Źródło zdjęcia: inspiredworlds.com
Do tej pory w portalu nie było możliwości bezpośredniej sprzedaży. Jednak wraz z jego rozwojem i w odpowiedzi na potrzeby użytkowników, powstało nowe narzędzie LikeAndBuy.It – teraz już można sprzedawać bezpośrednio przez Instagrama! W jaki sposób?
Dostępne możliwości
Od teraz sklepy internetowe posiadające profile na Instagramie będą mogły łączyć je ze swoimi stronami www. A to za sprawą zewnętrznego narzędzia LikeAndBuy.It. Wystarczy założyć tam swoje konto, a następnie połączyć je z profilem na Instagramie.
LikeAndBuy.It daje 2 możliwości:
Co tymczasem na Instagramie?
Serwis zapowiedział wprowadzenie 3 nowych narzędzi reklamowych, które mają umożliwić użytkownikom z branży e-commerce bezpośrednie dotarcie do ich potencjalnych klientów (póki co wspomniane narzędzia mają zostać wprowadzone jedynie w 8 krajach, a ich lista jest na chwilę obecną niedostępna).
Jakie możliwości dadzą zapowiadane narzędzia?
Jak widzisz, Instagram staje się portalem, w którym można docierać z ofertą sprzedażową bezpośrednio do klientów. Co więcej, marketingowcy widzą w nim coraz większy potencjał sprzedażowy. Może warto więc spojrzeć przychylniejszym okiem na te nowe funkcjonalności i wypróbować ich skuteczność?
Dodaj komentarz