Dlaczego warto jest być wysoko w wynikach wyszukiwarki Google?
1. Wyniki naturalne w Google wzbudzają zaufanie.
2. Utrzymujesz widoczność swojej marki
3. Docierasz do wszystkich ze swoim przekazem.
4. Wyświetlasz się tym osobom, które Cię potrzebują.
5. Ponosisz niskie koszty dotarcia do klienta.
6. Zwiększasz zaufanie do swojej marki, budujesz autorytet.
7. Skupiasz się na długofalowych efektach.
Co nas wyróżnia?

Przejrzystość
Kawa na ławę! Zapewniamy pełną transparentność, a wszystkie nasze działania szczegółowo raportujemy. Otrzymasz od nas także dostęp do kont Google i statystyk kampanii.

Indywidualna opieka
Sprawny kontakt w każdej chwili. Zapewniamy opiekę dedykowanego specjalisty. Szybko i skutecznie otrzymasz poradę, zasięgniesz konsultacji czy przekażesz swoje uwagi.

Z umową na czas nieokreślony
Cenimy współpracę na uczciwych zasadach. Dlatego nie wiążemy klientów wieloletnimi umowami. W każdej chwili masz możliwość rezygnacji.

Nastawienie na sprzedaż
Nie mydlimy oczu, ale stawiamy na konkrety. Zwiększamy ruch na stronie, ale przede wszystkim dążymy, by w górę poszły też Twoje słupki sprzedaży. Miarą naszego sukcesu jest Twoje zadowolenie.

Dobór fraz bez limitu
Pozycjonować się na 10, 50 a może 100 słów kluczowych? Nie musisz się tym martwić! My pozycjonujemy bez ograniczeń. Nie tworzymy sztucznych limitów, priorytetem jest dla nas wzrost ruchu i sprzedaży na Twojej stronie!

Skuteczność
98% przeprowadzonych przez nas audytów SEO przyniosło realny wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania. Jesteśmy skuteczni, a wszystko co robimy poparte jest wieloletnim doświadczeniem i szeroką wiedzą.
Cennik
Klienci mówią o nas
Zwiększ z nami sprzedaż w swojej firmie!
Nie czekaj, wypełnij formularz. Po jego wypisaniu przeprowadzimy analizę strony nad jaką chcesz popracować i skontaktujemy się z tobą najszybciej jak tylko możemy, celem przedstawienia tego jak i co możemy dla Ciebie zrobić.
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania przez klientów lub z którymi notorycznie spotykamy się w sieci.Co wpływa na ruch na stronie internetowej?
Aby na Twoją stronę wchodziło więcej użytkowników, niezbędne jest podjęcie określonych działań. Nie wystarczy, że stworzysz stronę firmową – musisz stale nad nią pracować, aby była przyjazna zarówno dla użytkowników, jak i dla wyszukiwarek.1. Odpowiednia architektura strony
2. Optymalizacja techniczna strony
3. Wartościowe i angażujące treści na stronie
4. Prowadzące linki do strony
5. Aktywność w social media i pozostałe działania
W czym się specjalizujemy?
Prowadzimy działania pozycjonerskie zarówno dla niewielkich, lokalnych firm jak i dla ogólnopolskich sklepów internetowych. Niestraszna nam żadna branża! Poniżej przedstawiamy kilka naszych specjalizacji. Nie są to wszystkie nasze ulubione tematy – zapytaj nas o ofertę dla swojej firmy!Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie sklepów internetowych
Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać przez swój sklep internetowy, pozycjonowanie jest niezbędne. To za pomocą wyszukiwarki Google większość osób poszukuje określonych produktów w sieci. Pozycjonowanie dla ecommerce to jedna z naszych specjalności. Sprawdzamy strukturę sklepu, przygotowujemy treści i optymalizację dla kategorii produktowych, pozycjonujemy na długi ogon kluczowe produkty. Proponujemy tematy dla treści blogowych, dzięki którym użytkownik nabiera ochoty na zakupy.
Dla skutecznego pozycjonowania dużych sklepów internetowych niezbędny jest większy budżet na działania marketingowe. Sprzedaż przez internet jest bardzo popularnym biznesem i cechuje się dużą konkurencyjnością. Jednak już od budżetu 1500 zł / msc możesz w dłuższym czasie osiągnąć imponujące wyniki! Poniżej porównanie rok do roku ruchu i sprzedaży dla sklepu online z walizkami:

Pozycjonowanie dla prawników
Audyty SEO
Jeśli nie jesteś pewny czy chcesz pozycjonować swoją stronę lub chcesz sprawdzić efekty działań prowadzących przez Twoją obecną agencję, możesz zamówić u nas profesjonalny audyt SEO swojej witryny internetowej. Skonsultujemy z Tobą cele biznesowe, po czym przeanalizujemy stan Twojej strony, porównamy ją z bezpośrednią konkurencją oraz przygotujemy wytyczne oraz zalecenia do wprowadzenia.
Audyt SEO z Silence to:
- Analiza konkurencji, wskazanie mocnych i słabych stron Twojej witryny – dzięki temu wiesz, na czym stoisz;
- Analiza architektury strony oraz jej optymalizacji technicznej – prawidłowe funkcjonowanie strony jest niezbędne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek;
- Analiza optymalizacji pod kątem fraz kluczowych – sprawdzamy czy wszystkie znaczniki są odpowiednio zoptymalizowane oraz czy treści są prawidłowo zoptymalizowane;
- Szczegółowa ocena widoczności w sieci oraz profilu linków;
- Przejrzysty dokument z konkretnymi zaleceniami zmian do wdrożenia.