Certyfikat SSL – Google zapowiada zmiany!
- Grzegorz Skiera
- Aktualności
certyfikat ssl / http / https / przekierowanie 301 / przekierowanie 302

Dziś w nocy każda z osób, która ma zarejestrowaną stronę w Google Search Console, otrzymała maila o tytule: „Chrome będzie wyświetlać ostrzeżenia o braku zabezpieczeń w usłudze (i tutaj adres Twojej strony www)”. Źródło: www.google.com Co to oznacza dla właścicieli stron www? Z treści wiadomości e-mail można się dowiedzieć, że wkrótce – a dokładnie od października […]
To sprawi, że się wyróżnisz – niestandardowe reklamy na Facebooku
- Joanna Poczęsna
- Social Media
Canva / Facebook Ads / Lead Ads / LocalAwareness / Multiproduct Ad / Video Slideshow

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego prowadzone przez ciebie kampanie reklamowe na Facebooku nie są wystarczająco efektywne, sprawdź, czy w pełni wykorzystujesz potencjał tego kanału. Pierwszym krokiem na drodze do sukcesu jest widoczność – co wcale nie jest takie proste ze względu na mnogość treści, jaka codziennie pojawia się na Facebooku. Jak możesz zyskać uwagę swoich potencjalnych […]
Punkty styku – oto dlaczego kampanie e-marketingowe mogą być efektywniejsze
- Joanna Poczęsna
- SEM
content marketing / Facebook Ads / Google AdWords / pozycjonowanie / punkty styku / Remarketing Google / SEO

To jest artykuł poruszający kwestie związane z tworzeniem strategii e-marketingowej. Przeczytasz tu o tzw. punktach styku (touchpontach), czyli miejscach, w których klient może zetknąć się z twoją marką. Poznasz też ścieżkę, jaką musi pokonać, aby ostatecznie dokonać konwersji – która najbardziej nas interesuje.
Jak zwiększyliśmy liczbę zapytań ofertowych jednemu z klientów
- Grzegorz Skiera
- Pozycjonowanie

Strona klienta przed pozycjonowaniem nie była zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google, także pierwszym naszym krokiem było wykonanie jej audytu i przekazanie klientowi naszych wytycznych...
8.06 zapraszamy do Katowic na warsztaty w Akademii Silence!
- Joanna Poczęsna
- Aktualności
Akademia Silence / content marketing / link building / strategia e-marketingowa / warsztaty

W ramach Akademii Silence pokażemy, jak rozwiązywać problemy e-marketingowe, wyjaśnimy wybrane zagadnienia, odpowiemy też na pytania z tego zakresu. Zapraszamy 8.06 do Katowic.
Czy content marketing może wspomóc działania pozycjonujące?
- Joanna Poczęsna
- Pozycjonowanie
content marketing / link building / pozycjonowanie / strategia SEO

Strategia link buildingowa powinna być dokładnie przemyślana i szczegółowo zaplanowana – poruszanie się po omacku generuje koszty, jednak nie przynosi większych konwersji. Na chwilę obecną coraz większy potencjał widzimy w uzupełnianiu działań pozycjonerów usługami contentowymi.
Jak optymalizacja działa na pozycję strony w Google? – case study
- Joanna Poczęsna
- Pozycjonowanie
description / Google / keywords / optymalizacja strony / pozycjonowanie meta tag / title

Mając okazję zaopiekować się witryną od samego początku, widzimy czarno na białym, które z podjętych przez nas działań mają bezpośredni wpływ na jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Chcielibyśmy pokazać Ci obrazującego to case’a.
Copywriting internetowy – jak pisać treści na stronę www
- Dagmara Szkudlarek-Nowatkowska
- Copywriting
Akademia Silence / copywriting / copywriting internetowy / SEO / seo copywriting

Seo copywriting stanowi część działań optymalizacyjnych, które mają na celu przygotowanie strony www w taki sposób, aby była czytelna dla wyszukiwarki Google. Jednocześnie, za pomocą Seo copywritingu możemy dotrzeć do internautów, rozwiązując ich problemy dzięki wysokiej jakości treści.
Google AdWords: 6 zmian, na które warto zwrócić uwagę
- Joanna Poczęsna
- SEM
AdWords / Google / reklama elastyczna / reklamy elastyczne / reklamy tekstowe / sieć wyszukiwania / wyniki wyszukiwania / Zakupy Google

Google AdWords 2017? W porównaniu do lat ubiegłych zmieniło się dużo – szczególnie w zeszłym roku zostało wprowadzonych wiele modyfikacji.
Czy duplikacja treści negatywnie wpływa na pozycje strony w Google? – case study
- Joanna Poczęsna
- Pozycjonowanie

Dlaczego część fraz tak gwałtownie straciła pozycje? Tego postanowiliśmy się dowiedzieć!