Czerwiec 29, 2022

Case study: Sklep internetowy od zerowej widoczności do TOP2!

Z klientem - producentem maszyn do cięcia styropianu, współpracujemy od dwóch lat - od czerwca 2020 roku. Naszym projektem został niewielki sklep internetowy z własnymi produktami. […]
Czerwiec 2, 2022

ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR: Jak 4-krotnie zwiększyliśmy sprzedaż w sklepie internetowym klienta

9 czerwca o godzinie 19.00 zapraszamy na bezpłatny webinar, który poprowadzi Grzegorz Skiera. Grzegorz od 2004 roku pomaga firmom z różnych branż pozyskiwać klientów przez Internet. […]
Maj 25, 2022

Niewykorzystane możliwości w kampaniach Facebook Ads

Prowadzisz samodzielnie kampanię reklamową na Facebooku? Sprawdź, czy w pełni wykorzystujesz możliwości, jakie daje swoim reklamodawcom ten serwis społecznościowy. Wiele osób uważa, że włączenie kampanii Facebook […]
Kwiecień 22, 2022

Jak reklamować sklep internetowy w sieci? - synergia działań marketingowych

Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać w sieci, podstawą jest dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorczej, wśród której będzie znajdowało się wiele osób zainteresowanych ofertą twojej firmy. W […]
Styczeń 11, 2022

Reklama na Facebooku - poradnik jak zacząć

Kampanie reklamowe na Facebooku - czy są ci potrzebne? Jeśli tak, to jak zacząć? Wreszcie czy system reklamowy Facebooka jest zbudowany w taki sposób, aby sprostać […]
Styczeń 10, 2022

W jaki sposób twój ecommerce mógłby zwiększyć sprzedaż dzięki reklamie na Facebooku?

Prowadzisz sklep internetowy i cały czas szukasz dla niego nowych klientów? Chcesz zwiększyć sprzedaż i w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje ci ku temu Facebook? A […]
Wrzesień 30, 2021
sprawdź czy strona jest prawidłowo pozycjonowana

4 proste sposoby na sprawdzenie, czy Twoja strona jest prawidłowo pozycjonowana!

Gdy decydujesz się na pozycjonowanie strony internetowej przez zewnętrzną agencję, dobrze jest móc samodzielnie skontrolować jej działania. Każda dobra agencja dostarcza regularnych raportów z działań i […]
Wrzesień 11, 2021

Facebook Ads - reklamy dynamiczne dla branży ecommerce

Facebook Ads daje reklamodawcom szerokie możliwości promocji. Są one skierowane zarówno do właścicieli firm usługowych, jak i sklepów (w tym sklepów internetowych), do firm z sektora B2C, jak i B2B. Żeby uzyskać najlepsze efekty, trzeba jednak wiedzieć, które opcje wybrać i w jaki sposób efektywnie je wykorzystać.
Wrzesień 9, 2021
content plan a seo

Content marketing i content plan na potrzeby SEO - czym jest, jak zrobić, jak zastosować

Nawet jeśli co jakiś czas napiszesz artykuł na bloga firmowego, zaktualizujesz ofertę sklepu czy wrzucisz krótki komunikat na social media - w większości przypadków nie wykorzystujesz […]
Wrzesień 5, 2021

Kampania Facebook Ads – czy powinieneś włączyć je do swojej strategii marketingowej?

Facebook – siedlisko wszelkiego rodzaju osobowości, wśród których każda firma jest w stanie znaleźć swoich odbiorców. Pytanie brzmi: jak do nich dotrzeć? Czy wysokiej jakości kontent wystarczy? A może potrzebne są wspomagacze, bez których sukces jest raczej wątpliwy?
DARMOWA KONSULTACJA