Co osiągneliśmy dla naszych klientów

Dlaczego Google Ads?


Będziesz w pierwszych wynikach wyszukiwania - TOP3!

Szybko dotrzesz do klientów zainteresowanych Twoim produktem lub usługą

Precyzyjnie określisz swoją grupę docelową

Dostosujesz reklamę do sezonowości i trendów w branży

Zbierzesz listę remarketingową i zrealizujesz wieloetapową kampanię reklamową


Sprawdź nasze atuty!

Co dla Ciebie zrobimy?


Wypróbuj nas!

NOWOŚĆ! Elastyczna oferta naszych usług reklamowych. Zacznij z nami już dziś i wybierz współpracę bez umowy na czas określony lub z 3 miesięcznym okresem na start . Po okresie 3 miesięcy ponad 80% Klientów zostaje z nami. Przekonaj się jak skuteczne mogą być kampanie Google Ads.


Wypróbuj nas!

Klienci którzy nam zaufali

Najczęściej zadawane pytania

1W jaki sposób zarządzacie budżetem?
Pracujemy w budżetach miesięcznych, co oznacza, że rozporządzamy daną kwotą przez cały miesiąc. W przypadku, kiedy nie udałoby się wydać tejże kwoty, niewydana część budżetu przechodzi na kolejny miesiąc i jest dodawana do budżetu miesięcznego. Jeżeli budżet wydaje się zbyt szybko informujemy cię o tym i konsultujemy możliwość zwiększenia środków przeznaczonych na kampanię.
2Moja strona będzie przebudowywana, jaki ma to wpływ na pozycjonowanie strony, czy utracę wysokie pozycje?Jak często można zmieniać budżet?
Budżety można zmieniać dynamicznie. Wystarczy poinformować nas o tym.
3Kto opłaca budżet na kliknięcia?
Środki na kampanię pokrywa agencja, natomiast klient otrzymuje od nas fakturę.
4Czy dostanę dostęp do konta na czas prowadzenia?
Tak, jest możliwość przyznania dostępu do konta reklamowego klientowi.
5Na jaki czas podpisywana jest umowa?
Umowa podpisywana jest na 3 miesiące, a następnie przechodzi na czas nieokreślony.
6Czy instalujecie Google Analytics?
Tak, instalujemy narzędzia Google Tag Manager oraz Google Analytics oraz konfigurujemy cele analityczne.
7Czy doradzacie Państwo co zmienić na stronie?
Tak, jeszcze przed uruchomieniem reklam analizujemy stronę i przekazujemy wskazówki do jej optymalizacji.
8Czy konfigurujecie Google Merchant Center?
Zajmujemy się kompleksową konfiguracją GMC.

Dowiedz się jak działa reklama w Google Ads!


Dobrze zrealizowana kampania adwords (obecnie ads) w Google wymaga konkretnej koncepcji, wcześniej opracowanej strategii, a także świetnej znajomości systemu reklamowego oraz doświadczenia w optymalizacji. Od lat wykorzystujemy naszą wiedzę pomagając klientom w osiągnięciu ich celów biznesowych za pomocą reklamy Google Ads (adwords).

”Więcej...”

