18 września, 2024

Consent Mode V2, czyli jak naprawdę jest mierzony ruch na Twojej stronie www

W dobie rosnącej świadomości użytkowników na temat prywatności, a także coraz bardziej restrykcyjnych przepisów prawnych, takich jak RODO czy CCPA, marketerzy muszą dostosować swoje strategie do […]
4 maja, 2023

Google Ads - nazwa Twojej firmy w reklamach konkurencji

Na nazwę Twojej firmy pojawia się w Google reklama kogoś innego? Czy to działanie nieuczciwej konkurencji, a może zadziałał tu tylko algorytm Google? Czytając ten wpis, […]
25 stycznia, 2023

Google Ads dla ecommers - jak to zrobić, żeby nie przepalić budżetu reklamowego?

Reklama dla sklepów internetowych w Google Ads wygląda nieco inaczej niż reklama  stron usługowych. W przypadku e-sklepów głównym celem promocji jest bezpośrednia sprzedaż produktów i na […]
5 lutego, 2021

Co zrobić by pozyskiwać więcej konwersji na stronie internetowej?

Prowadzisz kampanię w Google czy na Facebooku, a może się prowadzisz działania pozycjonerskie? Zatem na pewno przynosi to konwersje. Czy chciałbyś, aby było ich więcej bez […]
28 lipca, 2020
pozyskiwanie klientów przez internet

Jak pozyskiwać klientów przez Internet? Wybór odpowiedniej strategii w zależności od branży

Dziś niemal każda osoba ma dostęp do Internetu. Dzięki niemu masz możliwość dotrzeć do konkretnych grup docelowych – osób, które potrzebują Twojego produktu. Internet jest bardzo […]
8 czerwca, 2020
najczęściej popełniane błedy w google ads

9 najczęściej popełnianych błędów w Google Ads i jak ich uniknąć

Jest tylko jedna firma, która zarabia na źle ustawionych kampaniach Google Ads - jest to Google. Uruchomić reklamy jest bardzo łatwo. Jednak bez odpowiedniej wiedzy, boleśnie […]
25 lipca, 2019

Jak oszacować budżet na kampanię Google Ads? Jak budżet przekłada się na konwersje?

Wszyscy wiemy, że czym wyższy budżet na kampanię reklamową, tym skuteczniejsze dotarcie do większej liczby klientów. Co wpływa na wysokość budżetu kampanii Google Ads? Dlaczego niektórzy […]
2 lipca, 2019
semkrk 2019 big

semKRK #12 BIG – czy warto było przyjechać do Krakowa?

semKRK to impreza, której nie trzeba przedstawiać. Od lat wydarzenie kierowane przez ekipę pod przewodnictwem Krzyśka Marca to jedna z najważniejszych konferencji SEM/SEO w kraju. Jak […]
8 maja, 2018

Prowadzisz kampanię Google AdWords? Sprawdź jakie elementy możesz zoptymalizować!

Realizując kampanię reklam płatnych w Google już na samym początku powinniśmy jasno określić, co będzie jej zadaniem. Możliwości jest wiele. Reklama AdWords często oprócz funkcji sprzedażowej, […]
22 marca, 2018

Dlaczego warto łączyć kampanie AdWords i Facebook Ads?

Zakupy przez Internet są coraz powszechniejsze, jednak sama ścieżka zakupowa znacznie się wydłużyła w stosunku do lat ubiegłych. Dla firm prowadzących e-sprzedaż oznacza to, że obecnie […]
DARMOWA KONSULTACJA