Październik 1, 2019

Dlaczego nie rozliczamy się za efekt?

Jako firma Silence w SEO działamy mniej więcej od 2005 roku. Od tego czasu branża SEO przeszła wiele transformacji. Zmieniły się sposoby optymalizacji, zdobywania linków, a […]
Wrzesień 17, 2019

Pozycjonowanie za granicą – czyli na co zwracać uwagę przy prowadzeniu działań SEO dla stron wielojęzycznych?

Internet, jako globalna sieć daje możliwość tworzenia stron i sklepów na rynki międzynarodowe. W ten sposób, możesz zaprezentować ofertę użytkownikom z dowolnego kraju na świecie. Jeśli […]
Wrzesień 9, 2019
recenzja seo playbook

Recenzja SEO Playbook. Książka o pozycjonowaniu (nie tylko) dla początkujących

„Kompleksowy przewodnik po pozycjonowaniu stron” – tak reklamowany jest SEO Playbook Sławomira Czajkowskiego. I rzeczywiście, książka ma szansę (przynajmniej na kilkanaście miesięcy) stać się biblią SEO […]
Lipiec 31, 2019

Nie daj się oszukać! Pozycjonowanie – jak mierzyć efekty działań agencji SEO?

Pozycjonowanie to usługa, która wymaga czasu. Na efekty należy poczekać kilka tygodni, a nawet miesięcy. Niestety często spotyka się sytuacje, gdy firmy, które wykonują pozycjonowanie niechętnie […]
Styczeń 14, 2019
audyt seo

Audyt SEO – czym jest i co zawiera? Wszystko co chciałbyś wiedzieć w jednym miejscu

Chcesz przeprowadzić audyt SEO? Szukasz potrzebnych informacji? Sprawdź na co zwrócić uwagę i kiedy warto zlecić taką operację. Bo z audytem SEO jest trochę jak z […]
Listopad 28, 2018

Szybkość ładowania strony a SEO

  Jednym z często wymienianych czynników mających wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania jest szybkość ładowania strony. Niejednokrotnie słyszałem, że wolno ładująca się strona nie ma […]
Styczeń 3, 2018

8 powodów, ze względu na które nie warto pozycjonować strony w 2019 roku

Może Ci się wydawać, że ten tytuł jest dosyć dziwny jak na to, że jego autorem jest prezes firmy specjalizującej się między innymi w SEO, mimo […]
Lipiec 10, 2017

Jak zwiększyliśmy liczbę zapytań ofertowych jednemu z klientów

Strona klienta przed pozycjonowaniem nie była zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google, także pierwszym naszym krokiem było wykonanie jej audytu i przekazanie klientowi naszych wytycznych...
Kwiecień 28, 2017

Czy content marketing może wspomóc działania pozycjonujące?

Strategia link buildingowa powinna być dokładnie przemyślana i szczegółowo zaplanowana – poruszanie się po omacku generuje koszty, jednak nie przynosi większych konwersji. Na chwilę obecną coraz większy potencjał widzimy w uzupełnianiu działań pozycjonerów usługami contentowymi.
KONTAKT