Analiza briefu - Przygotowując dla Ciebie kampanię reklamową w Google zaczynamy od zapoznania się ze specyfiką twojej firmy. To kluczowy temat, który należy poruszyć już na samym początku. Dopytujemy o to jakie produkty bądź usługi chcesz szczególnie promować, a także kim są twoi potencjalni klienci. Interesuje nas wiele szczegółów tj. wiek, płeć, lokalizacja, zainteresowania. Sprawdzamy też potencjał reklamowy dla poszczególnych elementów twojej oferty. Dzięki temu wiemy w jaki sposób powinna zostać przygotowana kampania, by była ona jak najbardziej skuteczna.
Dobór słów kluczowych dla strony - Uruchamiając reklamę Google Ads (adwords) docieramy z komunikatem do osób, które wpisują różnorodne zapytania bezpośrednio do wyszukiwarki Google. Podstawową i najważniejszą sprawą jest więc odpowiedni dobór słów kluczowych, ponieważ to na ich podstawie będziemy trafiać z twoją ofertą do potencjalnych klientów.
Analiza strony docelowej pod kątem UX - Bardzo istotnym elementem pod kątem reklamy w sieci internetowej jest odpowiednie przygotowanie strony docelowej. Zanim uruchomimy reklamy w Google chcemy mieć pewność, że użytkownicy, którzy za pomocą tychże reklam zostaną skierowani na twoją witrynę www, odnajdą na niej potrzebne informacje. Dodatkowo, jeżeli zależy ci na konwersjach przekładających się na sprzedaż, twoja strona musi posiadać odpowiednią ścieżkę konwersji, która poprowadzi użytkownika do określonego celu. Pomożemy ci w jej przygotowaniu jeszcze przed uruchomieniem kampanii.
Kampania a zainstalowanie analityki na stronie - Jednym z elementów marketingu internetowego jest analityka. Prowadząc dla ciebie reklamy Google Ads (adwords) pozyskujemy wiele danych. Za pomocą narzędzia Google Tag Manager oraz Google Analytics możemy te dane szczegółowo analizować, a następnie na tej podstawie optymalizować kampanie tak, aby przynosiły jeszcze lepsze efekty. Zanim uruchomimy reklamy wdrażamy ów narzędzia na twoją stronę, a następnie konfigurujemy konkretne cele. Badamy ruch na stronie, zachowanie użytkowników na twojej stronie, ilość wypełnionych formularzy kontaktowych, kliknięcia w adres email, czy też numer telefonu.
Reklamy Adwords (Ads) a przygotowanie grup reklam - Kampania reklamowa w Google tworzy wiele grup reklam, które odpowiadają poszczególnym produktom czy też usługom na twojej stronie. Analizujemy twoją ofertę, selekcjonujemy temat i tematy, porządkujemy słowa kluczowe, a następnie do utworzonych grup reklam dodajemy szereg rozszerzeń, które pozwalają użytkownikom pozyskać wiele dodatkowych informacji już na poziomie reklamy.
Przygotowanie grup remarketingowych dla strony - Na podstawie pozyskanego na twoją witrynę internetową ruchu możemy utworzyć grupy remarketingowe i kierować do tych osób kolejne reklamy. Dzięki takiej strategii jesteśmy w stanie przygotować wieloetapowe kampanie reklamowe, której końcowym etapem jest komunikowanie do użytkowników znających już twoją markę, dzięki czemu zyskujesz większą szansę na zwiększenie sprzedaży.
Optymalizacja kampanii - ważny temat dla marketera - Kiedy kampania adwords jest już aktywna i za jej pomocą pozyskamy konkretny ruch na twoją stronę, analizujemy zebrane dane i przystępujemy do pracy nad optymalizacją reklam. Narzędzia analityczne pozwalają nam zebrać sporo danych o tym, w jaki sposób użytkownicy zachowują się na twojej witrynie. Na kolejnym etapie jesteśmy więc w stanie dopracować realizowane kampanie tak, aby docierała w sposób jeszcze bardziej precyzyjny do odbiorców.
Raportowanie, czyli kampanie monitorowane - W ramach prowadzenia kampanii Google Ads (adwords) przygotowujemy także miesięczne raporty, w których prezentujemy ci uzyskane dane tj.: ilość wyświetleń reklamy, ilość kliknięć, ilość odwiedzin na twojej stronie jakie dostarcza kampania Google Ads (adwords), współczynnik odrzuceń, ilość odwiedzanych przez użytkowników podstron, ilość konwersji. W międzyczasie pozostajemy z tobą w kontakcie, co oznacza, że możesz zadzwonić do nas lub napisać i zapytać o konkretne zagadnienie.

Jak działają reklamy Google Ads (adwords)?

Reklamy i kampanie Google Ads (adwords) stanowią doskonałe narzędzie, za pomocą którego możesz odpowiedzieć bezpośrednio na wpisywane do wyszukiwarki Google zapytania użytkowników. Korzystając z tychże reklam pokazujesz swoje produkty i usługi na konkretne słowa kluczowe. Trudno o bardziej precyzyjny sposób dotarcia do klientów.

Obecnie większą część pierwszej strony wyników wyszukiwania Google zajmują reklamy płatne. Dzięki obecności w Google Ads (adwords) zyskujesz możliwość pokazania swojej firmy w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Ponadto system reklamowy i kampanie Google Ads (adwords) daje ci możliwość skonfigurowania reklam na wiele sposobów, dzięki czemu możesz w jeszcze bardziej precyzyjny sposób docierać do swoich potencjalnych klientów.

