W końcu jakaś „miła” informacja od Google'a dla pozycjonerów.
Cyrus Shepard w rozmowie z Thomasem Høgenhaven obwieścił na Twitterze, że miała miejsce pierwsza w tym roku zmiana w Google Webmaster Tools (w skrócie GWT). Co ważne (o ile nie najważniejsze ;), najprawdopodobniej jest to wreszcie zmiana na lepsze...
Obecnie GTW ma pokazywać dużo dokładniejsze dane związane z liczbą wyświetleń danej strony www po wpisaniu konkretnych słów kluczowych do wyszukiwarki Google. Funkcja ta jest dostępna po wejściu do GWT i kliknięciu w zakładkę „Wyszukiwane hasła”.
Dzięki aktualizacji, wszystkie informacje zapisane w programie od dnia 31 grudnia 2013 roku będą dostarczały dokładne dane związane z liczbą wyświetleń dla konkretnych adresów URL, a nie jak miało to miejsce do tej pory, jedynie przybliżone dane. Warto jednak dodać, że istnieje też możliwość aktualizacji danych z wcześniejszego okresu.
Pytanie? Ciekawe, w jaki sposób najnowsza aktualizacja Google Webmaster Tools i dane, jakie za jej pośrednictwem uzyskamy, będą korespondować ze statystykami dostępnymi w Google Analitycs...
Dodaj komentarz