Co z nami osiągniesz?


Zwiększysz ruch na swojej stronie internetowej

Będziesz o krok do przodu od konkurencji

Pozyskasz nowe zapytania i konwersje

Zyskasz kompleksową obsługę w zakresie SEO

Zwiększysz swoją widoczność w Internecie


Sprawdź nasze atuty!

Dlaczego warto jest być wysoko w wynikach wyszukiwarki Google?

1. Wyniki naturalne w Google wzbudzają zaufanie.

Wielu użytkowników Internetu już niemal podświadomie ignoruje reklamy – zarówno na stronach, jak i w wyszukiwarkach. Wyniki naturalne nie są traktowane jako reklama, tylko jako odpowiedź na ich pytania. Dlatego dużo chętniej klikają w wyniki naturalne, niż w sponsorowane. Dzięki nim w kilka sekund mogą otrzymać precyzyjną odpowiedź lub znaleźć idealny dla siebie produkt.

2. Utrzymujesz widoczność swojej marki

Na czym więcej fraz wyświetlasz się na pierwszej stronie, tym większa szansa, że ktoś trafi na Twoją stronę i dokona zakupu – przemyślanego lub spontanicznego. Nawet jeśli użytkownik nie wybierze Twojego produktu, może zapamiętać Twoją markę lub ofertę i skorzysta z niej podświadomie w przyszłości.

3. Docierasz do wszystkich ze swoim przekazem.

Z Google korzystają dziś niemal wszyscy, za pomocą różnych urządzeń. Dzięki widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania, możesz dotrzeć do 97% polskich internautów.

4. Wyświetlasz się tym osobom, które Cię potrzebują.

Użytkownicy wyszukiwarki wpisują słowa kluczowe, powiązane bezpośrednio z problemem, który ich dotyczy (a który możesz rozwiązać) lub powiązane z produktem, którego poszukują (a który Ty posiadasz w swojej ofercie). Dzięki temu docierasz precyzyjnie do osób, które są zainteresowane Twoimi produktami lub usługami, co przekłada się na wyższy poziom konwersji niż tradycyjna reklama kierowana do wszystkich.

5. Ponosisz niskie koszty dotarcia do klienta.

Pozycjonowanie generuje relatywnie niskie koszty dotarcia do klienta w porównaniu z tradycyjnymi kampaniami reklamowymi i innymi typami marketingu.

6. Zwiększasz zaufanie do swojej marki, budujesz autorytet.

Jeśli jesteś wysoko w Google – zwłaszcza ze swoimi produktami lub treściami poradnikowymi , stajesz się firmą godną zaufania. Twoja strona staje się bardziej znajoma, a Ty budujesz świadomość marki u odbiorców, co prowadzi do zwiększenia sprzedaży we wszystkich kanałach.

7. Skupiasz się na długofalowych efektach.

Pozycjonowanie wymaga czasu, aby osiągnąć bardzo dobre wyniki, jednak w wielu przypadkach efekty są stosunkowo długotrwałe (o ile nie dochodzi do zmian na stronie). Kilkuletnie pozycjonowanie wzmacnia autorytet strony, a uzyskanie wysokich pozycji może przynosić korzyści jeszcze przez długi czas po zakończeniu działań pozycjonerskich.
 

Co nas wyróżnia?



Wypróbuj nas!


NOWOŚĆ! Elastyczna oferta naszych usług. Zacznij z nami już dziś i wybierz współpracę bez umowy na czas określony lub z 3 miesięcznym okresem na start . Po okresie 3 miesięcy ponad 80% Klientów zostaje z nami.


Sprawdź już teraz!

Nasza oferta

CASE_walizki_pozycjonowanie

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Zobacz co osiągnęliśmy dla Walizki24.pl!


Zobacz realizację! Pobierz PDF!

Klienci mówią o nas

  • Na co dzień współpracuję z deweloperami na Śląsku i nie tylko. Polecam firmę Silence jako rzetelnego partnera w zakresie kampanii wspomagających sprzedaż mieszkań i nieruchomości w Internecie.
    Maciej Wężykowski, właściciel
    Rendart
  • Bardzo profesjonalny serwis. Bezproblemowy kontakt. Zawsze bieżąca informacja o efektach działań. Polecam!?
    Anna Pycia-Pytlik, Smart-HR
    Smart-HR
  • Polecam, profesjonalna ekipa doskonały kontakt-Warto!!
    Grzegorz Koźlicki, właściciel
    Fotosilesia
  • Z przyjemnością wystawiam firmie Silence! jak najlepszą rekomendację. Mieliśmy już do czynienia z wieloma firmami zajmującymi się tematyką SEO, ale Grzegorz Skiera wraz z całą swoją załogą wyróżniają się wybitnym profesjonalizmem i skutecznością działań. Ponadto pragnę zwrócić uwagę na sumienność i uczciwość firmy i podziękować, ponieważ dzięki Silence! Nasza firma nabrała rozpędu.”
    Wojciech Budziosz, właściciel firmy
    Spa-Katowice.pl

Zwiększ z nami sprzedaż
w swojej firmie!


