Silence! ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085 668 518 537 info@silence.pl

Google AdWords i promocja nowych, unikalnych produktów – w nawiązaniu do wystąpienia Szymona Lisowskiego podczas MIT 2015

Google AdWords i promocja nowych, unikalnych produktów – w nawiązaniu do wystąpienia Szymona Lisowskiego podczas MIT 2015

Miałem ostatnio przyjemność wystąpić na konferencji MIT 2015, która odbyła się 1 kwietnia w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Jeden z prelegentów – Szymon Lisowski z Socjomania – przedstawił prezentację na temat możliwości wykorzystania Facebooka oraz Facebook Ads do reklamy własnej firmy lub też nowego produktu, który jeszcze na rynku nie jest znany. W trakcie prezentacji stwierdził, że do takich rzeczy nie nadaje się Google AdWords. Osobiście korzystam i oferuję reklamy Facebook Ads naszym klientom, co więcej do tego typu kampanii z powodzeniem wykorzystuję również reklamy Google AdWords.

Ile słów kluczowych można pozycjonować dla jednej strony www?

Działanie algorytmów wyszukiwarki Google nie jest do końca znane nikomu poza Googlarzami (a możliwe, że i dla wielu z nich jest to „teren nie do końca zbadany”…). Tak czy inaczej wśród seowców nie ma niestety osoby, której udałoby się odkryć tę tajemnicę, dlatego takie informacje jak liczba pozycjonowanych słów kluczowych są oparte przede wszystkim na doświadczeniu specjalistów.

Strona 8 z 22« Pierwsza...678910...20...Ostatnia »

Silence!

Biuro: ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085  Telefon: 668 518 537E-mail: info@silence.pl