Dlaczego warto jest być wysoko w wynikach wyszukiwarki Google?
1. Wyniki naturalne w Google wzbudzają zaufanie.
2. Utrzymujesz widoczność swojej marki
3. Docierasz do wszystkich ze swoim przekazem.
4. Wyświetlasz się tym osobom, które Cię potrzebują.
5. Ponosisz niskie koszty dotarcia do klienta.
6. Zwiększasz zaufanie do swojej marki, budujesz autorytet.
7. Skupiasz się na długofalowych efektach.
Co nas wyróżnia?

Przejrzystość
Kawa na ławę! Zapewniamy pełną transparentność, a wszystkie nasze działania szczegółowo raportujemy. Otrzymasz od nas także dostęp do kont Google i statystyk kampanii.

Indywidualna opieka
Sprawny kontakt w każdej chwili. Zapewniamy opiekę dedykowanego specjalisty. Szybko i skutecznie otrzymasz poradę, zasięgniesz konsultacji czy przekażesz swoje uwagi.

Z umową na czas nieokreślony
Cenimy współpracę na uczciwych zasadach. Dlatego nie wiążemy klientów wieloletnimi umowami. W każdej chwili masz możliwość rezygnacji.

Nastawienie na sprzedaż
Nie mydlimy oczu, ale stawiamy na konkrety. Zwiększamy ruch na stronie, ale przede wszystkim dążymy, by w górę poszły też Twoje słupki sprzedaży. Miarą naszego sukcesu jest Twoje zadowolenie.

Dobór fraz bez limitu
Pozycjonować się na 10, 50 a może 100 słów kluczowych? Nie musisz się tym martwić! My pozycjonujemy bez ograniczeń. Nie tworzymy sztucznych limitów, priorytetem jest dla nas wzrost ruchu i sprzedaży na Twojej stronie!

Skuteczność
98% przeprowadzonych przez nas audytów SEO przyniosło realny wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania. Jesteśmy skuteczni, a wszystko co robimy poparte jest wieloletnim doświadczeniem i szeroką wiedzą.
Nasza oferta
Podstawowy
Tylko 3 miesięczna umowa na start!
dla firm lokalnych
dla firm działających w całej Polsce, w branżach o niskiej konkurencji
dla klientów indywidualnych
STANDARD

