Chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej? Zależy Ci na tym, aby ten ruch był wartościowy i przynosił wymierne efekty w postaci np. wzrostu sprzedaży? Pamiętaj, że sukces można odnieść wyłącznie dzięki nieustannej optymalizacji witryny! Największą szansę na częste odwiedziny internautów mają te serwisy, które są dostosowane zarówno do potrzeb poszczególnych użytkowników, jak i odpowiadają wymaganiom stawianym przez roboty wyszukiwarki.
Odpowiednia architektura treści na stronie, to klucz do sukcesu. Nawet najlepsze pozycje w rankingu wyszukiwarki nie przełożą się na wzrost zysków Twojej firmy, jeżeli użytkownik nie będzie mógł w prosty i szybki sposób znaleźć na Twojej stronie tego, czego szuka. Planując strukturę serwisu, spróbuj spojrzeć na nią oczami potencjalnego klienta. Nie kumuluj na jednej stronie zbyt dużej ilości informacji. Jeżeli w ofercie masz kilka różnych grup produktów lub usług, to stwórz specjalnie dla nich dedykowane podstrony. Odpowiednia struktura strony i treści umieszczanych w serwisie znajdzie odzwierciedlenie nie tylko w większym komforcie użytkownika, lecz przełoży się także na wyższe pozycje. Treści na konkretne podstrony twórz w taki sposób, aby móc wplatać w nie linki wewnętrzne.
Odpowiednia optymalizacja techniczna strony, to kwestia niezwykle istotna. Roboty wyszukiwarki Google mają swoje wymagania. Najprościej byłoby mieć wgląd do algorytmu i pod jego kątem dostosować witrynę. Niestety jest to niemożliwe i trzeba opierać się na wiedzy i doświadczeniu. Jakie elementy mają istotne znaczenie?
Optymalizacja techniczna jest niezwykle istotna, jednak nie można zapominać o wartościowych treściach, które nie tylko przyciągną uwagę potencjalnych klientów, lecz również skłonią ich do skorzystania z oferty. Roboty wyszukiwarki promują strony internetowe, które prezentują użytkownikom przydatne treści. To też dzięki nim wyszukiwarki wiedzą na które frazy kluczowe pokazać Twoją stronę. Inwestując w content marketing nie tylko masz szansę na wzrost pozycji w rankingu, lecz również wizerunkowym. Rozbudowując unikalne i wartościowe treści, stworzysz wokół swojej marki wizerunek eksperta.
Algorytm wyszukiwarki tworzy ranking stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na podstawie wielu kryteriów. Jednym z elementów pozwalających robotom ocenić to, czy dana witryna jest wartościowa, jest profil linków prowadzących do strony. Niegdyś strategie pozycjonowania skupiały się na tym, aby zdobywać jak największą ilość linków przychodzących. Dziś trend ten się nieco zmienił i bardziej niż ilość, liczy się ich jakość. Część linków pozyskasz z pewnością w sposób naturalny, tworząc wartościowe treści, którymi użytkownicy będą chcieli dzielić się z innymi. Wdrażając strategię pozycjonowania, dbamy o to, aby pozyskiwać linki wyłącznie wartościowe.
Pozycjonowanie to tylko jeden z elementów, które wpływają na to, ilu użytkowników odwiedza Twoją stronę internetową. Jeżeli chcesz osiągnąć optymalne rezultaty, to skorzystaj ze wszelkich możliwości, jakie oferuje marketing internetowy. Docieraj do potencjalnych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów. Zanim Twoja strona internetowa znajdzie się na kluczowych pozycjach w rankingu bezpłatnych wyników wyszukiwania, korzystaj z kampanii linków sponsorowanych w Google. Nie zaniedbuj również mediów społecznościowych. Prowadząc aktywne kanały w różnych serwisach, zwiększasz swoją szansę na to, że dotrzesz z ofertą do jeszcze szerszego grona odbiorców.
Potrzebujesz pomocy z optymalizacją swojej strony i przygotowaniem treści wartościowych pod kątem wyszukiwarki?
Zapytaj nas o pozycjonowanie!
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Wydaje mi się, że ważny jest również aspekt UX, szczególnie dla sklepów internetowych. Kiedy użytkownik nie może znaleźć informacji, to po prostu opuści stronę, nawet jeśli będzie szybko się ładować.