Nie czekaj, wypełnij formularz. Po jego wypisaniu przeprowadzimy analizę strony nad jaką chcesz popracować i skontaktujemy się z tobą najszybciej jak tylko możemy, celem przedstawienia tego jak i co możemy dla Ciebie zrobić.

 

 

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania przez klientów lub z którymi notorycznie spotykamy się w sieci.
1Kiedy będą pierwsze efekty pozycjonowania?
Pozycjonowanie to działania długoterminowe. Wprowadzone zmiany mogą zaowocować efektem wzrostu pozycji po kilku dniach czy tygodniu, jednak najczęściej widzimy pierwsze znaczące efekty po kilku miesiącach współpracy. Wszystko zależy od branży, konkurencyjności najważniejszych fraz, wieku i historii domeny oraz dotychczasowych działań prowadzonych na stronie.
2Jak długo trwa pozycjonowanie strony?
Jeśli zależy Ci na jak najlepszych wynikach, pozycjonowanie powinno być prowadzone przez cały okres działania strony. Kilkuletnie działania pozycjonerskie znacznie zwiększą siłę Twojej strony, dzięki czemu nawet nowo dodane treści mogą się przebić stosunkowo szybko do pierwszej dziesiątki. Pozycjonowanie nie jest procesem, który możesz zrobić jednorazowo.
3Jak wygląda współpraca z agencją SEO?
Po otrzymaniu od Ciebie briefa przystępujemy do audytu strony i rozpoczynamy działania linkbuildingowe. W audycie otrzymujesz zalecenia do wdrożenia, część z nich możemy samodzielnie wykonać. W trakcie współpracy stale kontrolujemy widoczność, prowadzimy linkbuilding, optymalizujemy stronę w ramach potrzeby, proponujemy dodatkowe działania. Regularnie otrzymujesz raporty.
4Co jest potrzebne do rozpoczęcia pozycjonowania?
Działająca strona internetowa :) Dobrze jest gdy już są zainstalowany na stronie kod Google Tag Manager lub Google Analytics – pomoże to nam w analizie dotychczasowej widoczności, jednak nie jest wymagane. Na początku zoptymalizujemy Twoją stronę oraz zainstalujemy wszystkie niezbędne wtyczki.
5Czy wprowadzacie samodzielnie zmiany na stronie?
Tak, wprowadzamy część zmian, które nie wymagają dodatkowych zmian w strukturze strony – o ile otrzymamy od Ciebie dostęp do panelu administracyjnego CMS. Większe zmiany, które ingerują mocno w kod strony, np. zmiana architektury strony, będą leżeć po Twojej stronie. Ewentualnie możemy to zrobić – za dodatkową opłatą.
6SEO a zmiana strony – kiedy rozpoczynać działania?
Najlepiej w trakcie przygotowywania nowej strony. Po sporządzeniu wszystkich docelowych podstron, wprowadzeniu produktów, kategorii, opisów itp., niezbędne jest przeprowadzenie audytu SEO oraz zoptymalizowanie nowej strony. Ważne jest, aby firma tworząca nową stronę współpracowała cały czas z agencją SEO podczas zmiany serwisu. Jeśli nowa strona będzie poprawnie zoptymalizowana, znacznie zmniejszamy ryzyko utraty dotychczasowej widoczności.
7Moja strona będzie przebudowywana, jaki ma to wpływ na pozycjonowanie strony, czy utracę wysokie pozycje?
Zmiany na stronie mają istotny wpływ na widoczność w wyszukiwarce Google. Dlatego wszelkie modyfikacje należy wykonywać pod okiem specjalisty SEO. Na szczęście przebudowa strony bez utraty wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania jest jak najbardziej możliwa. Po wprowadzeniu zmian warto wykonać audyt SEO, aby dokładnie sprawdzić, czy wszystkie elementy strony działają poprawnie i aby wyeliminować potencjalne zagrożenia.
8Prowadzę sezonową działalność, czy jest możliwe pozycjonowanie tylko w okresie letnim?
Pozycjonowanie to proces, który wymaga czasu. Dlatego nie jest możliwe skuteczne prowadzenie działań tylko w okresie dwóch, trzech miesięcy. Aby uzyskać oczekiwane efekty czasem należy odczekać trochę czasu. W zależności od branży, konkurencyjności i historii strony może to być kilka tygodni, ale z reguły pierwsze efekty zauważalne są dopiero po kilku miesiącach. Jeżeli zależy Ci na doraźnym, szybkim efekcie reklamowym postaw na reklamy płatne Google Ads. W Silence! prowadzimy kilkadziesiąt kampanii reklamowych tego typu.