Tylko 3 miesięczna umowa na start!
dla firm lokalnych z dużych miast
dla firm działających w skali całego kraju w branżach konkurencyjnych
dla małych sklepów internetowych
Premium
Tylko 3 miesięczna umowa na start!
dla portali ogłoszeniowych
dla sklepów internetowych
dla oczekujących dynamicznych efektów
dla firm działających w branżach o bardzo wysokiej konkurencji
Klienci mówią o nas
Zwiększ z nami sprzedaż w swojej firmie!
Nie czekaj, wypełnij formularz. Po jego wypisaniu przeprowadzimy analizę strony nad jaką chcesz popracować i skontaktujemy się z tobą najszybciej jak tylko możemy, celem przedstawienia tego jak i co możemy dla Ciebie zrobić.
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania przez klientów lub z którymi notorycznie spotykamy się w sieci.Co wpływa na ruch na stronie internetowej?
Aby na Twoją stronę wchodziło więcej użytkowników, niezbędne jest podjęcie określonych działań. Nie wystarczy, że stworzysz stronę firmową – musisz stale nad nią pracować, aby była przyjazna zarówno dla użytkowników, jak i dla wyszukiwarek.1. Odpowiednia architektura strony
2. Optymalizacja techniczna strony
3. Wartościowe i angażujące treści na stronie
4. Prowadzące linki do strony
5. Aktywność w social media i pozostałe działania
Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie stron w internecie to działania mające na celu zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce Google. Efektem pozycjonowania powinien być stały wzrost pozycji strony klienta w organicznych wynikach wyszukiwania, co ma doprowadzić do większej sprzedaży.
Zazwyczaj pozycjonowaniem strony zajmują się agencje SEO lub freelancerzy. Warsztat i konkretne działania różnią się, jednak w większości działają poprzez optymalizację strony, optymalizację treści i zdobywanie linków zewnętrznych.
Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce składa się z działań na stronie (m. in. optymalizacja techniczna, przygotowanie odpowiednich treści) oraz działań off site, czyli np. link buildingu.
Efekty seo pojawiają się z czasem - niekiedy wystarczy kilka dni, by algorytm zaindeksował zmiany, jednak dla osiągnięcia najwyższej pozycji niezbędne są miesiące czy - w przypadku najbardziej konkurencyjnych branż - lata regularnej pracy.
SEO a pozycjonowanie
SEO, pozycjonowanie - to frazy, które często stosowane są wymiennie jako synonimy - jednak oznaczają coś nieco innego. SEO, czyli search engine optimization wchodzi w skład pozycjonowania, które jest pojęciem szerszym.
Co wchodzi w SEO?
- optymalizacja struktury i kodu witryny,
- optymalizacja treści na stronie – nasycanie słowami kluczowymi,
- optymalizacja meta tagów,
- inne działania na stronie.
Co wchodzi w pozycjonowanie?
- SEO,
- link building,
- content marketing,
- analityka internetowa.
Nasz link building
W procesie pozycjonowania bardzo ważną rolę grają linki przychodzące do strony. Czym więcej wartościowych odnośników prowadzi do serwisu, tym większy autorytet przypisuje mu algorytm wyszukiwarki. Zatem skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach jest niemożliwe bez dobrze prowadzonych działań link buildingowych.Co wchodzi w cenę pozycjonowania w agencji SEO Silence?
Pozycjonowanie firm w Internecie to długotrwały proces, dlatego oprócz początkowej optymalizacji po pierwszym audycie, stale nadzorujemy pozycje i widoczność. W ramach potrzeby nanosimy zmiany w treściach, znacznikach lub proponujemy kolejne wytyczne.Cena pozycjonowania stron internetowych obejmuje m.in.:
- Początkowy audyt techniczny strony;
- Początkowy audyt treści strony;
- Cykliczne audyty kontrolne;
- Wprowadzenie zaleceń z audytu na stronę (zakres zależy od CMSa);
- Przygotowywanie treści lub wytycznych w sprawie treści (w zależności od wybranej oferty);
- Optymalizacja treści istniejącej;
- Regularny i zróżnicowany link building (pozyskiwanie linków przychodzących);
- Cykliczne sprawdzanie listy fraz kluczowych, szukanie nowych możliwości;
- Codzienny monitoring pozycji najważniejszych fraz kluczowych;
