Czerwiec 8, 2020
najczęściej popełniane błedy w google ads

9 najczęściej popełnianych błędów w Google Ads i jak ich uniknąć

Jest tylko jedna firma, która zarabia na źle ustawionych kampaniach Google Ads - jest to Google. Uruchomić reklamy jest bardzo łatwo. Jednak bez odpowiedniej wiedzy, boleśnie […]
Czerwiec 4, 2020

Pozycjonowanie strony firmowej – od czego zacząć?

Osoby szukające informacji w sieci nie traktują wyników naturalnych jako reklamy, tylko odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Dlatego jeśli zadbasz o wysokie pozycje na najważniejsze frazy […]
Czerwiec 2, 2020
marketing internetowy - projekt strony

Marketing w Internecie. Jak zaistnieć w sieci? Podstawowe zagadnienia – live Q&A

Jak skutecznie sprzedawać swoje usługi przez Internet? Niezbędne będą kampanie reklamowe lub pozycjonowanie. Od czego zacząć? Na co zwracać uwagę? Dowiesz się o tym z poniższego […]
Maj 29, 2020
google page experience factor

Google Page Experience Factor - nowy czynnik rankingowy w SEO?

Google ogłosiło, że wprowadza nowy czynnik rankingowy Google Page Experience Factor - czyli mówiąc "po naszemu" - będzie zwracać uwagę na użyteczność strony. Zmiany będą wprowadzane […]
Maj 4, 2020

Prowadzenie bloga firmowego. Jak pozycjonowanie na długi ogon może wpłynąć na pozyskiwanie nowych klientów?

Wielu naszym klientom polecamy prowadzenie bloga firmowego. Praktycznie każda branża może go w jakiś sposób wykorzystać. Blog to wartościowa treść na stronie, która zarówno wpływa na […]
Kwiecień 10, 2020

Biznes w trakcie kryzysu. Jak skutecznie promować się w Internecie?

Dla wielu przedsiębiorców obecny kryzys to czas ogromnej niepewności. Ale ten trudny czas może też być szansą na zmianę marketingu firmy i sposobu komunikacji z klientem. […]
Marzec 27, 2020
koronawirus a marketing

Koronawirus a zmiany w marketingu cyfrowym dla firm B2B

Podczas kryzysu z 2008 r., większość firm z działki B2B zdecydowała się przeczekać ten okres, zanim wyszła na prostą – między innymi dzięki obcięciu wydatków na […]
Marzec 11, 2020

Blog firmowy – na stronie firmowej, subdomenie, a może na osobnej domenie?

Content marketing to bardzo popularny termin już od kilku lat. Regularne dokładanie do strony firmowej nowych i wyczerpujących treści zdecydowanie pomoże Ci poszerzyć swoją widoczność w […]
Luty 10, 2020

Targetowanie reklam na Facebooku - 9 praktycznych porad

Reklamy na Facebooku z miesiąca na miesiąc stają się coraz popularniejszym narzędziem marketingowym. Doceniają go nie tylko duże firmy, o globalnym zasięgu, ale zyskuje również w […]
Styczeń 31, 2020

Dlaczego 2 firmy nie powinny w tym samym czasie pozycjonować tej samej strony www?

Skoro działania jednej agencji SEO są tak cenne, to dlaczego nie zatrudnić i drugiej, która wspomoże ją w działaniach? Takie myślenie to duży błąd, ponieważ zlecenie tego samego zadania dwóm, różnym firmom pozycjonującym – nie wspominając im o sobie nawzajem – przynosi tylko kłopoty…
KONTAKT