Kategoria: SEM

Dagmara Szkudlarek-Nowatkowska
Prowadzisz kampanię Google AdWords? Sprawdź jakie elementy możesz zoptymalizować!

Realizując kampanię reklam płatnych w Google już na samym początku powinniśmy jasno określić, co będzie jej zadaniem. Możliwości jest wiele. Reklama AdWords często oprócz funkcji

Joanna Poczesna
Dlaczego warto łączyć kampanie AdWords i Facebook Ads?

Zakupy przez Internet są coraz powszechniejsze, jednak sama ścieżka zakupowa znacznie się wydłużyła w stosunku do lat ubiegłych. Dla firm prowadzących e-sprzedaż oznacza to, że

Joanna Poczesna
Wizerunek? Nie interesuje mnie – ma być sprzedaż!

Jeśli chcesz, żeby prowadzone dla ciebie kampanie PPC osiągały pełną moc, musisz pamiętać o tym, że reklama wizerunkowa jest nieodłączną częścią sprzedaży. Im lepiej potencjalny

Joanna Poczesna
Czy Twoja strona www jest gotowa do kampanii PPC?

Czy decydując się na kampanię PPC - zarówno w Google, jak i w social mediach - zastanawiałeś się, czy Twoja strona www jest odpowiednio przygotowana do

Joanna Poczesna
Dlaczego Google Analytics wskazuje inne dane niż Facebook?

  Jako przedsiębiorca z pewnością prowadzisz działania promujące firmę w sieci – na chwilę obecną to absolutne must do. A w jaki sposób mierzysz efekty

Joanna Poczesna
Punkty styku – oto dlaczego kampanie e-marketingowe mogą być efektywniejsze

W dzisiejszym świecie konsument potrzebuje czasu na to, aby zaufać marce, a co za tym idzie kupić jej produkty/usługi. Jednak im częściej widzi spersonalizowany komunikat

Joanna Poczesna
Google AdWords: 6 zmian, na które warto zwrócić uwagę

Google AdWords 2017? W porównaniu do lat ubiegłych wiele się zmieniło – szczególnie w zeszłym roku. Po pierwsze – wyniki wyszukiwania Google postanowiło ujednolicić wygląd

Joanna Poczesna
Reklama AdWords, po której rozdzwonią się telefony

Prowadzisz firmę transportową? Organizujesz szkolenie z ograniczoną liczbą miejsc? Jesteś mechanikiem samochodowym? Zajmujesz się promocją hotelu? Twój biznes opiera się na bezpośrednim kontakcie z klientem?

Joanna Poczesna
AdWords – dlaczego Google zlikwidowało reklamy w prawej kolumnie?

Likwidacja prawej kolumny (wyszukiwarka Google) z reklamami AdWords jest faktem, o którym wielu specjalistów pisało już w zeszłym tygodniu. My postanowiliśmy chwilę odczekać, żeby móc

Grzegorz Skiera
„AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii” – bo w reklamie wciąż najważniejszy jest pomysł!

Dobór słów kluczowych, odpowiednie wykluczenia, targetowanie, treści reklam, rozszerzenia, stawki – to tylko niektóre elementy, nad którymi należy czuwać, aby kampania reklam Google AdWords przyniosła