9Czym są frazy kluczowe?
Frazy kluczowe to słowa i wyrażenia, które wpisujesz w wyszukiwarkę, aby znaleźć interesującą Cię odpowiedź lub produkty. Frazy kluczowe powinny znajdować się zarówno w treściach Twojej strony, jak i meta znacznikach. To dzięki nim wyszukiwarki przypisują dane podstrony do fraz i umożliwiają pojawienie się Twojej strony w wyszukiwarce na wyrażenia, które wyszukują Twoi potencjalni klienci.
10Czy słowa kluczowe można zmieniać w trakcie pozycjonowania?
Oczywiście, jeśli dodasz nowy produkt lub usługę – poinformuj nas, a uwzględnimy w naszych działań nowe kategorie fraz kluczowych.
11Ile słów kluczowych możecie pozycjonować?
Pozycjonujemy nieograniczoną liczbę fraz! W ramach naszych działań wykonujemy analizę fraz kluczowych uwzględniając wszystkie, które są często wyszukiwane i bezpośrednio związane z Twoim biznesem. Później wybieramy te, które są najważniejsze pod kątem liczby wyszukiwań oraz Twoich preferencji. To na nich się skupiamy – jednak w efekcie działań pozycjonowania zyskują wszystkie frazy.
12Czy mogę prosić o wstępną propozycję słów kluczowych?
W Silence! stawiamy na profesjonalizm i skuteczność naszych działań. Wiemy, że dobre wyniki można osiągnąć tylko ciężką pracą. Dlatego nie wykonujemy wstępnej analizy słów kluczowych. Takie działanie nie przyniesie żadnej ze stron korzyści. Po podpisaniu umowy wykonujemy szczegółową analizę, która uwzględnia wiele parametrów i podchodzi do pozycjonowania w sposób kompleksowych. Wybór „wstępnych słów kluczowych” bez kontekstu i zbadania wszystkich czynników, może jedynie wprowadzić w błąd i pokierować stronę w złym kierunku.
13Od czego zależy cena pozycjonowania?
Koszt pozycjonowania zależy od konkurencyjności branży, specyfiki Twojego biznesu oraz Twoich oczekiwań. Dużo większe nakłady będzie ponosił duży sklep internetowy, a mniejsze biznes lokalny w niewielkiej miejscowości. Dodatkowo, jeśli chcesz jak najszybciej osiągnąć dobre wyniki, warto jest skorzystać z droższego pakietu – będziemy mogli m.in. więcej zainwestować w linkbuilding.
14Na jaki okres podpisujecie umowy?
W Silence! nasza współpraca z Klientami oparta jest na zaufaniu, dlatego też oferujemy elastyczne umowy, które zapewniają komfort obu stronom. Nie przywiązujemy klienta na wiele lat. Proponujemy umowy trzymiesięczne, ale oczywiście jest możliwe podpisanie umowy na okres dłuższy. Faktury wystawiamy zawsze na koniec miesiąca kalendarzowego lub po miesiącu od rozpoczęcia współpracy.
15Czy jest szansa na pierwsze miejsce w wyszukiwarce?
Oczywiście, ale wymaga to dużo cierpliwości. Praca specjalisty SEO to dążenie do osiągania, jak najlepszych wyników w wynikach wyszukiwania. Możesz mieć pewność, że na TOP1 zależeć będzie nam równie mocno, jak Tobie 😊 Dużo zależy jednak od trudności frazy, a także od działań konkurencji.
16Czy dajecie gwarancję pozycji w wyszukiwarce?
Nie. I żadna firma nie jest w stanie takiej gwarancji dać. Roboty Google biorą pod uwagę ponad 200 czynników rankingowych, algorytm też często się zmienia. Zagwarantowanie pozycji w wynikach wyszukiwania nie jest więc możliwe.
17Chciałbym pozycjonować stronę na inny rynek niż polski. Na jakie rynki zagraniczne pozycjonujecie strony?
Jesteśmy specjalistami na rynku polskim. Ale pomagamy w zakresie audytu stron wykonanych w języku angielskim i języku niemieckim.
18Jak długo muszę czekać na wyniki pozycjonowania?
To zależy. Pozycjonowanie dla firm jest procesem długotrwałym. Wiele zależy od historii strony, wieku domeny, charakteru branży i stopnia nasycenia konkurencją. Zdarza się, że pierwsze efekty widoczne są już po kilku tygodniach. Z reguły jednak efektywny czas pozycjonowania to kilka miesięcy.

