Co z nami osiągniesz?
Zwiększysz sprzedaż w swoim sklepie internetowym.
Dążymy do tego, żeby Twój zwrot z inwestycji w reklamy był co najmniej kilkadziesiąt razy większy.
Otrzymasz wsparcie w zakresie użyteczności, które czerpiemy z innych projektów, które prowadzimy.
Tym, co nas wyróżnia, jest skuteczność prowadzonych działań. Na przestrzeni lat wypracowaliśmy sprawdzone metody budowania kampanii facebookowych i instagramowych.
Tworzymy je między innymi w oparciu o tzw. lejki sprzedażowe, które umiejętnie zbudowane przynoszą naszym klientom największe zyski. Nasze kampanie początkowo układamy w taki sposób, aby najtańszymi metodami docierać do szerokiej grupy odbiorczej, którą angażujemy w kontakt z marką. Na kolejnym etapie pracy u tych najbardziej zainteresowanych odbiorców budujemy potrzebę zakupową. Przy odpowiedniej konfiguracji celów i pixela mamy możliwość precyzyjnego docierania do osób gotowych kupić tu i teraz, nawet jeśli wcześniej nie znali Twojej marki.
Zobacz efekty naszych działań
Klient z branży meblowej
To jedna z zaprojetkowanych przez nas kampanii sprzedażowych. Średni zwrot z inwestycji dla tej kampanii to 73.02.
To oznacza, że inwestując 1766 zł, klient pozyskał 128 000 zł obrotu w swoim sklepie
Dla Klienta z branży sportowej prowadzimy kampanię sprzedażową.
Średni ROAS to 25.57, co oznacza, że Klient inwestując 2 553 zł, zyskał 65 303 zł obrotu w sklepie internetowym.
Współpraca z nami to:
Skuteczność
Pracujemy dla sklepów internetowych, wiemy, co działa. Wypracowane przez nas metody zastosujemy w kampanii dla Twojego sklepu.
Zysk
Dążymy do tego, aby zwrot z inwestycji w reklamy był co najmniej kilkadziesiąt razy większy. Czyli jeśli inwestujesz 1000 zł, otrzymasz kilkadziesiąt tysięcy obrotu w Twoim sklepie.
Automatyzacja
Wiemy, jak wykorzystać gotowe rozwiązania Facebooka, aby w Twoim sklepie użytkownicy kupowali więcej.
Wypróbuj nas!
NOWOŚĆ! Elastyczna oferta naszych usług reklamowych. Zacznij z nami już dziś i wybierz współpracę bez umowy na czas określony lub z 3 miesięcznym okresem na start . Po okresie 3 miesięcy ponad 80% Klientów zostaje z nami. Zamów kampanię w trakcie której pokażemy Ci możliwości jakie daje największe medium społecznościowe na świecie. Pozwól nam razem dotrzeć do Twoich klientów!
Zwiększ z nami sprzedaż w Twoim sklepie!
Umów się z nami na bezpłatną konsultację w sprawie Twojego sklepu internetowego. Wypełnij poniższy formularz, przekaż nam informację na temat Twojego sklepu, a otrzymasz od nas maila z informacją o ewentualnym spotkaniu.
Klienci mówią o nas
Najczęściej zadawane pytania
Dowiedz się jak działa reklama w Facebook Ads!
Skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku to szereg działań, które należy odpowiednio przygotować oraz zaplanować. W Silence zapewniamy kompleksową obsługę, dzięki czemu Ty możesz skupić się na realizowaniu swoich celów biznesowych.
”Więcej...”
