Żródło zdjęcia: blog.scoop.it
Po raz pierwszy reklamy w Google+ pojawiły się na początku grudnia zeszłego roku. Zostały wtedy udostępnione jedynie wąskiej grupie firm, które posiadały swoje profile w serwisie. 16 kwietnia to się jednak zmieniło – obecnie każda firma, której strona posiada więcej niż 1000 obserwatorów i włączoną opcję udostępniania rekomendacji, może promować swoje posty za pośrednictwem +Posts Ads.
Źródło zdjęcia: adwords.blogspot.co.uk
Jak działają reklamy?
Promować można właściwie wszystko (wpis tekstowy, zdjęcie, film a nawet zaproszenie do Hangoutu) – warunek jest jeden – wybrane treści muszą być ściśle związane z tematyką strony reklamodawcy – w końcu to wyłącznie swoje posty może on zmieniać w reklamy. Najważniejsze jest jednak to, że +Posts Ads nie zajmują dodatkowego miejsca w serwisie, bo promocji mogą zostać poddane wyłącznie treści już istniejące – w ten sposób interfejs Google+ pozostaje nieskalany 😉
Co można zyskać?
Za pośrednictwem +Posts Ads można nie tylko znacznie rozszerzyć zasięg wybranych postów i zyskać nowych obserwatorów, ale też zwiększyć zaangażowanie użytkowników na swojej stronie.
Jak się rozliczać?
Reklamodawcy płacą wyłącznie za zaangażowanie użytkowników (m.in. dołączenie strony do kręgów, czy dołączenie do spotkania Hangout), a nie za liczbę wyświetleń promowanych postów – co zdecydowanie przemawia na ich korzyść.
Mimo że na pierwszy rzut oka wszystko wygląda całkiem dobrze, to jednak poczekajmy na opinię firm, które zdecydują się skorzystać z nowych możliwości promocji, jakie oferuje zespół z Mountain View.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Dodaj komentarz