Co wpływa na ruch na stronie internetowej?

Aby na Twoją stronę wchodziło więcej użytkowników, niezbędne jest podjęcie określonych działań. Nie wystarczy, że stworzysz stronę firmową – musisz stale nad nią pracować, aby była przyjazna zarówno dla użytkowników, jak i dla wyszukiwarek.

1. Odpowiednia architektura strony

Jest to bardzo ważna rzecz. Odpowiednie zaplanowanie podstron i odnośników wewnętrznych jest niezbędne, jeśli chcesz aby odbiorca w łatwy sposób znalazł to, czego poszukuje. Warto dla każdej grupy słów kluczowych stworzyć osobną podstronę – co często pokrywa się z osobnymi grupami produktów czy usług oferowanych na stronie. Najważniejsze treści muszą być łatwo dostępne, nie mogą wymagać więcej niż 2-3 kliknięć na dostanie się do nich. Nie możesz upychać całej oferty na jednej podstronie – rozłóż je na poszczególne podstrony, które wypełnij wartościową i unikalną treścią. Pamiętaj o linkowaniu wewnętrznym – ścieżka linkowania powinna być logiczna i unikać pustych podstron pomiędzy wartościowymi.

2. Optymalizacja techniczna strony

Aby strona była chętniej odwiedzana, powinna być dobrze zoptymalizowana. Pod kątem robotów Google, niezbędne jest ustawienie meta tagów (np. znaczników title) ze słowami kluczowymi. Strona internetowa nie powinna generować żadnych błędów, indeksacja powinna przebiegać prawidłowo, a sama witryna powinna działać szybko i dobrze – także na urządzeniach mobilnych. To wpłynie zarówno na widoczność Twojej strony w sieci, jak i na komfort użytkowania przez Twoich potencjalnych klientów.

3. Wartościowe i angażujące treści na stronie

Treść to podstawa. Dobrze napisane, rozbudowane treści nie tylko będą przydatne dla czytelników, ale też wskażą wyszukiwarkom, na jakie frazy kluczowe ma rankować dana podstrona. W czasach ogólnodostępnego copywritingu oraz spadku jakości dostępnej treści, Google szczególnie premiuje unikalne, oryginalne i rozbudowane treści. Opisz dokładnie usługi, odpowiedz na pytania użytkowników, spróbuj prowadzić bloga - gdzie przedstawisz zastosowanie swoich produktów.

4. Prowadzące linki do strony

Linki prowadzące do danej strony wskazują wyszukiwarce, że dana domena jest wartościowa. W idealnym świecie, użytkownicy sami udostępnialiby wartościową treść – tak się jednak nie zawsze dzieje. Możesz zdobywać linki naturalnym sposobem – tworząc unikatowy content, który inne strony będą linkować. To jest jednak domena w dużej mierze działu public relations. W pozycjonowaniu skupiamy się na linkbuildingu – czyli kupowaniu odnośników do strony klienta z wartościowych stron. Takie linki dają do zrozumienia wyszukiwarce, że strona do której linkują jest wartościowa, a to prowadzi do zwiększenia jej widoczności i podnoszenia pozycji dla konkretnych fraz w rankingu wyników wyszukiwania.

5. Aktywność w social media i pozostałe działania

Na ruch na stronie ma wpływ nie tylko pozycjonowanie. Płatna reklama w wyszukiwarce, działania PRowe, prowadzenie aktywnych kanałów na mediach społecznościowych, czy reklama na innych nośnikach (telewizja, prasa, outdoor) – to wszystko pośrednio lub bezpośrednio wpływa na odwiedziny Twojej strony oraz świadomość marki. Do tego dochodzą czynniki zewnętrzne, czyli działania konkurencji oraz aktualizacje algorytmów Google – to wpływa na pozycje w wyszukiwarce i nie masz na to żadnego wpływu. Dzięki pozycjonowaniu możesz zmniejszyć skutek negatywny tych czynników oraz zwiększyć widoczność swojej marki w sieci, co pośrednio dobrze działa pod kątem wizerunkowym.

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron w internecie to działania mające na celu zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce Google. Efektem pozycjonowania powinien być stały wzrost pozycji strony klienta w organicznych wynikach wyszukiwania, co ma doprowadzić do większej sprzedaży.

