Pozycjonowanie strony
Klient trafił do nas pod koniec maja 2019 r. Naszym celem było wzmocnienie widoczności strony dzięki skutecznemu pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google.
Pierwszym krokiem było przeprowadzenie audytu oraz wprowadzenie wymaganych zaleceń na stronie. W ciągu pierwszego pół roku naszej współpracy udało nam się zaliczyć wysokie wzrosty w pierwszej 10tce wyszukiwań w wyszukiwarce Google (jak widać na załączonym wykresie z narzędzia Senuto). Branża tego typu jest bardzo konkurencyjna, dlatego cieszymy się, że nasza praca przełożyła zdecydowanie na wzrost zapytań i sprzedaży. Tym bardziej, że jeśli porównamy rok do roku – wzrost przychodów w firmie powiększył się o 1400%!
Sklep internetowy o takiej tematyce ma dużo silnej konkurencji. Dlatego tym bardziej cieszymy się z efektów!

Początek współpracy z Silence i efekty widoczności
Gdy rozpoczynaliśmy współpracę, klient na frazę „walizki” był poza pierwszą setką.
Dziś jest w pierwszej dziesiątce.
CASE 1. Systematyczna współpraca = dobra widoczność w sieci
Wzrost przychodów rok do roku – o prawie 1400%
Co zrobiliśmy?
- Przeanalizowaliśmy dokładnie konkurencję i jej widoczność w Google.
- Wykonaliśmy audyt techniczny strony, biorąc pod priorytet zarówno wyszukiwarkę Google, jak i użytkownika.
- Przygotowaliśmy szczegółowe wytyczne co do treści i meta tagów – kluczowych dla skutecznego pozycjonowania.
- Pomogliśmy z przygotowywaniem treści, zadbaliśmy o nasycenie słowami kluczowymi i wdrożyliśmy linkowanie wewnętrzne.
- Prowadziliśmy regularny linkbuilding – zdobywaliśmy wartościowe linki prowadzące do strony, które wzmocniły jej autorytet w oczach Google.
- Byliśmy stale dostępni – udzielaliśmy Klientowi porad, reagowaliśmy na zmiany rynku i ruchy konkurencji.
CASE 2. Szybkie reagowanie = szybkie wyniki w pozycjonowaniu!)
Na co się przekłada taka ścisła współpraca? Znamy klienta i jesteśmy w stanie błyskawicznie zareagować.
Poniższy wykres obrazuje ruch i transakcje w trakcie epidemii COVID-19.
Szybkie reagowanie pozwala na osiągnięcie szybkich wzrostów
Ruch naturalnie zmalał – zmniejszyło się zainteresowanie turystyką i potrzeba zakupu walizek. Na skutek tego klient wprowadził do oferty nowe produkty i od razu poinformował nas o tym. Błyskawicznie przygotowaliśmy nowe treści, zoptymalizowane pod odpowiednie frazy kluczowe oraz zdobyliśmy linki tematyczne do nowo utworzonych podstron. Dzięki temu po kilku dniach pojawił się duży wzrost odwiedzin i transakcji! Gdy współpracuje się z klientem blisko i kompleksowo, pozycjonowanie może zadziałać szybko.
Prowadzisz sklep internetowy? Chcesz zwiększyć sprzedaż i widoczność w wyszukiwarce Google?
Dodaj komentarz