Maj 24, 2019
Jak działa Google Discover?

Jak działa Google Discover i w jaki sposób wpłynie na optymalizację stron?

Na jesieni ubiegłego roku Google przechrzciło Google Feed na Google Discover. Wraz z nową nazwą, Google Discover otrzymało nową szatę graficzną oraz poszerzoną użyteczność. Usługa zawitała […]
Maj 15, 2019
festiwal seo 2019 katowice

Festiwal SEO 2019 w Katowicach - mocne i słabe punkty święta SEO

Festiwal SEO w Katowicach to największa tego typu impreza w Polsce. Do Katowic przyjeżdża się po wiedzę i solidny networking, bo na Festiwalu po prostu wypada […]
Styczeń 14, 2019
audyt seo

Audyt SEO – czym jest i co zawiera? Wszystko co chciałbyś wiedzieć w jednym miejscu

Chcesz przeprowadzić audyt SEO? Szukasz potrzebnych informacji? Sprawdź na co zwrócić uwagę i kiedy warto zlecić taką operację. Bo z audytem SEO jest trochę jak z […]
Listopad 28, 2018

Szybkość ładowania strony a SEO

  Jednym z często wymienianych czynników mających wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania jest szybkość ładowania strony. Niejednokrotnie słyszałem, że wolno ładująca się strona nie ma […]
Czerwiec 26, 2018

Bloger na Facebooku – porady dla stawiających pierwsze kroki w blogosferze

Decydując się na założenie bloga, na pewno chcesz, żeby ludzie go odwiedzali. Jednak aby tak się naprawdę stało, musisz poinformować potencjalnych czytelników o jego istnieniu – […]
Czerwiec 19, 2018

Lokale gastronomiczne na Facebooku i Instagramie – jak zrobić to dobrze?

Prowadzisz lokalną restaurację/bar/kawiarnię? Chcesz poszerzyć grono swoich klientów? Budować świadomość marki wśród lokalnej społeczności? Na bieżąco informować o wydarzeniach i promocjach? Najlepszą drogą kontaktu z potencjalnymi […]
Maj 30, 2018

Skuteczna promocja w sieci dla branży deweloperskiej

Skąd czerpią informacje o ofertach mieszkaniowych osoby w wieku powyżej 30 lat – czyli główna grupa odbiorcza dla branży deweloperskiej? Oczywiście z Internetu, który najczęściej jest […]
Maj 8, 2018

Prowadzisz kampanię Google AdWords? Sprawdź jakie elementy możesz zoptymalizować!

Realizując kampanię reklam płatnych w Google już na samym początku powinniśmy jasno określić, co będzie jej zadaniem. Możliwości jest wiele. Reklama AdWords często oprócz funkcji sprzedażowej, […]
Kwiecień 25, 2018

Planujesz kampanię w Google lub na Facebooku? Postaw na strategię!

Chcesz promować swoje produkty lub usługi w Internecie? Zamierzasz prowadzić działania oparte na reklamach, które będą wyświetlane w Google lub na Facebooku? Wybierasz to rozwiązanie dlatego, […]
Kwiecień 5, 2018

Kampania reklamowa bez strategii nie przyniesie Ci oczekiwanych efektów

Działania reklamowe prowadzone z doskoku? Brak mierzalnych celów, a w związku z tym brak możliwości sprawdzenia efektywności kampanii? A może koszty, które Twoim zdaniem są zupełnie […]
KONTAKT