3 lutego o godzinie 14:00 zapraszamy na konferencję Key-Words, którą organizujemy wspólnie z firmą MOMA.
Na to spotkanie zapraszamy:
- przedsiębiorców,
- menedżerów zarządzających działami marketingu,
- osoby planujące działania marketingowe w firmach
- oraz wszystkich zainteresowanych pogłębianiem swojej wiedzy z zakresu marketingu i e-marketingu.
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ, żeby zyskać praktyczną wiedzę z zakresu marketingu. Specjaliści w tej dziedzinie podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem i przekażą informacje, które będziesz mógł od razu wykorzystać w swoich bieżących działaniach reklamowych. Ponad to dowiesz się też, jak unikać często popełnianych błędów i pomyłek.
Nadrzędnym celem konferencji Key-Words jest informowanie i dyskutowanie o najnowszych trendach oraz efektywnych rozwiązaniach w zakresie marketingu, a także e-marketingu.
Jakie tematy poruszą prelegenci?
- „Strona internetowa, która mówi wszystko” - Monika Śleziońska (MOMA) opowie o stronie internetowej i o jej głównym zadaniu, czyli skutecznym komunikowaniu o strategii firmy.
- „7 wymiernych korzyści z Content Marketingu” – Dagmara Szkudlarek-Nowatkowska (Silence!) wyjaśni dlaczego treść jest tak ważna dla wyszukiwarki Google i w jaki sposób optymalizacja treści wpływa na generowanie ruchu na stronie.
- „Zbuduj popularność swojej firmy na fundamentach personal brandingu w sieci” – Marta Cala-Sturzbecher (MOMA) poruszy tematy związane z kreowaniem i wykorzystywaniem treści wspierających wzrost tzw. marki osobistej.
- „Efektywna kampania SEO” – Grzegorz Skiera (Silence!) w swojej prezentacji przybliży najczęściej popełniane błędy w zakresie optymalizacji strony pod kątem SEO, a także, przy współpracy z agencją SEO, podczas realizacji samej kampanii.
Zainteresowany?
Muzeum Śląskie w Katowicach → 3 lutego 2016 godz. 14:00 - 16:00 → 50 zł + Vat/os
ZAPISZ SIĘ NA KONFERENCJĘ już dziś!
Dodaj komentarz