Dlaczego reklama na Facebooku?


Precyzyjnie dobierzesz grupę docelową

Wykreujesz potrzebę zanim Klient o niej pomyśli

Zaoszczędzisz wybierając jedną z najtańszych form reklamy internetowej

Zaprezentujesz swoje produkty w atrakcyjny sposób

Przypomnisz się osobą, które były na Twojej stronie

Zareklamujesz się w największym serwisie społecznościowym na świecie


Sprawdź nasze atuty!

Co dla Ciebie zrobimy?


Wypróbuj nas!


Zamów 3 miesięczną kampanię w trakcie której pokażemy Ci możliwości kampanii w największym medium społecznościowym na świecie. Razem dotrzemy do Twoich klientów!


Zamów Facebook Ads już teraz!
 

Obsługa Facebook Ads

abonament od

400 zł

netto na miesiąc



Budżet kampanii może być dowolnie modyfikowany. To Ty decydujesz ile chcesz przeznaczyć na miesięczne działania w Facebook.

Całkowity koszt kampanii reklamowej =
budżet + abonament


Sprawdź!
 

Klienci mówią o nas

  • Na co dzień współpracuję z deweloperami na Śląsku i nie tylko. Polecam firmę Silence jako rzetelnego partnera w zakresie kampanii wspomagających sprzedaż mieszkań i nieruchomości w Internecie.
    Maciej Wężykowski, właściciel
    Rendart
  • Bardzo profesjonalny serwis. Bezproblemowy kontakt. Zawsze bieżąca informacja o efektach działań. Polecam!?
    Anna Pycia-Pytlik, Smart-HR
    Smart-HR
  • Polecam, profesjonalna ekipa doskonały kontakt-Warto!!
    Grzegorz Koźlicki, właściciel
    Fotosilesia
  • Z przyjemnością wystawiam firmie Silence! jak najlepszą rekomendację. Mieliśmy już do czynienia z wieloma firmami zajmującymi się tematyką SEO, ale Grzegorz Skiera wraz z całą swoją załogą wyróżniają się wybitnym profesjonalizmem i skutecznością działań. Ponadto pragnę zwrócić uwagę na sumienność i uczciwość firmy i podziękować, ponieważ dzięki Silence! Nasza firma nabrała rozpędu.”
    Wojciech Budziosz, właściciel firmy
    Spa-Katowice.pl
  • Serdecznie polecam usługi firmy Silence. Są to specjaliści, którzy znają się na swojej pracy oraz szczerze i rzeczowo udzielają wszystkich wyjaśnień, co jest rzadkością w branży pozycjonerów. Założona stratega realizowana jest powoli, ale systematycznie i z sukcesami. Reakcje na nasze prośby są natychmiastowe, często także specjaliści sami wychodzą z inicjatywą wprowadzenia zmian lub nowego podejścia. Komunikacja jest ekspresowa, a przepływ informacji wewnątrz firmy imponujący
    CzyniCuda.pl

Zwiększ z nami sprzedaż
w swojej firmie!


Nie czekaj, wypełnij formularz

 

 

Najczęściej zadawane pytania

1W jaki sposób zarządzacie budżetem?
Pracujemy w budżetach miesięcznych, co oznacza, że rozporządzamy daną kwotą przez cały miesiąc. W przypadku, kiedy nie udałoby się wydać tejże kwoty, niewydana część budżetu przechodzi na kolejny miesiąc i jest dodawana do budżetu miesięcznego. Jeżeli budżet wydaje się zbyt szybko informujemy cię o tym i konsultujemy możliwość zwiększenia środków przeznaczonych na kampanię.
2Jak często można zmieniać budżet?
Budżety można zmieniać dynamicznie. Wystarczy o tym nas poinformować.
3Kto opłaca budżet na kliknięcia?
Środki na kampanię pokrywa agencja, natomiast klient otrzymuje od nas fakturę.
4Czy dostanę dostęp do konta na czas prowadzenia?
Tak, jest możliwość przyznania dostępu do konta reklamowego klientowi.
5Na jaki czas podpisywana jest umowa?
Umowa podpisywana jest na 3 miesiące, a następnie przechodzi na czas nieokreślony.
6Czy instalujecie Państwo pixele facebookowe?
Tak, pixele są instalowane jeszcze przed rozpoczęciem kampanii reklamowej.

Dowiedz się jak działa reklama w Facebook Ads!


Skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku to szereg działań, które należy odpowiednio przygotować oraz zaplanować. W Silence zapewniamy kompleksową obsługę, dzięki czemu Ty możesz skupić się na realizowaniu swoich celów biznesowych.

