Czerwiec 26, 2018

Bloger na Facebooku – porady dla stawiających pierwsze kroki w blogosferze

Decydując się na założenie bloga, na pewno chcesz, żeby ludzie go odwiedzali. Jednak aby tak się naprawdę stało, musisz poinformować potencjalnych czytelników o jego istnieniu – […]
Czerwiec 19, 2018

Lokale gastronomiczne na Facebooku i Instagramie – jak zrobić to dobrze?

Prowadzisz lokalną restaurację/bar/kawiarnię? Chcesz poszerzyć grono swoich klientów? Budować świadomość marki wśród lokalnej społeczności? Na bieżąco informować o wydarzeniach i promocjach? Najlepszą drogą kontaktu z potencjalnymi […]
Luty 5, 2018

Czy płatna reklama zmniejsza zasięgi organiczne fanpage’a?

Prowadzenie fanpage’a to zadanie, które wymaga dużego zaangażowania i elastyczności w podejmowanych działaniach. Admini wyszukują kolejne sposoby na to, aby docierać do szerokiego grona użytkowników, jednak […]
Lipiec 26, 2017

To sprawi, że się wyróżnisz – niestandardowe reklamy na Facebooku

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego prowadzone przez ciebie kampanie reklamowe na Facebooku nie są wystarczająco efektywne, sprawdź, czy w pełni wykorzystujesz potencjał tego kanału. Pierwszym krokiem na […]
Lipiec 12, 2016

Czy wiesz, że klikając w przycisk PROMUJ POST na Facebooku, ograniczasz możliwości swojej reklamy?

Czy świadomie reklamujesz się na Facebooku? Jeśli robisz to, klikając w przycisk PROMUJ POST, zamiast zyskiwać, ograniczasz możliwości swojej reklamy. Takie działanie przede wszystkim obniża jej skuteczność i podnosi koszty – czyli kwestie kluczowe dla każdego reklamodawcy.
Kwiecień 21, 2016

O czym należy pamiętać, kierując reklamy facebookowe na urządzenia mobilne?

Im lepiej znamy grupę odbiorców reklamy, tym sprawniej jesteśmy w stanie przewidzieć to, w jaki sposób przygotować kreację reklamową. O czym pamiętać w przypadku reklam kierowanych na urządzenia przenośne?
Grudzień 30, 2015

Włącz reklamę na Instagramie!

Od 1 października w Polsce została włączona możliwość prowadzenia płatnych kampanii reklamowych na Instagramie, który otwiera przed reklamodawcami możliwość dotarcia do kolejnej grupy internautów. Sprawdź, jak tworzyć reklamy instagramowe...
Listopad 18, 2015

Możliwości Facebook Ads dla branży e-commerce

Facebook Ads daje reklamodawcom szerokie możliwości promocji. Są one skierowane zarówno do właścicieli firm usługowych, jak i sklepów (w tym sklepów internetowych), do firm z sektora B2C, jak i B2B. Żeby uzyskać najlepsze efekty, trzeba jednak wiedzieć, które opcje wybrać i w jaki sposób efektywnie je wykorzystać.
Październik 23, 2015

Lead Ads w pigułce - sprawdź, jak to działa w Power Editorze!

Power Editor oferuje aż 14 formatów reklamowych dla kampanii promocyjnych uruchamianych na Facebooku. Wśród nich znajduje się zupełnie nowa możliwość: Lead Ads. To na niej skupię się w tym tekście. Pokażę, jak działa oraz przedstawię zalety i wady tego rozwiązania.
Wrzesień 25, 2015

Audience Insights – sprawdź, czy na Facebooku są Twoi klienci

Audience Insights umożliwia szczegółową analizę grup docelowych, dla których m.in. przygotowywane są płatne reklamy. Dzięki niemu masz szansę nie tylko sprawdzić, czy interesująca Cię grupa odbiorcza znajduje się na Facebooku, ale także...
KONTAKT