Wczoraj (4.02) w nowej siedzibie Muzeum Śląskiego odbyła się konferencja Key-Words. Było to spotkanie specjalistów w dziedzinie marketingu z przedsiębiorcami. Jako współorganizatorzy tego wydarzenia (obok firmy MOMA) chcielibyśmy podziękować wszystkim za obecność i owocne spotkanie.
To była pierwsza konferencja marketingowa, jaką mieliśmy przyjemność organizować. Już dziś wiemy jednak, że z pewnością nie ostatnia.
Konferencję otworzyła prezentacja Moniki Śleziońskiej (MOMA) pt. „Strona internetowa, która mówi wszystko”, która zawierała praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia strategii marketingowej dla nowo powstającej strony internetowej. Monika zwróciła uwagę na to, jakie kwestie należy przemyśleć podczas tworzenia witryny i o jakich elementach nie można zapomnieć. Zaznaczyła, że strona ma służyć przede wszystkim jej użytkownikowi, który jest potencjalnym klientem firmy.
Fot.: Studio MUNA
Drugą prelegentką była Dagmara Szkudlarek-Nowatkowska (Silence!) z prezentacją pt. „7 wymiernych korzyści z Content Marketingu”. Dagmara mówiła o tym, jak wielką wartość dla działań e-marketingowych ma publikacja treści w sieci. Podkreśliła, pokazując na przykładach, że odpowiednio zoptymalizowany content powinien pojawić się w wielu kanałach (m.in.: fora internetowe, blog firmowy, blogi i portale zewnętrzne, strony zapleczowe), dzięki czemu potencjalny klient ma większą szansę poznać firmę i jej ofertę.
Fot.: Studio MUNA
Później wystąpił Grzegorz Skiera (Silence!), który opowiadał o efektywnej kampanii SEO. Na celownik wziął lokalne wyszukiwania (Katowice) Google dla słowa „pozycjonowanie”, pokazując, że nie wszystkie zagadnienia szeroko opisywane na branżowych portalach i blogach (m.in. certyfikaty SSL, mobilne wersje stron www) mają tak wielkie znaczenie na pozycję strony na liście wyszukiwania, jak jest to wszędzie podkreślane. Poradził, że do nowości w SEO należy podchodzić z dystansem i samemu weryfikować poszczególne informacje. To pozwoli obalić mity i postawić na skuteczne rozwiązania.
Fot.: Studio MUNA
Konferencję zamykała prezentacja Marty Cały-Sturzbecher (MOMA) pt. „Zbuduj popularność swojej marki na fundamentach personal brandingu w sieci”. Marta wytłumaczyła, w jaki sposób można promować firmę poprzez budowanie marki osobistej. Wyjaśniła na czym polega spójność wizerunku, jakie kanały wykorzystać do jego promowania, a także podkreśliła, że zawsze w swoich przekazach należy pomyśleć o tym, aby wskazać odbiorcy korzyści, jakie otrzyma. Przybliżyła też postać Michała Sadowskiego z Brand24, dla którego personal branding był kluczem do sukcesu.
Fot.: Studio MUNA
Po dwugodzinnej konferencji goście wraz z prelegentami udali się do moodro bistro & cafe, gdzie mogli już mniej oficjalnie porozmawiać. To był czas na dodatkowe pytania, wyjaśnienie wątpliwości, doprecyzowanie myśli, a przede wszystkim poznanie się przy filiżance gorącej kawy lub herbaty.
Fot.: Studio MUNA
Nadrzędnym celem konferencji Key-Words było informowanie i dyskutowanie o najnowszych trendach i efektywnych rozwiązaniach w zakresie marketingu i e-marketingu. Chcieliśmy przekazać wiedzę, którą można od razu wykorzystać w praktyce, dlatego przykłady, na jakich w swoich prezentacjach opierali się prelegenci, często dotyczyły lokalnych firm.
Pierwszą edycję konferencji Key-Words uważamy za bardzo udaną. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za spotkanie. Mamy nadzieję, że są Państwo równie zadowoleni jak my, a wiedza, jaką podzielili się prelegenci stanie się inspiracją dla promocji Państwa biznesów 🙂
Poniżej udsotępniamy prezentacje, przygotowane przez Prelegentów:
Strona Internetowa, która mówi wszystko
7 wymiernych korzyści z Content Marketingu
Zbuduj popularność swojej firmy na fundamentach personal brandingu w sieci
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Dodaj komentarz