Silence! ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085 668 518 537 info@silence.pl

Współczynnik odrzuceń w statystykach – jak optymalizować?

Współczynnik odrzuceń w statystykach stron jest to informacja, która wskazuje nam jaki procent internautów opuszcza naszą stronę, zaraz po wejściu na nią – czyli w momencie, gdy użytkownik odwiedzi naszą witrynę internetową i nie obejrzy żadnej podstrony, dokłada jakiś procent lub ułamek procenta do współczynnika odrzuceń. Co to dla nas oznacza? Jaki powinien być ten współczynnik odrzuceń?

Oszczędzaj czas z Google Tag Managerem!

Prowadząc dziś jakiekolwiek działania marketingowe on-line, należy przyłożyć dużą wagę do monitorowania i badania ruchu na swojej stronie www. Służą do tego statystyki stron internetowych, takie jak Google Analytics. Dane, jakie pojawią się po zainstalowaniu standardowej wersji tych statystyk, dużo mówią o użytkownikach odwiedzających daną witrynę, warto wziąć je pod uwagę, m.in. planując kampanie promocyjne.

5 sposobów na to, jak efektywniej wykorzystać ruch w sklepie internetowym

Koniec roku, a także zbliżający się okres świąteczny cechuje się dużym ruchem w sklepach internetowych. Niejednokrotnie w tym czasie zwiększamy budżety na reklamę tak, aby pozyskać jak największe zainteresowanie Internautów, którzy poszukują gwiazdkowych prezentów, zamawiają sprzęty narciarskie, odzież zimową oraz wiele innych rzeczy. Jak wykorzystać wygenerowany dzięki kampaniom reklamowym ruch w sklepie?

Strona 1 z 612345...Ostatnia »

Silence!

Biuro: ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085  Telefon: 668 518 537E-mail: info@silence.pl