Silence! ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085 668 518 537 info@silence.pl

Prowadzisz kampanię Google AdWords? Sprawdź jakie elementy możesz zoptymalizować!

Realizując kampanię reklam płatnych w Google już na samym początku powinniśmy jasno określić, co będzie jej zadaniem. Możliwości jest wiele. Reklama AdWords często oprócz funkcji sprzedażowej, spełnia również cele wizerunkowe, a także wykorzystywana jest jako dodatkowe źródło ruchu, wspierające inne akcje marketingowe. W momencie, kiedy etap przygotowania i uruchomienia kampanii mamy już za sobą, kolejnym […]

Planujesz kampanię w Google lub na Facebooku? Postaw na strategię!

Chcesz promować swoje produkty lub usługi w Internecie? Zamierzasz prowadzić działania oparte na reklamach, które będą wyświetlane w Google lub na Facebooku? Wybierasz to rozwiązanie dlatego, iż w przeciwieństwie do działań w wynikach organicznych pozawala ono szybko rozpocząć promocję i dotrzeć do potencjalnych klientów? Pamiętaj, że każda kampania reklamowa, niezależnie od jej charakteru oraz dostępnych […]

Kampania reklamowa bez strategii nie przyniesie Ci oczekiwanych efektów

Działania reklamowe prowadzone z doskoku? Brak mierzalnych celów, a w związku z tym brak możliwości sprawdzenia efektywności kampanii? A może koszty, które Twoim zdaniem są zupełnie nieadekwatne do efektów? Do tego wszystkiego może doprowadzić reklama, którą włącza się dla samego jej włączenia: bo trzeba szybko, bo trzeba coś robić, bo ważne, żeby ludzie widzieli, że […]

Dlaczego warto łączyć kampanie AdWords i Facebook Ads?

Zakupy przez Internet są coraz powszechniejsze, jednak sama ścieżka zakupowa znacznie się wydłużyła w stosunku do lat ubiegłych. Dla firm prowadzących e-sprzedaż oznacza to, że obecnie prowadzone kampanie reklamowe powinny być nie tylko rozciągnięte w czasie i wielokanałowe, ale także wzajemnie się uzupełniające. W tym tekście odpowiem na pytanie zawarte w tytule, dzieląc treść na […]

Jak czytać statystyki w Google Analytics – informacje podstawowe

Google Analytics to narzędzie, o którym z pewnością słyszałeś nie raz. Czy wiesz jednak, jak interpretować dostępne w nim dane, a następnie na ich podstawie wyciągać wnioski? Jeśli nie, pozwól, że zwrócę twoją uwagę na kilka ważnych elementów. Od ogółu do szczegółu Musisz pamiętać, że analizę danych powinno się zaczynać od tego co ogólne, a […]

Wizerunek? Nie interesuje mnie – ma być sprzedaż!

Jeśli chcesz, żeby prowadzone dla ciebie kampanie PPC osiągały pełną moc, musisz pamiętać o tym, że reklama wizerunkowa jest nieodłączną częścią sprzedaży. Im lepiej potencjalny klient cię zna, im większym zaufaniem cię darzy, tym jest bardziej skłonny dokonać u ciebie zakupu. Nie kupują? To kwestia psychologii Zastanów się, jak sam robisz zakupy w sieci. Wybierasz […]

5 sposobów na wykorzystanie marketing automation w Twojej firmie

Chcąc pozyskiwać klientów przez Internet, musisz posiadać plan działania. Obecnie bardzo rzadko zdarza się sytuacja, w której internauta zaraz po wejściu na stronę dokonuje na niej konwersji. Wynika to z tego, że większość osób robi coś równolegle (np. przegląda stronę konkurencji), jest rozproszona innymi mediami. Właśnie z tego powodu powinieneś się zastanowić nad tym, co […]

Czy Twoja strona www jest gotowa do kampanii PPC?

Czy decydując się na kampanię PPC - zarówno w Google, jak i w social mediach - zastanawiałeś się, czy Twoja strona www jest odpowiednio przygotowana do działań promocyjnych? Jeśli nie, a agencja, z którą podjąłeś współpracę, nie zwróciła Ci na to uwagi, może się okazać, że nie będziesz zadowolony z osiągniętych efektów... Otóż powinieneś wiedzieć, że przygotowanie […]

Strona 1 z 2312345...1020...Ostatnia »

Silence!

Biuro: ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085  Telefon: 668 518 537E-mail: info@silence.pl