”Więcej...”

Nasze działania

Brief i wybór strategii - Swoją pracę rozpoczniemy od rozmowy z Tobą. Poprosimy o wypełnienie briefu, w którym zapytamy o najważniejsze kwestie dotyczące Twojej działalności. Ważne dla nas jest to, abyś opisał swoje oczekiwania wobec kampanii reklamowej na Facebooku. Uwzględnij do kogo chcesz dotrzeć ze swoją ofertą i jakie cele zrealizować. Na podstawie tej wiedzy przygotujemy dedykowaną dla ciebie strategię działania. Znajdziemy odpowiednie grupy odbiorcze, dobierzemy formaty reklam.
Analiza strony docelowej oraz doradztwo UX - Bardzo ważną kwestią dla reklamy na Facebooku jest odpowiednio przygotowana strona docelowa. Przygotowując twoją firmę do takiej promocji zwracamy uwagę na to, czy posiadasz odpowiednie podstrony, a także czy znajdują się na nich elementy prowadzące użytkownika do konwersji np. formularze kontaktowe, guziki z zawołaniem do działania, klikalne e-maile oraz numery telefonu. Jeżeli w trakcie takiej analizy zobaczymy, że powyższych elementów brakuje na twojej stronie to przygotujemy wskazówki co i gdzie dokładnie powinieneś poprawić.
Zainstalowanie analityki na stronie - Podstawą naszych działań jest dokładne mierzenie wyników. Przygotowując więc dla ciebie reklamy na Facebooku zainstalujemy na twojej stronie odpowiednie pixele facebookowe, które pozwolą nam na precyzyjne śledzenie statystyk poszczególnych reklam. Dodatkowo skorzystamy również z narzędzia Google Analytics. Dzięki temu cały czas będziemy mogli obserwować ruch pozyskiwany na twoją stronę z reklam. Na kolejnym etapie dane te wykorzystamy do optymalizacji prowadzonej kampanii.
Przygotowanie materiałów graficznych - W social media głównym elementem komunikacji są obrazy. Rodzaj formatu reklamowego, a także sposób wykonania grafiki posiada ogromny wpływ na skuteczność reklamy. Przygotowując się do uruchomienia dla ciebie kampanii tworzymy materiały odpowiednio dobrane do wymogów Facebooka, a także dostosowane do tematyki oraz rodzaju zaplanowanych działań.
Uruchomienie kampanii - Startując z reklamą na Facebooku dbamy o jej odpowiednie ustawienia tak, aby komunikować do właściwych, odpowiednio wyselekcjonowanych grup docelowych. Za pomocą narzędzi dostępnych w menadżerze reklam ustalamy również stawki poszczególnych grup reklam. Kolejnym krokiem jest dobór treści reklam tak aby były ciekawe oraz zrozumiałe dla odbiorców.
Analityka oraz optymalizacja kampanii - Praca nad kampanią reklamową polega na ciągłej analizie danych, które uzyskujemy w statystykach facebookowych oraz statystykach Google Analytics. Badamy ruch pozyskany na twoją stronę z reklam. Sprawdzamy zachowanie użytkowników na twojej stronie, a także ilość oraz jakość konwersji. Na postawie tych informacji możemy modyfikować poszczególne ustawienia kampanii tak, aby jak najlepiej realizowała założone cele.
Raportowanie - Stałym elementem naszych działań jest także raportowanie. Pod koniec każdego miesiąca otrzymasz od nas szczegółowe dane uwzględniające wyniki kampanii, a także wydane budżety. W raportach pojawią się także pomysły oraz zalecenia dotyczące kolejnych kroków. Jednocześnie służymy ci radą oraz pomocą na każdym etapie realizacji reklam. Oznacza to, że możesz do nas zadzwonić lub napisać z prośbą o podanie cząstkowych danych lub celem przedyskutowania wybranych kwestii. Jesteśmy do twojej dyspozycji!

Jak działa reklama na Facebooku?

Facebook skupia dane o milionach użytkowników. Za jego pomocą, dobierając odpowiednio zainteresowania, możesz dotrzeć do ściśle określonej grupy docelowej. Pozwala to nie tylko na budowanie wizerunku marki, ale także na realną sprzedaż produktów i usług. Główne zalety reklamy na Facebooku.
- wzrost świadomości marki, - pozyskanie ruchu na stronie, - możliwość dotarcia do ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców, - możliwość zaprezentowania produktów w atrakcyjny sposób, - szansa na pozyskanie zapytań i zwiększenie sprzedaży, - praca w oparciu o ściśle wyznaczoną strategię.
Obecność twojej firmy na Facebooku spowoduje, iż stanie się ona rozpoznawalna wśród Internautów, dzięki czemu wzrośnie poziom ich zaufania. Dodatkowo budując zainteresowanie w około twoich produktów i usług na Facebooku sprawimy, iż użytkownicy będą poszukiwać ich nie tylko w tymże portalu, ale także w innych kanałach tj. np. wyszukiwarka Google. Oznacza to, że z czasem twoją stronę będą odwiedzać użytkownicy nie tylko bezpośrednio z Facebooka, ale też z Google, Gmaila, YouTube itd.

