Źródło zdjęcia: blog.scoop.it
Jeśli obsługujesz profil swojej firmy w kanale Google+ lub jesteś użytkownikiem Miejsc Google dla Firm, z pewnością mogłeś zauważyć, że w tym tygodniu do Twojej dyspozycji została oddana nowa usługa o nazwie Moja Firma. Jakie korzyści możesz za jej pośrednictwem osiągnąć?
Moja Firma
Usługa Moja Firma skupia wiele funkcji, za pomocą których możesz tworzyć przyjazny wizerunek swojego przedsiębiorstwa – oczywiście w usługach Google 😉
Jak to działa?
Myślę, że dzięki tym 3 punktom wiesz już, w czym może pomóc Ci Moja Firma – chodzi o bezpośrednie dotarcie do klientów, poprzez pokazywanie się w poszczególnych usługach Google (i to zupełnie za darmo).
A tak wygląda panel Moja Firma:
Źródło zdjęcia: adwords-pl.blogspot.com
Jak podobają Ci się te nowe możliwości?
Bo do tej pory nie wspomniałam jeszcze o jednej – skądinąd bardzo ważnej funkcji, otóż Google udostępniło również statystyki Insights, dzięki którym możesz dowiedzieć się, m.in. w jaki sposób odwiedzający Twój profil użytkownicy go znaleźli, a także jakim cieszy się on zainteresowaniem. A jeśli profil Twojej firmy połączony jest ze stroną www, to możesz też bezpośrednio przejść do statystyk Google Analitycs.
Wprawdzie nie wymieniłam wszystkich funkcji, z jakich możesz skorzystać w usłudze Moja Firma, jednak z pewnością zdążyłeś już zauważyć, że pomaga ona nie tylko znaleźć klientów, ale przede wszystkim nawiązać z nimi bliższe kontakty, a to chyba dobrze, prawda?
Dodaj komentarz