Zazwyczaj pozycjonowaniem strony zajmują się agencje SEO lub freelancerzy. Warsztat i konkretne działania różnią się, jednak w większości działają poprzez optymalizację strony, optymalizację treści i zdobywanie linków zewnętrznych.

Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce składa się z działań na stronie (m. in. optymalizacja techniczna, przygotowanie odpowiednich treści) oraz działań off site, czyli np. link buildingu.

Efekty seo pojawiają się z czasem - niekiedy wystarczy kilka dni, by algorytm zaindeksował zmiany, jednak dla osiągnięcia najwyższej pozycji niezbędne są miesiące czy - w przypadku najbardziej konkurencyjnych branż - lata regularnej pracy.

SEO a pozycjonowanie

SEO, pozycjonowanie - to frazy, które często stosowane są wymiennie jako synonimy - jednak oznaczają coś nieco innego. SEO, czyli search engine optimization wchodzi w skład pozycjonowania, które jest pojęciem szerszym.

Co wchodzi w SEO?

  • optymalizacja struktury i kodu witryny,
  • optymalizacja treści na stronie – nasycanie słowami kluczowymi,
  • optymalizacja meta tagów,
  • inne działania na stronie.


Co wchodzi w pozycjonowanie?

  • SEO,
  • link building,
  • content marketing,
  • analityka internetowa.

Nasz link building

W procesie pozycjonowania bardzo ważną rolę grają linki przychodzące do strony. Czym więcej wartościowych odnośników prowadzi do serwisu, tym większy autorytet przypisuje mu algorytm wyszukiwarki. Zatem skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach jest niemożliwe bez dobrze prowadzonych działań link buildingowych.
Dla naszych klientów prowadzimy zróżnicowany link building w zależności od branży, konkurencji, budżetu i obecnej sytuacji. Zazwyczaj na początku współpracy idziemy w ilość, jeśli Klient posiada bardzo mało domen przychodzących - aby wyszukiwarka zaczęła zwracać większą uwagę na stronę.
Po dłuższym czasie współpracy, nie ma możliwości zdobywania większej ilości na raz znaczących linków - ich jakość powoli spada. Dlatego później idziemy w pojedyncze, mocniejsze linki - aby linki mieściły się w budżecie, a jednocześnie nadal przynosiły efekty.
Warto pamiętać, że link building przeważnie działa z opóźnieniem - efekt widzimy czasem po kilku dniach, a czasem po tygodniach. Na efekty pozycjonowania stron www składają się nie tylko pojedyncze linki, ale link building traktowany całościowo, w połączeniu z optymalizacją strony oraz treściami.
 

Co wchodzi w cenę pozycjonowania w agencji SEO Silence?

Pozycjonowanie firm w Internecie to długotrwały proces, dlatego oprócz początkowej optymalizacji po pierwszym audycie, stale nadzorujemy pozycje i widoczność. W ramach potrzeby nanosimy zmiany w treściach, znacznikach lub proponujemy kolejne wytyczne.

Cena pozycjonowania stron internetowych obejmuje m.in.:

  • Początkowy audyt techniczny strony;
  • Początkowy audyt treści strony;
  • Cykliczne audyty kontrolne;
  • Wprowadzenie zaleceń z audytu na stronę (zakres zależy od CMSa);
  • Przygotowywanie treści lub wytycznych w sprawie treści (w zależności od wybranej oferty);
  • Optymalizacja treści istniejącej;
  • Regularny i zróżnicowany link building (pozyskiwanie linków przychodzących);
  • Cykliczne sprawdzanie listy fraz kluczowych, szukanie nowych możliwości;
  • Codzienny monitoring pozycji najważniejszych fraz kluczowych;
  • Regularny monitoring ogólnej widoczności i ruchu na stronie;
  • Regularne raportowanie wyników z działań;
  • Dostępność, nasza pomoc i wsparcie;
  • Propozycje dodatkowych działań, które mogą pozytywnie wpłynąć na widoczność strony w sieci.

Jak działamy – krok po kroku

Skoro wiesz już czym jest pozycjonowanie stron internetowych w Google, pewnie zastanawiasz się, jak wygląda współpraca z agencją SEO. W Silence! działamy w cyklach miesięcznych. Poniżej przedstawiamy nasz proces pozycjonowania – działania na początku współpracy oraz nasze działania cykliczne.