Nasze działania
Brief i wybór strategii - Swoją pracę rozpoczniemy od rozmowy z Tobą. Poprosimy o wypełnienie briefu, w którym zapytamy o najważniejsze kwestie dotyczące Twojej działalności. Ważne dla nas jest to, abyś opisał swoje oczekiwania wobec kampanii reklamowej na Facebooku. Uwzględnij do kogo chcesz dotrzeć ze swoją ofertą i jakie cele zrealizować. Na podstawie tej wiedzy przygotujemy dedykowaną dla ciebie strategię działania. Znajdziemy odpowiednie grupy odbiorcze, dobierzemy formaty reklam.Analiza strony docelowej oraz doradztwo UX - Bardzo ważną kwestią dla reklamy na Facebooku jest odpowiednio przygotowana strona docelowa. Przygotowując twoją firmę do takiej promocji zwracamy uwagę na to, czy posiadasz odpowiednie podstrony, a także czy znajdują się na nich elementy prowadzące użytkownika do konwersji np. formularze kontaktowe, guziki z zawołaniem do działania, klikalne e-maile oraz numery telefonu. Jeżeli w trakcie takiej analizy zobaczymy, że powyższych elementów brakuje na twojej stronie to przygotujemy wskazówki co i gdzie dokładnie powinieneś poprawić.
Zainstalowanie analityki na stronie - Podstawą naszych działań jest dokładne mierzenie wyników. Przygotowując więc dla ciebie reklamy na Facebooku zainstalujemy na twojej stronie odpowiednie pixele facebookowe, które pozwolą nam na precyzyjne śledzenie statystyk poszczególnych reklam. Dodatkowo skorzystamy również z narzędzia Google Analytics. Dzięki temu cały czas będziemy mogli obserwować ruch pozyskiwany na twoją stronę z reklam. Na kolejnym etapie dane te wykorzystamy do optymalizacji prowadzonej kampanii.
Przygotowanie materiałów graficznych - W social media głównym elementem komunikacji są obrazy. Rodzaj formatu reklamowego, a także sposób wykonania grafiki posiada ogromny wpływ na skuteczność reklamy. Przygotowując się do uruchomienia dla ciebie kampanii tworzymy materiały odpowiednio dobrane do wymogów Facebooka, a także dostosowane do tematyki oraz rodzaju zaplanowanych działań.
Uruchomienie kampanii - Startując z reklamą na Facebooku dbamy o jej odpowiednie ustawienia tak, aby komunikować do właściwych, odpowiednio wyselekcjonowanych grup docelowych. Za pomocą narzędzi dostępnych w menadżerze reklam ustalamy również stawki poszczególnych grup reklam. Kolejnym krokiem jest dobór treści reklam tak aby były ciekawe oraz zrozumiałe dla odbiorców.
Analityka oraz optymalizacja kampanii - Praca nad kampanią reklamową polega na ciągłej analizie danych, które uzyskujemy w statystykach facebookowych oraz statystykach Google Analytics. Badamy ruch pozyskany na twoją stronę z reklam. Sprawdzamy zachowanie użytkowników na twojej stronie, a także ilość oraz jakość konwersji. Na postawie tych informacji możemy modyfikować poszczególne ustawienia kampanii tak, aby jak najlepiej realizowała założone cele.
Raportowanie - Stałym elementem naszych działań jest także raportowanie. Pod koniec każdego miesiąca otrzymasz od nas szczegółowe dane uwzględniające wyniki kampanii, a także wydane budżety. W raportach pojawią się także pomysły oraz zalecenia dotyczące kolejnych kroków. Jednocześnie służymy ci radą oraz pomocą na każdym etapie realizacji reklam. Oznacza to, że możesz do nas zadzwonić lub napisać z prośbą o podanie cząstkowych danych lub celem przedyskutowania wybranych kwestii. Jesteśmy do twojej dyspozycji!
Jak działa reklama na Facebooku?
Facebook skupia dane o milionach użytkowników. Za jego pomocą, dobierając odpowiednio zainteresowania, możesz dotrzeć do ściśle określonej grupy docelowej. Pozwala to nie tylko na budowanie wizerunku marki, ale także na realną sprzedaż produktów i usług. Główne zalety reklamy na Facebooku.- wzrost świadomości marki, - pozyskanie ruchu na stronie, - możliwość dotarcia do ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców, - możliwość zaprezentowania produktów w atrakcyjny sposób, - szansa na pozyskanie zapytań i zwiększenie sprzedaży, - praca w oparciu o ściśle wyznaczoną strategię.
