Silence! ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085 668 518 537 info@silence.pl

Jak wprowadzać słowa kluczowe do tekstu seo?

Kiedy tworzysz tekst na potrzeby SEO, baczną uwagę zwracasz na słowa kluczowe, którymi starasz się uzupełnić swoją treść. Nie chodzi tu jednak o to, żeby merytorycznie ją zdominować, aby była bardziej czytelna dla botów. Słowa-klucze są raczej wirtualnymi drogowskazami, które mają kierować do Ciebie zarówno roboty, jak i internautów poszukujących w sieci konkretnych informacji.

Reklamy AdWords – czego nie wiedzą o nich przedsiębiorcy?

Reklamy AdWords – czego nie wiedzą o nich przedsiębiorcy?

Możliwość dokładnego targetowania, uruchomienia w każdej chwili, a przede wszystkim szybkiego zaistnienia w wyszukiwarce Google – to jedne z najważniejszych opcji, które cenimy sobie w reklamach AdWords. Produkt ten systematycznie wzbogacany jest jednak o nowe funkcjonalności, które warto wykorzystywać dla wspierania rozwoju swojego biznesu.

Google Instant – błyskawiczne wyszukiwanie zmienia SEO i SEM

W ostatnim czasie jesteśmy świadkami nieustannych zmian pojawiających się w wyszukiwarce Google. Rok temu wiele mówiło się o ewentualnych skutkach wprowadzenia nowego silnika Google Caffeine czy personalizacji wyników wyszukiwania. Obecnie największe zainteresowanie skupione jest wokół sprawy związanej ze zmianą algorytmu przetwarzania indeksu wyszukiwarki Google.

Strona 20 z 22« Pierwsza...10...1819202122

Silence!

Biuro: ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085  Telefon: 668 518 537E-mail: info@silence.pl