Początek współpracy – pierwszy miesiąc

1. Wypełnienie briefa

Po rozmowie i podpisaniu umowy otrzymasz od nas szablon do wypełnienia. Pytamy Cię w nim o Twoje najważniejsze produkty, specyfikę branży, konkurencję czy też najważniejsze frazy, na które chcesz, aby Twoja strona była widoczna. Wypełnienie briefa jest punktem zaczepnym, który nieraz znacznie ułatwia nam analizę Twojej strony.

2. Dobór słów kluczowych – keyword research

Po analizie briefa przystępujemy do analizy konkurencji oraz fraz kluczowych. Bierzemy pod uwagę wszystkie frazy, które są wyszukiwane i powiązane z Twoim biznesem. Wśród nich wybieramy najważniejsze, na których skupiamy swoje wysiłki oraz które dodajemy do aplikacji codziennego śledzenia pozycji. Pozostałe frazy rosną „przy okazji” :)

Pamiętaj – pozycjonujemy na nieograniczoną liczbę słów kluczowych!

3. Wykonanie audytu technicznego dla strony

Gdy mamy potwierdzoną z Tobą listę fraz kluczowych, siadamy do audytu SEO. Dostajesz od nas dokument pdf, podzielony na kilka logicznych części. Checklista, porównanie widoczności strony z konkurencją, dokładna część opisowa (w tym zagadnienia techniczne, meta tagi, treści), sprawdzone elementy i podsumowanie. Każdy projekt cechuje indywidualne podejście.

4. Sporządzenie wytycznych do treści / Przygotowanie treści

W zależności od umowy i wybranego budżetu - albo przygotowujemy treści do wstawienia na stronę, albo dajemy szczegółowe wytyczne co do treści. Teksty na stronie są bardzo ważne – powinny być dobrze zoptymalizowane i nasycone w naturalny sposób frazami kluczowymi.

Nasza stała kontrola i pomoc

Nasza praca nie kończy się na jednorazowej optymalizacji. Zobacz, co będziemy robić dla Ciebie podczas całej naszej współpracy!
Link building

Oprócz zdobycia linków w pierwszym miesiącu, prowadzimy regularny link building. Rodzaj i lokalizacja zdobytych linków zależą od konkretnego projektu – specyfiki branży, charakteru strony internetowej i od budżetu. Najczęściej skupiamy się na artykułach sponsorowanych, stawiając na jakość, a nie ilość.

Ciągły monitoring i kontrola – pozycje najważniejszych fraz, ruch na stronie

Stale czuwamy nad Twoją stroną. Często sprawdzamy pozycje dla najważniejszych fraz, ogólną widoczność w sieci oraz ruch na stronie. Dzięki temu wiemy, jak wprowadzone zmiany czy dodane treści wpływają na pozycjonowanie. Jesteśmy też w stanie szybko zareagować, w przypadku zauważenia błędów czy zmian w widoczności.

Nasze propozycje i sugestie

Wychodzimy z propozycjami zmian do wdrożenia na stronie. Pomagamy przygotować tematy na bloga, poszukujemy dodatkowych opcji linkowania. Po kilku miesiącach pozycjonowania możemy wyciągnąć wnioski czy dotychczasowa optymalizacja i architektura strony działają dobrze, czy też trzeba dorobić kilka podstron lub dodać nowych treści.

Pomoc i wsparcie

Jesteśmy stale dostępni – nie będziesz mieć problemów ze skontaktowaniem się z nami. Jeśli masz jakiś problem pod kątem SEO, chcesz poszerzyć działania marketingowe w sieci lub ruszasz z nowymi usługami – napisz do nas e mail, a znajdziemy dla Ciebie czas i doradzimy odpowiednie działanie.

Jak mierzyć wyniki pozycjonowania?

Wiele osób ma trudności z oceną wyników pozycjonowania. Kiedy jest ono wystarczające? Kiedy powinniśmy zacząć się martwić? W każdej chwili możesz zapytać nas o skuteczność naszych działań. Dodatkowo, regularnie możesz otrzymywać od nas raporty, w których podsumowujemy nasze ostatnie czynności oraz aktualną widoczność Twojej strony internetowej w Google.

Jak raportujemy? Analiza wykresów widoczności i wejść na stronę

W raporcie SEO otrzymujesz od nas kilka wykresów – są to zazwyczaj:
  • Wykres widoczności dla fraz w TOP 10, czyli na ile fraz kluczowych Twoja strona jest widoczna na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki Google.
  • Wykres widoczności dla fraz w TOP 50. Przy pierwszych tygodniach pozycjonowania, to ten wskaźnik jako pierwszy mówi nam o tym, że pozycjonowanie strony internetowej zaczyna działać.
  • Wykres liczby użytkowników z Google Analytics – porównanie miesiąc do miesiąca, rok do roku lub na przestrzeni dłuższego czasu. Jest to jedna z najważniejszych statystyk, bowiem mówi o tym, ile faktycznie osób wchodzi na Twoją stronę.
  • Wykres liczby wyświetleń i kliknięć z Google Search Console na przestrzeni określonego czasu, co sprawdza ruch organiczny.

