4 maja, 2023
Na nazwę Twojej firmy pojawia się w Google reklama kogoś innego? Czy to działanie nieuczciwej konkurencji, a może zadziałał tu tylko algorytm Google? Czytając ten wpis, […]
25 stycznia, 2023
Reklama dla sklepów internetowych w Google Ads wygląda nieco inaczej niż reklama stron usługowych. W przypadku e-sklepów głównym celem promocji jest bezpośrednia sprzedaż produktów i na […]
5 lutego, 2021
Prowadzisz kampanię w Google czy na Facebooku, a może się prowadzisz działania pozycjonerskie? Zatem na pewno przynosi to konwersje. Czy chciałbyś, aby było ich więcej bez […]
28 lipca, 2020
Dziś niemal każda osoba ma dostęp do Internetu. Dzięki niemu masz możliwość dotrzeć do konkretnych grup docelowych – osób, które potrzebują Twojego produktu. Internet jest bardzo […]
8 czerwca, 2020
Jest tylko jedna firma, która zarabia na źle ustawionych kampaniach Google Ads - jest to Google. Uruchomić reklamy jest bardzo łatwo. Jednak bez odpowiedniej wiedzy, boleśnie […]
25 lipca, 2019
Wszyscy wiemy, że czym wyższy budżet na kampanię reklamową, tym skuteczniejsze dotarcie do większej liczby klientów. Co wpływa na wysokość budżetu kampanii Google Ads? Dlaczego niektórzy […]
2 lipca, 2019
semKRK to impreza, której nie trzeba przedstawiać. Od lat wydarzenie kierowane przez ekipę pod przewodnictwem Krzyśka Marca to jedna z najważniejszych konferencji SEM/SEO w kraju. Jak […]
8 maja, 2018
Realizując kampanię reklam płatnych w Google już na samym początku powinniśmy jasno określić, co będzie jej zadaniem. Możliwości jest wiele. Reklama AdWords często oprócz funkcji sprzedażowej, […]
22 marca, 2018
Zakupy przez Internet są coraz powszechniejsze, jednak sama ścieżka zakupowa znacznie się wydłużyła w stosunku do lat ubiegłych. Dla firm prowadzących e-sprzedaż oznacza to, że obecnie […]