Silence! ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085 668 518 537 info@silence.pl

Źródło zdjęcia: onepress.pl

Dobór słów kluczowych, odpowiednie wykluczenia, targetowanie, treści reklam, rozszerzenia, stawki – to tylko niektóre elementy, nad którymi należy czuwać, aby kampania reklam Google AdWords przyniosła odpowiednie efekty.

Obserwując proces realizacji promocji opartej na Adwordsach można odnieść wrażenie, iż mamy tutaj do czynienia z czystą kalkulacją, która wyklucza prawdziwą kreację. Nic podobnego!

Książka „AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii” udowadnia nam, że doskonała znajomość narzędzi Google AdWords stanowi jedynie połowę sukcesu. Druga połowa to umiejętność komunikowania się z grupą odbiorczą, a także niestandardowe metody działania!

Jak zrobić reklamę batonika Snickers za pomocą AdWords? Oczywiście można iść na łatwiznę i przygotować kampanię wizerunkową w sieci partnerskiej Google, gdzie Internauci będą widzieli kolorowe bannery. A wykorzystując słowa kluczowe?

W podanym przez Autorkę książki przykładzie marketerzy przygotowali zestaw najpopularniejszych słów z literówkami, które Internauci wpisują często do wyszukiwarki Google. A same reklamy ustawione zostały w taki sposób, aby na te właśnie słowa kluczowe pojawiały się reklamy tekstowe ze znanym hasłem reklamowym Snickersa: „Zjedz Snickersa, bo nie jesteś sobą”!

Pomimo niskiego CTR kampania okazała się sukcesem, ponieważ udało się utrwalić wizerunek marki wśród Internautów, bazując na ich zaskoczeniu.
Jak przygotować niestandardową kampanię dla managementu? To przecież trudno uchwytna grupa docelowa. I tutaj znalazł się sposób. Okazuje się bowiem, że wiele osób obejmujących stanowisko menadżerskie, dość często wpisuje do wyszukiwarki Google swoje imię i nazwisko tak, aby sprawdzić co pojawi się w wynikach wyszukiwania. Dbałość o Personal Branding!

W książce możemy przeczytać, iż pewna agencja przygotowała konkretną listę nazwisk osób, do których chciała dotrzeć. Na te właśnie słowa kluczowe pojawiały się reklamy z przesłaniem zachęcającym do nawiązania kontaktu i współpracy. I taka właśnie niestandardowa realizacja ponownie okazała się sukcesem. Zaskoczeni odbiorcy docenili sposób i kontaktowali się z twórcami kampanii.

Znasz możliwości Google Adwords? Wiesz jak przygotować kampanię? Poszukujesz niestandardowych metod jej realizacji? Zajrzyj do książki „AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii” Pauliny Wiktorskiej – znajdziesz tutaj sporo inspiracji!

Książkę można nabyć TUTAJ.

Silence!

Biuro: ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085  Telefon: 668 518 537E-mail: info@silence.pl