Monitoring najważniejszych fraz kluczowych

Najważniejsze dla Twojej strony frazy kluczowe wrzucamy do narzędzia, które codziennie sprawdza dla nich pozycje. Dzięki temu możemy łatwo sprawdzić trendy dla konkretnych fraz, porównać pozycje z poprzednimi tygodniami czy miesiącami, a także śledzić bezpośredni wpływ optymalizacji i linkowania na konkretne frazy. Razem z raportem otrzymasz wykaz pozycji za ostatni miesiąc.
 

W czym się specjalizujemy?

Prowadzimy działania pozycjonerskie zarówno dla niewielkich, lokalnych firm jak i dla ogólnopolskich sklepów internetowych. Niestraszna nam żadna branża! Poniżej przedstawiamy kilka naszych specjalizacji. Nie są to wszystkie nasze ulubione tematy – zapytaj nas o ofertę dla swojej firmy!

Pozycjonowanie lokalne

Jeśli prowadzisz lokalny biznes i zależy Ci na widoczności w sieci dla klientów z Twojej okolicy – zapytaj nas o pozycjonowanie lokalne. Jest to jedna z naszych ulubionych specjalizacji. Jeśli chcesz docierać do osób, które przebywają w pobliżu Twojej stacjonarnej siedziby firmy albo kierujesz usługi skierowane do mieszkańców konkretnego miasta – pozycjonowanie lokalne będzie bardzo przydatne. Sprawi, że będziesz pojawiać się w wyszukiwarce na frazy kluczowe dla Twojego biznesu – a coraz więcej osób wyszukuje sklepy i usługi dzięki wyszukiwarce Google i w Google Maps.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać przez swój sklep internetowy, pozycjonowanie jest niezbędne. To za pomocą wyszukiwarki Google większość osób poszukuje określonych produktów w sieci. Pozycjonowanie dla ecommerce to jedna z naszych specjalności. Sprawdzamy strukturę sklepu, przygotowujemy treści i optymalizację dla kategorii produktowych, pozycjonujemy na długi ogon kluczowe produkty. Proponujemy tematy dla treści blogowych, dzięki którym użytkownik nabiera ochoty na zakupy.

Dla skutecznego pozycjonowania dużych sklepów internetowych niezbędny jest większy budżet na działania marketingowe. Sprzedaż przez internet jest bardzo popularnym biznesem i cechuje się dużą konkurencyjnością. Jednak już od budżetu 1500 zł / msc możesz w dłuższym czasie osiągnąć imponujące wyniki! Poniżej porównanie rok do roku ruchu i sprzedaży dla sklepu online z walizkami:

pozycjonowanie dla sklepów internetowych

Wzrost przychodów rok do roku – o prawie 1400%

 
 

Pozycjonowanie dla prawników

Działania marketingowe dla kancelarii prawnych i notariuszy mogą sprawiać problem – muszą być zgodne z etyką zawodową. Najważniejsze w tej branży jest przygotowywanie dużej bazy wartościowej wiedzy w formie poradników czy treści blogowych – zarówno aby przyciągać na stronę dużą liczbą fraz kluczowych, jak i dostarczać wartościowej wiedzy użytkownikom, budując autorytet kancelarii. Przy optymalizacji strony skupiamy się przede wszystkim na pozycjonowaniu lokalnym. Jest to ważne tym bardziej, że najczęściej osoby poszukujące usług prawniczych wpisują do wyszukiwarki frazy typu „prawnik Katowice”, „adwokat warszawa”.

Audyty SEO

Jeśli nie jesteś pewny czy chcesz pozycjonować swoją stronę lub chcesz sprawdzić efekty działań prowadzących przez Twoją obecną agencję, możesz zamówić u nas profesjonalny audyt SEO swojej witryny internetowej. Skonsultujemy z Tobą cele biznesowe, po czym przeanalizujemy stan Twojej strony, porównamy ją z bezpośrednią konkurencją oraz przygotujemy wytyczne oraz zalecenia do wprowadzenia.