- Regularny monitoring ogólnej widoczności i ruchu na stronie;
- Regularne raportowanie wyników z działań;
- Dostępność, nasza pomoc i wsparcie;
- Propozycje dodatkowych działań, które mogą pozytywnie wpłynąć na widoczność strony w sieci.
Jak działamy – krok po kroku
Skoro wiesz już czym jest pozycjonowanie stron internetowych w Google, pewnie zastanawiasz się, jak wygląda współpraca z agencją SEO. W Silence! działamy w cyklach miesięcznych. Poniżej przedstawiamy nasz proces pozycjonowania – działania na początku współpracy oraz nasze działania cykliczne.Początek współpracy – pierwszy miesiąc
Po rozmowie i podpisaniu umowy otrzymasz od nas szablon do wypełnienia. Pytamy Cię w nim o Twoje najważniejsze produkty, specyfikę branży, konkurencję czy też najważniejsze frazy, na które chcesz, aby Twoja strona była widoczna. Wypełnienie briefa jest punktem zaczepnym, który nieraz znacznie ułatwia nam analizę Twojej strony.
Po analizie briefa przystępujemy do analizy konkurencji oraz fraz kluczowych. Bierzemy pod uwagę wszystkie frazy, które są wyszukiwane i powiązane z Twoim biznesem. Wśród nich wybieramy najważniejsze, na których skupiamy swoje wysiłki oraz które dodajemy do aplikacji codziennego śledzenia pozycji. Pozostałe frazy rosną „przy okazji” :)
Pamiętaj – pozycjonujemy na nieograniczoną liczbę słów kluczowych!
Gdy mamy potwierdzoną z Tobą listę fraz kluczowych, siadamy do audytu SEO. Dostajesz od nas dokument pdf, podzielony na kilka logicznych części. Checklista, porównanie widoczności strony z konkurencją, dokładna część opisowa (w tym zagadnienia techniczne, meta tagi, treści), sprawdzone elementy i podsumowanie. Każdy projekt cechuje indywidualne podejście.
W zależności od umowy i wybranego budżetu - albo przygotowujemy treści do wstawienia na stronę, albo dajemy szczegółowe wytyczne co do treści. Teksty na stronie są bardzo ważne – powinny być dobrze zoptymalizowane i nasycone w naturalny sposób frazami kluczowymi.
Jeśli Twoja strona jest oparta na CMSie (w większości przypadków jest to WordPress lub PrestaShop) i dasz nam dostęp do panelu administracyjnego, większość najważniejszych zmian na stronie jesteśmy w stanie wprowadzić samodzielnie.
W podobnym czasie ruszamy z link buildingiem. W zależności od potrzeb danego projektu, stawiamy na zróżnicowane źródła linków. W przypadku niewielkiego profilu linków, na początku zdobywamy większą liczbę linków – z tematycznych katalogów czy for. Później jednak stawiamy na jakość, a nie ilość – skupiając się na artykułach sponsorowanych w poczytnych portalach internetowych.
Przy stronach biznesów lokalnych, uwzględniamy lokalny link building, zdobywając linki z portali z miast czy województw, w których nasi klienci prowadzą biznes.
Jeśli część zmian technicznych czy przygotowania treści jest do wprowadzenia po Twojej stronie – co jakiś czas sprawdzamy, na jakim są etapie wdrożenia. Równocześnie zaczynamy monitoring widoczności i pozycji, szukając zależności pomiędzy nimi, a wprowadzonymi zmianami.
Nasza stała kontrola i pomoc
Nasza praca nie kończy się na jednorazowej optymalizacji. Zobacz, co będziemy robić dla Ciebie podczas całej naszej współpracy!Oprócz zdobycia linków w pierwszym miesiącu, prowadzimy regularny link building. Rodzaj i lokalizacja zdobytych linków zależą od konkretnego projektu – specyfiki branży, charakteru strony internetowej i od budżetu. Najczęściej skupiamy się na artykułach sponsorowanych, stawiając na jakość, a nie ilość.
Stale czuwamy nad Twoją stroną. Często sprawdzamy pozycje dla najważniejszych fraz, ogólną widoczność w sieci oraz ruch na stronie. Dzięki temu wiemy, jak wprowadzone zmiany czy dodane treści wpływają na pozycjonowanie. Jesteśmy też w stanie szybko zareagować, w przypadku zauważenia błędów czy zmian w widoczności.
Wychodzimy z propozycjami zmian do wdrożenia na stronie. Pomagamy przygotować tematy na bloga, poszukujemy dodatkowych opcji linkowania. Po kilku miesiącach pozycjonowania możemy wyciągnąć wnioski czy dotychczasowa optymalizacja i architektura strony działają dobrze, czy też trzeba dorobić kilka podstron lub dodać nowych treści.
