Kategoria: Pozycjonowanie

audyt seo
Michał Szewczyk
Audyt SEO – czym jest i co zawiera? Wszystko co chciałbyś wiedzieć w jednym miejscu

Chcesz przeprowadzić audyt SEO? Szukasz potrzebnych informacji? Sprawdź na co zwrócić uwagę i kiedy warto zlecić taką operację. Bo z audytem SEO jest trochę jak

Grzegorz Skiera
Szybkość ładowania strony a SEO

  Jednym z często wymienianych czynników mających wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania jest szybkość ładowania strony. Niejednokrotnie słyszałem, że wolno ładująca się strona nie

Grzegorz Skiera
8 powodów, ze względu na które nie warto pozycjonować strony w 2018 roku

Może Ci się wydawać, że ten tytuł jest dosyć dziwny jak na to, że jego autorem jest prezes firmy specjalizującej się między innymi w SEO,

Grzegorz Skiera
Jak zwiększyliśmy liczbę zapytań ofertowych jednemu z klientów

Poniższy case pokazuje działania, jakie są prowadzone dla klienta z branży eventowej. Wspomniany klient posiada stronę internetową, dla której początkowo prowadziliśmy działania reklamowe za pośrednictwem

Joanna Poczesna
Czy content marketing może wspomóc działania pozycjonujące?

Strategia link buildingowa powinna być dokładnie przemyślana i szczegółowo zaplanowana – poruszanie się po omacku generuje koszty, jednak nie przynosi większych konwersji. Na chwilę obecną

Joanna Poczesna
Jak optymalizacja działa na pozycję strony w Google? – case study

Kiedy klient zamawia u nas usługę pozycjonowania, zawsze zaczynamy od audytu technicznego jego strony www, sprawdzamy m.in.: widoczność strony – czy widać ją w Google,

Joanna Poczesna
Czy duplikacja treści negatywnie wpływa na pozycje strony w Google? – case study

Pewnego dnia zgłosił się do nas klient z branży automatyki przemysłowej. Chciał, żeby strona internetowa jego firmy znalazła się w wynikach wyszukiwania Google. Przyjęliśmy to

Grzegorz Skiera
Współczynnik odrzuceń w statystykach – jak optymalizować?

Współczynnik odrzuceń w statystykach stron jest to informacja, która wskazuje, jaki procent internautów opuszcza naszą stronę www zaraz po wejściu na nią. Czyli w momencie,

Joanna Poczesna
Co zrobić, zanim pojawią się pierwsze efekty z pozycjonowania?

Co robić, kiedy podjęte są już działania pozycjonujące, ale nie widać jeszcze efektów? Jak sprawić, żeby klientów systematycznie przybywało, a oferta firmy była widoczna w

Grzegorz Skiera
Oszczędzaj czas z Google Tag Managerem!

Prowadząc dziś jakiekolwiek działania marketingowe on-line, należy przyłożyć dużą wagę do monitorowania i badania ruchu na swojej stronie www. Służą do tego statystyki stron internetowych,