Źródło zdjęcia: www.mbd2.com
Jesteś administratorem strony firmowej w serwisie Pinterest? Z pewnością ucieszyła Cię informacja o wprowadzeniu nowych, ulepszonych statystyk, z których możesz korzystać zupełnie za darmo! Masz w końcu szansę lepiej poznać osoby odwiedzające Twoją stronę.
Nowe statystyki są bardzo dokładne, co daje Ci szansę szczegółowej analizy firmowego profilu. Możesz więc sprawdzać nie tylko takie podstawowe informacje, jak chociażby liczba odsłon w ostatnich 30 dniach czy liczba wyświetleń poszczególnych pinów, ale też np. najczęściej przepinane piny. A to dopiero początek! Co powiesz na informacje o swoich odbiorcach (dane demograficzne oraz zainteresowania) albo na szczegółowe dane dotyczące aktywności podpiętej domeny?
Źródło zdjęć: business.pinterest.com
Dobrze jest w końcu to wszystko wiedzieć 😉 Dzięki temu możesz bowiem lepiej dopasować publikowane treści do gustów swoich odbiorców, a także na bieżąco sprawdzać, jakie są reakcje na Twoje piny. To duża szansa na lepsze dopasowanie kontentu do swojej grupy odbiorczej, a co za tym idzie również poznanie jej zachowań w odniesieniu do różnych sytuacji.
Nowe statystyki to duży ukłon przede wszystkim w stronę użytkowników biznesowych, którzy za pośrednictwem Pinteresta chcą dotrzeć do swoich klientów, aktywnie uczestniczących w życiu tego serwisu. Czy możliwość tak szczegółowej analizy danych będzie miała wpływ na zwiększenie zysków z płatnych reklam dostępnych w serwisie? Zobaczymy.
Dodaj komentarz