Główne zalety reklam Google Ads (adwords):

- obecność strony w pierwszej 10-tce wyników wyszukiwania Google, - możliwość kontaktu z twoją firmą już z poziomu reklamy (za pomocą rozszerzeń), - obecność twojej oferty na słowa kluczowe wpisywane bezpośrednio przez użytkowników do wyszukiwarki Google, - możliwość pozyskania dużego ruchu na witrynę, - opcja precyzyjnego docierania do użytkowników np. w wybranych godzinach, - możliwość zbierania list remarketingowych oraz realizowania kilkuetapowych kampanii reklamowych.
Reklamy i kampanie Google Ads (adwords) stanowią jedno z najbardziej skutecznych źródeł pozyskiwania ruchu, który w kolejnych etapach konwertuje na sprzedaż. Aby jednak proces ten zadziałał prawidłowo należy odpowiednio się do niego przygotować.
Jeszcze przed uruchomieniem kampanii warto dokładnie przejrzeć strony docelowe, na które będą kierowane osoby klikające w reklamy. Należy sprawdzić, czy mamy tutaj wszystkie niezbędne informacje, których może oczekiwać od nas osoba będąca odbiorcą reklamy. Bardzo istotną sprawą jest również ścieżka konwersji. Powinniśmy zadbać o to, aby użytkownik, który pojawi się na naszej stronie z reklam mógł w łatwy (intuicyjny) sposób skontaktować się z nami. Na stronie docelowej powinny więc pojawić się proste formularze kontaktu, klikalne numery telefonu oraz adresy e-mail.

Co wchodzi w skład reklamy Google Ads (adwords)?

To temat, który wywołuje w środowisku dużo emocji tymczasem jest stosunkowo łatwy do określenia. Kampania reklamowa w Google może obejmować wiele rodzajów reklam, które w różnoraki sposób docierają do użytkowników Internetu. Realizując takie kampanie możesz być obecny ze swoją ofertą nie tylko w wynikach wyszukiwania Google, ale i na stronach należących do sieci reklamowej Google, na YouTube, a także w Google Zakupy.
Reklamy w Sieci Wyszukiwania
Jest to reklama tekstowa kierowana na wybrane słowa kluczowe odpowiadające twoim produktom bądź usługom. Dzięki tej reklamie odpowiadasz na zapytania osób, które wyszukują w Google twoją ofertę.
Reklamy w GDN
Za pomocą reklamy displayowej ads (adwords) docierasz do Internautów przeglądających swoje ulubione witryny prezentując im reklamy graficzne, tekstowe oraz filmy. Google Ads czy kampania adwords?
Pewnie zauważyłeś, że często stosujemy zamiennie wyrażenie kampania ads i kampania adwords lub google ads i google adwords. Skąd to rozróżnienie? To po prostu kwestia zmian w nazewnictwie wprowadzona przez amerykańską firmę. Najpierw Google stosował nazwę adwords, teraz dla reklam płatnych jest to ads. Nie zmienia to faktu, że użytkownicy z przyzwyczajenia bądź z niewiedzy (bo nie jest to przecież powszechnie dostępna wiedza) wpisują w wyszukiwarce "adwords" zamiast "ads" bądź po prostu "kampania adwords". Co ciekawe "adwords" stosowane jest nadal także przez wiele osób z branży. Dlatego sam zdecyduje, którą wersję wolisz. Poprawna to reklamy w Google Ads, ale na pewno z adwords nadal będziesz się spotykać.
Google Zakupy
Jest to kampania produktowa przeznaczona dla sklepów internetowych, gdzie poprzez reklamę Google Ads (adwords) mamy możliwość zaprezentowania Internautom naszych produktów za pomocą zdjęcia, krótkiego opisu wraz z ceną.
Remarketing w adwords (ads)
Realizując kampanię reklamową w Google doprowadzamy znaczną ilość ruchu na twoją www. Na tej podstawie jesteśmy w stanie stworzyć grupy odbiorców, do których w kolejnym etapie naszych działań będziemy kierować reklamę remarketingową. Tego rodzaju zabieg pozwala przeprowadzić kilkuetapową kampanię reklamową, w której możemy docierać do niezdecydowanych odbiorców znających już twoją markę i zachęcać ich do dokonania zakupu. Skorzystaj z reklamy Google Ads (adwords) i daj się zauważyć z dobrej strony w sieci!

”Zwiń!”

DARMOWA KONSULTACJA