Jesteśmy stale dostępni – nie będziesz mieć problemów ze skontaktowaniem się z nami. Jeśli masz jakiś problem pod kątem SEO, chcesz poszerzyć działania marketingowe w sieci lub ruszasz z nowymi usługami – napisz do nas e mail, a znajdziemy dla Ciebie czas i doradzimy odpowiednie działanie.
Jak mierzyć wyniki pozycjonowania?
Wiele osób ma trudności z oceną wyników pozycjonowania. Kiedy jest ono wystarczające? Kiedy powinniśmy zacząć się martwić? W każdej chwili możesz zapytać nas o skuteczność naszych działań. Dodatkowo, regularnie możesz otrzymywać od nas raporty, w których podsumowujemy nasze ostatnie czynności oraz aktualną widoczność Twojej strony internetowej w Google.Jak raportujemy? Analiza wykresów widoczności i wejść na stronę
- • Wykres widoczności dla fraz w TOP 10, czyli na ile fraz kluczowych Twoja strona jest widoczna na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki Google.
- • Wykres widoczności dla fraz w TOP 50. Przy pierwszych tygodniach pozycjonowania, to ten wskaźnik jako pierwszy mówi nam o tym, że pozycjonowanie strony internetowej zaczyna działać.
- • Wykres liczby użytkowników z Google Analytics – porównanie miesiąc do miesiąca, rok do roku lub na przestrzeni dłuższego czasu. Jest to jedna z najważniejszych statystyk, bowiem mówi o tym, ile faktycznie osób wchodzi na Twoją stronę.
- • Wykres liczby wyświetleń i kliknięć z Google Search Console na przestrzeni określonego czasu, co sprawdza ruch organiczny.
Monitoring najważniejszych fraz kluczowych
W czym się specjalizujemy?
Prowadzimy działania pozycjonerskie zarówno dla niewielkich, lokalnych firm jak i dla ogólnopolskich sklepów internetowych. Niestraszna nam żadna branża! Poniżej przedstawiamy kilka naszych specjalizacji. Nie są to wszystkie nasze ulubione tematy – zapytaj nas o ofertę dla swojej firmy!Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie sklepów internetowych
Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać przez swój sklep internetowy, pozycjonowanie jest niezbędne. To za pomocą wyszukiwarki Google większość osób poszukuje określonych produktów w sieci. Pozycjonowanie dla ecommerce to jedna z naszych specjalności. Sprawdzamy strukturę sklepu, przygotowujemy treści i optymalizację dla kategorii produktowych, pozycjonujemy na długi ogon kluczowe produkty. Proponujemy tematy dla treści blogowych, dzięki którym użytkownik nabiera ochoty na zakupy.
Dla skutecznego pozycjonowania dużych sklepów internetowych niezbędny jest większy budżet na działania marketingowe. Sprzedaż przez internet jest bardzo popularnym biznesem i cechuje się dużą konkurencyjnością. Jednak już od budżetu 1500 zł / msc możesz w dłuższym czasie osiągnąć imponujące wyniki! Poniżej porównanie rok do roku ruchu i sprzedaży dla sklepu online z walizkami:

Pozycjonowanie dla prawników
Audyty SEO
Jeśli nie jesteś pewny czy chcesz pozycjonować swoją stronę lub chcesz sprawdzić efekty działań prowadzących przez Twoją obecną agencję, możesz zamówić u nas profesjonalny audyt SEO swojej witryny internetowej. Skonsultujemy z Tobą cele biznesowe, po czym przeanalizujemy stan Twojej strony, porównamy ją z bezpośrednią konkurencją oraz przygotujemy wytyczne oraz zalecenia do wprowadzenia.
Audyt SEO z Silence to:
- Analiza konkurencji, wskazanie mocnych i słabych stron Twojej witryny – dzięki temu wiesz, na czym stoisz;
- Analiza architektury strony oraz jej optymalizacji technicznej – prawidłowe funkcjonowanie strony jest niezbędne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek;
- Analiza optymalizacji pod kątem fraz kluczowych – sprawdzamy czy wszystkie znaczniki są odpowiednio zoptymalizowane oraz czy treści są prawidłowo zoptymalizowane;
- Szczegółowa ocena widoczności w sieci oraz profilu linków;
- Przejrzysty dokument z konkretnymi zaleceniami zmian do wdrożenia.