Co wchodzi w skład reklamy na Facebooku?

Analiza i dobór grupy docelowej
Dzięki temu, że portal Facebook zbiera bardzo wiele danych o użytkownikach, jesteśmy w stanie dotrzeć do nich po bardzo zróżnicowanych zainteresowaniach. Do wyboru mamy dane demograficzne (wiek, płeć), dane geograficzne, a także status rodzinny (wiemy kto jest singlem, kto jest zaręczony, kto wziął ślub, a kto posiada dzieci). Narzędzia reklamowe Facebooka filtrują również po zainteresowaniach. Dotrzemy zatem do osób lubiących restauracje, podróże, czy też konkretne marki samochodów. Takie opcje dają nam możliwość przygotowania wielu różnych grup odbiorczych w obrębie jednej kampanii reklamowej.
Optymalizacja celu
Facebook pozwala nam optymalizować reklamy pod konkretne cele. Możemy zatem pracować nad świadomością marki. Wtedy reklamy będą wyświetlane przede wszystkim zasięgowo, a naszym celem będzie to, aby zobaczyła je maksymalna ilość osób. Innym rodzajem optymalizacji jest skierowanie reklam pod konkretne działanie. Tutaj możemy ustawić reklamy, których zadaniem będzie pozyskiwanie ruchu na stronę www. Za pomocą kampanii możemy także pracować nad aktywnością użytkowników. Tutaj promujemy wydarzenia, konkretne posty lub pozyskujemy lajki dla fanpage’a. Facebook daje nam także opcję wyświetlania reklamy video, konkretnej aplikacji, a także pozyskiwania tzw. lead’ów (zapytań zadawanych bezpośrednio w reklamie). Mamy też możliwość kierowania komunikacji do Messengera. Kampanię reklamową na Facebooku optymalizujemy także pod konwersję. Dla sklepów internetowych świetnie sprawdzają się reklamy katalogu produktów.
Formaty reklamowe
W kampaniach reklamowych na Facebooku możemy używać różnego rodzaju formatów, które wybieramy począwszy od standardowej (podstawowej) grafiki, poprzez tzw. karuzelę, kolekcję, slide show. Dzięki tylu możliwościom jesteśmy w stanie wybrać najbardziej optymalne rozwiązanie dopasowane do strategii działania.
Remarketing
Ważnym elementem kampanii reklamowej jest reklama remarketingowa. Facebook pozwala nam selekcjonować grupy odbiorcze w taki sposób, abyśmy mogli osobno docierać do osób już znających naszą firmę. Mamy możliwość stworzenia grupy remarketingowej składającej się z osób odwiedzających firmową stronę www, a także z osób, które obejrzały nasze video na Facebooku, czy też zapisały się do wydarzenia. Dodatkowo istnieje także opcja stworzenia grup użytkowników podobnych do konkretnej grupy odbiorców.

Co daje reklama na Facebooku?

  • Wzrost rozpoznawalności marki
  • Dzięki obecności w największym medium społecznościowym na świecie możesz systematycznie budować rozpoznawalność swojej marki wśród potencjalnej grupy odbiorców.
  • Możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej.
  • Wykorzystując opcje zainteresowań jesteśmy w stanie dotrzeć z reklamą do osób zamożnych lub posiadających dzieci w określonym wieku.
  • Możliwość zbudowania wieloetapowej reklamy realizującej wybrany cel.
  • Dzięki opcji podzielenia odbiorców na Facebooku na wiele grup docelowych możemy przygotować kampanię reklamową składającą się z kilku etapów.
  • Jest to korzystne szczególnie wtedy, gdy twoje produkty nie są jeszcze rozpoznawalne i należy od podstaw zbudować zaufanie do marki.

”Zwiń!”

Newsletter

 

Chcesz poznawać nowości ze świata SEO i SEM? Zapisz się do naszego newslettera! W podziękowaniu otrzymasz Checklistę SEO, która pomoże Ci przy samodzielnym audycie Twojej strony.

 
KONTAKT