Obecność twojej firmy na Facebooku spowoduje, iż stanie się ona rozpoznawalna wśród Internautów, dzięki czemu wzrośnie poziom ich zaufania. Dodatkowo budując zainteresowanie w około twoich produktów i usług na Facebooku sprawimy, iż użytkownicy będą poszukiwać ich nie tylko w tymże portalu, ale także w innych kanałach tj. np. wyszukiwarka Google. Oznacza to, że z czasem twoją stronę będą odwiedzać użytkownicy nie tylko bezpośrednio z Facebooka, ale też z Google, Gmaila, YouTube itd.
Co wchodzi w skład reklamy na Facebooku?
Analiza i dobór grupy docelowejDzięki temu, że portal Facebook zbiera bardzo wiele danych o użytkownikach, jesteśmy w stanie dotrzeć do nich po bardzo zróżnicowanych zainteresowaniach. Do wyboru mamy dane demograficzne (wiek, płeć), dane geograficzne, a także status rodzinny (wiemy kto jest singlem, kto jest zaręczony, kto wziął ślub, a kto posiada dzieci). Narzędzia reklamowe Facebooka filtrują również po zainteresowaniach. Dotrzemy zatem do osób lubiących restauracje, podróże, czy też konkretne marki samochodów. Takie opcje dają nam możliwość przygotowania wielu różnych grup odbiorczych w obrębie jednej kampanii reklamowej.
Optymalizacja celu
Facebook pozwala nam optymalizować reklamy pod konkretne cele. Możemy zatem pracować nad świadomością marki. Wtedy reklamy będą wyświetlane przede wszystkim zasięgowo, a naszym celem będzie to, aby zobaczyła je maksymalna ilość osób. Innym rodzajem optymalizacji jest skierowanie reklam pod konkretne działanie. Tutaj możemy ustawić reklamy, których zadaniem będzie pozyskiwanie ruchu na stronę www. Za pomocą kampanii możemy także pracować nad aktywnością użytkowników. Tutaj promujemy wydarzenia, konkretne posty lub pozyskujemy lajki dla fanpage’a. Facebook daje nam także opcję wyświetlania reklamy video, konkretnej aplikacji, a także pozyskiwania tzw. lead’ów (zapytań zadawanych bezpośrednio w reklamie). Mamy też możliwość kierowania komunikacji do Messengera. Kampanię reklamową na Facebooku optymalizujemy także pod konwersję. Dla sklepów internetowych świetnie sprawdzają się reklamy katalogu produktów.
Formaty reklamowe
W kampaniach reklamowych na Facebooku możemy używać różnego rodzaju formatów, które wybieramy począwszy od standardowej (podstawowej) grafiki, poprzez tzw. karuzelę, kolekcję, slide show. Dzięki tylu możliwościom jesteśmy w stanie wybrać najbardziej optymalne rozwiązanie dopasowane do strategii działania.
Remarketing
Ważnym elementem kampanii reklamowej jest reklama remarketingowa. Facebook pozwala nam selekcjonować grupy odbiorcze w taki sposób, abyśmy mogli osobno docierać do osób już znających naszą firmę. Mamy możliwość stworzenia grupy remarketingowej składającej się z osób odwiedzających firmową stronę www, a także z osób, które obejrzały nasze video na Facebooku, czy też zapisały się do wydarzenia. Dodatkowo istnieje także opcja stworzenia grup użytkowników podobnych do konkretnej grupy odbiorców.
Co daje reklama na Facebooku?
- Wzrost rozpoznawalności marki
- Dzięki obecności w największym medium społecznościowym na świecie możesz systematycznie budować rozpoznawalność swojej marki wśród potencjalnej grupy odbiorców.
- Możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej.
- Wykorzystując opcje zainteresowań jesteśmy w stanie dotrzeć z reklamą do osób zamożnych lub posiadających dzieci w określonym wieku.
- Możliwość zbudowania wieloetapowej reklamy realizującej wybrany cel.
- Dzięki opcji podzielenia odbiorców na Facebooku na wiele grup docelowych możemy przygotować kampanię reklamową składającą się z kilku etapów.
- Jest to korzystne szczególnie wtedy, gdy twoje produkty nie są jeszcze rozpoznawalne i należy od podstaw zbudować zaufanie do marki.
”Zwiń!”