Silence! ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085 668 518 537 info@silence.pl

Dlaczego warto łączyć kampanie AdWords i Facebook Ads?

Zakupy przez Internet są coraz powszechniejsze, jednak sama ścieżka zakupowa znacznie się wydłużyła w stosunku do lat ubiegłych. Dla firm prowadzących e-sprzedaż oznacza to, że obecnie prowadzone kampanie reklamowe powinny być nie tylko rozciągnięte w czasie i wielokanałowe, ale także wzajemnie się uzupełniające. W tym tekście odpowiem na pytanie zawarte w tytule, dzieląc treść na […]

Wizerunek? Nie interesuje mnie – ma być sprzedaż!

Jeśli chcesz, żeby prowadzone dla ciebie kampanie PPC osiągały pełną moc, musisz pamiętać o tym, że reklama wizerunkowa jest nieodłączną częścią sprzedaży. Im lepiej potencjalny klient cię zna, im większym zaufaniem cię darzy, tym jest bardziej skłonny dokonać u ciebie zakupu. Nie kupują? To kwestia psychologii Zastanów się, jak sam robisz zakupy w sieci. Wybierasz […]

Czy Twoja strona www jest gotowa do kampanii PPC?

Czy decydując się na kampanię PPC - zarówno w Google, jak i w social mediach - zastanawiałeś się, czy Twoja strona www jest odpowiednio przygotowana do działań promocyjnych? Jeśli nie, a agencja, z którą podjąłeś współpracę, nie zwróciła Ci na to uwagi, może się okazać, że nie będziesz zadowolony z osiągniętych efektów... Otóż powinieneś wiedzieć, że przygotowanie […]

Dlaczego Google Analytics wskazuje inne dane niż Facebook?

Jako przedsiębiorca z pewnością prowadzisz działania promujące firmę w sieci – na chwilę obecną to absolutne must do. A w jaki sposób mierzysz efekty tych działań? Czy wiesz, z jakich kanałów przychodzą na Twoją stronę internauci? Które źródła ruchu przynoszą Ci największe zyski? Wreszcie, jaką drogę musi przebyć użytkownik, aby dokonać u Ciebie konwersji? Większość […]

Punkty styku – oto dlaczego kampanie e-marketingowe mogą być efektywniejsze

To jest artykuł poruszający kwestie związane z tworzeniem strategii e-marketingowej. Przeczytasz tu o tzw. punktach styku (touchpontach), czyli miejscach, w których klient może zetknąć się z twoją marką. Poznasz też ścieżkę, jaką musi pokonać, aby ostatecznie dokonać konwersji – która najbardziej nas interesuje.

Reklama AdWords, po której rozdzwonią się telefony

Reklama AdWords, po której rozdzwonią się telefony

Prowadzisz firmę transportową? Organizujesz szkolenie z ograniczoną liczbą miejsc? Jesteś mechanikiem samochodowym? Zajmujesz się promocją hotelu? Twój biznes opiera się na bezpośrednim kontakcie z klientem? Korzystnym sposobem na promocję tego rodzaju usług w sieci jest reklama Google AdWords „Tylko połączenie”.

Strona 1 z 3123

Silence!

Biuro: ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085  Telefon: 668 518 537E-mail: info@silence.pl