Audyt SEO z Silence to:

  • Analiza konkurencji, wskazanie mocnych i słabych stron Twojej witryny – dzięki temu wiesz, na czym stoisz;
  • Analiza architektury strony oraz jej optymalizacji technicznej – prawidłowe funkcjonowanie strony jest niezbędne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek;
  • Analiza optymalizacji pod kątem fraz kluczowych – sprawdzamy czy wszystkie znaczniki są odpowiednio zoptymalizowane oraz czy treści są prawidłowo zoptymalizowane;
  • Szczegółowa ocena widoczności w sieci oraz profilu linków;
  • Przejrzysty dokument z konkretnymi zaleceniami zmian do wdrożenia.

Mity na temat pozycjonowania

Poniżej kilka najpopularniejszych tez, z którymi zetknęliśmy się w trakcie naszych kilkunastu lat pracy. Są błędne – przeczytaj dlaczego!
Pozycjonowanie możesz zrobić jednorazowo
Pozycjonowanie to proces, który wymaga czasu i stałej opieki, nadzoru. Niestety, nie wystarczy jednorazowo przeprowadzić optymalizację i zrobić linkbuilding w miesiąc. Efekty działań mogą pojawić się natychmiast, po tygodniu ale też po kilku miesiącach. Bez możliwości „poczekania”, obserwacji i wyciągnięcia wniosków, nie wiemy czy optymalizacja jest wystarczająca. Wielokrotnie zdarza nam się zmiana znaczników title czy optymalizacja treści po kilku tygodniach / miesiącach od wprowadzenia poprzednich zmian.
Pozycje zostają na zawsze
Twoja konkurencja nie śpi i ciągle działa. Nawet jeśli osiągniesz pozycję w TOP3, nie możesz odpuścić pozycjonowania – konkurencja zrobi wszystko, by Cię wygryźć z tej pozycji. Mamy kilka przykładów w niszowych biznesach, gdzie pozycje zostają wysoko pomimo niskiego budżetu. Jednak w 99% działania muszą być prowadzone stale i przez dłuższy czas. Efekty z pozycjonowania możemy zauważyć nawet dłuższy czas po skończeniu współpracy – jednak wystarczy lekka zmiana strony lub wzmożone działania konkurencji, żebyś wypadł z pierwszej dziesiątki.
Możesz pozycjonować tylko wybrane słowa kluczowe
Strona jest pozycjonowana całkowicie. To znaczy, że wzmacniamy jakość całej witryny, a na linkbuildingu zyskuje autorytet całej domeny. W praktyce oznacza to, że prowadząc działania dla jednej frazy, często zyskują frazy mniej lub bardziej pokrewne – a nawet zupełnie niezwiązane. Jest to spowodowane tym, że na skutek zdobywania autorytetu, Google całą stronę umieszcza wyżej w rankingu. Oznacza to, że pozycjonujemy na nieograniczoną liczbę fraz – granicą jest budżet klienta. Czym większe są nakłady na linkbuilding czy content marketing, tym szybciej jesteśmy w stanie osiągnąć dobre wyniki.
Możesz otrzymać gwarancję konkretnych pozycji
Nikt nie może zagwarantować pozycji w wyszukiwarce Google. Zmiany algorytmów wyszukiwarki, działania konkurencji i inne, nieoczekiwane czynniki sprawiają, że nie jesteśmy w stanie przewidzieć na 100% co się zdarzy w przyszłości. Czasem nie jesteśmy w stanie zapobiec anomaliom i spadkom pozycji – wtedy skupiamy się na tym aby odnaleźć przyczynę lub wypróbować nową strategię.
Istnieje jeden słuszny przepis na pozycjonowanie
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Każda branża w sieci ma inną konkurencję, cechują ją inne trendy. Do tego dochodzi charakterystyka domeny, jej historia – oraz specyfika oferty klienta, architektura strony. O ile posiadamy pewne wytyczne, którymi podążamy na początku współpracy, do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. To, co świetnie działa w przypadku A, może nie nieść żadnej wartości dla projektu B, a przynieść negatywny skutek dla projektu C. Staramy się jak najszybciej zrozumieć specyfikę każdej pozycjonowanej przez nas strony oraz obrać indywidualną strategię. Jest to proces prób i błędów, analizowania wyników i podążania w kierunku, który przynosi najlepsze efekty.
Kupowanie linków prowadzi do nałożenia kary
Jest to dość popularne myślenie – głównie z powodu praktyk typowych dla pozycjonowania sprzed 15 lat. Jednak o ile nie kupujesz linków hurtowo (np. za pomocą ofert na masowe linki na Allegro, gdzie kupujesz ich na raz kilkaset, a za „mocnego” linka płacisz grosze). O ile linki są kupowane z domen o dużym autorytecie, w naturalnym tempie – nie grozi Ci żadna kara. Nie spotykaliśmy się z karami od kilku lat.
DARMOWA KONSULTACJA