Klient trafił do nas we wrześniu 2019 roku. Naszym celem było wzmocnienie widoczności strony dzięki skutecznemu pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google.
Pierwszym krokiem było przeprowadzenie audytu oraz wprowadzenie wymaganych zaleceń na stronie. Taka branża jak "fotowoltaika" należy do szczególnie konkurencyjnych, więc w pierwszej kolejności skoncentrowaliśmy się na frazach z długiego ogona i frazach lokalnych. Po 4 miesiącach pracy strona znalazła się na pierwszym miejscu na frazę "fotowoltaika + miasto", na którym plasuje się do dziś.
Konsekwentne działanie i budowanie pozycji dla fraz tzw. long tail umocniło stronę na tyle, że po 6 miesiącach witryna (bez długiej historii) zaczęła pukać do pierwszej dziesiątki na frazę "instalacje fotowoltaiczne".
Początek współpracy z Silence i efekty widoczności
Gdy rozpoczynaliśmy współpracę, klient na frazę „fotowoltaika” był poza pierwszą setką. W ciągu 8 miesięcy witryna zanotowała skok o kilkadziesiąt pozycji w okolice pierwszej "20" i nadal rośnie.
Systematyczna współpraca = dobra widoczność w sieci
Wzrost liczby kliknięć w ciągu 8 miesięcy – o prawie 200%
Co zrobiliśmy?
- Przeanalizowaliśmy dokładnie konkurencję i jej widoczność w Google.
- Wykonaliśmy audyt techniczny strony, biorąc pod priorytet zarówno wyszukiwarkę Google, jak i użytkownika. Zoptymalizowaliśmy meta tegi.
- Działaliśmy dwutorowo - najpierw koncentrując się na frazach lokalnych, a następnie na frazach najbardziej konkurencyjnych.
- Pomogliśmy z przygotowywaniem treści, zadbaliśmy o nasycenie słowami kluczowymi i wdrożyliśmy linkowanie wewnętrzne.
- Prowadziliśmy regularny linkbuilding – zdobywaliśmy wartościowe linki prowadzące do strony, które wzmocniły jej autorytet w oczach Google.
- Byliśmy stale dostępni – udzielaliśmy Klientowi porad, reagowaliśmy na zmiany rynku i ruchy konkurencji.
Prowadzisz sklep internetowy? Chcesz zwiększyć sprzedaż i widoczność w wyszukiwarce Google?
Napisz do nas i zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy!
Dodaj komentarz