Audyt SEO to analiza strony www pod kątem jej zgodności ze standardami sieciowymi, użyteczności oraz dostępności dla użytkowników i robotów wyszukiwarek. Dzięki takiej szczegółowej analizie można odnaleźć słabe strony witryny internetowej i je poprawić – to sposób na odnalezienie źródła problemów, a jednocześnie klucz do ich wyeliminowania.
Niezależnie od tego czy jesteś właścicielem sklepu internetowego opartego na jednej z ogólnodostępnych platform, czy prowadzisz portal oparty na oprogramowaniu autorskim. Niezależnie czy jesteś właścicielem strony www, czy też serwisu ogłoszeniowego. W każdym przypadku będzie Ci zależało na tym, żeby ruch w Twojej witrynie był jak największy, a sama strona zajmowała jak najwyższe pozycje na liście wyszukiwania Google.
Możesz powiedzieć, że przecież korzystasz z usługi pozycjonowania. A zanim pozycjoner rozpoczął zdobywanie linków dla Twojej witryny, to wykonał szereg działań optymalizacyjnych. To prawda. Usługa pozycjonowania jest zwykle połączona z audytem SEO. Jeśli jednak uważasz, że Twoja strona mimo wszystko nie zajmuje zadowalającej pozycji w wynikach wyszukiwania lub odwiedza ją zbyt mała liczba internautów, to warto zlecić zewnętrznej firmie wykonanie dodatkowego audytu SEO. W ten sposób będziesz miał szansę poznać przyczynę takiej sytuacji i zażegnać ją w samym zarodku.
Audyt SEO to inwestycja, która może przyczynić się więc do wzrostu skuteczności pozycjonowania Twojej strony www.
Audyt SEO jest Ci potrzebny jeśli:
Audyt SEO może obejmować różne działania. Ma na to wpływ rodzaj strony www (sklep internetowy, serwis ogłoszeniowy, portal tematyczny itp.), a także oprogramowanie, na którym jest oparta (Joomla, WordPress itp.).
Wśród elementów, które badane są podczas audytu SEO znajdują się:
Nie jest to oczywiście pełna lista. To tylko część elementów witryny, które można sprawdzić podczas analizy strony. Pełen audyt SEO powinien składać się z elementów związanych z budową danego serwisu, a w tym: doboru słów kluczowych, analizy kodu źródłowego i treści, a także przygotowania strategii promocji strony www.
Wiele firm oferuje kilka modeli audytów, m.in.: audyt podstawowy i audyt kompletny, które różnią się między sobą liczbą i rodzajem analizowanych elementów strony.
Kluczową częścią audytu SEO jest przygotowanie raportu ze wskazówkami optymalizacyjnymi. To w nim zawarte są wszystkie wnioski wyciągnięte podczas analizy witryny. Każdy zbadany element jest szczegółowo opisany, a w przypadku jakiegokolwiek problemu zaproponowane jest dla niego rozwiązanie.
Profesjonalny audyt SEO jest w stanie przeprowadzić jedynie doświadczony specjalista. Do jego wykonania trzeba bowiem wykorzystać różnego rodzaju narzędzia, m.in.: Seoptimer, Copyscape czy Page Speed Insights. A sztuką jest tu nie tylko wiedzieć, czego szukać, ale przede wszystkim wyciągać prawidłowe wnioski i proponować rozwiązania dla znalezionych błędów.
Dzięki audytowi SEO:
Jak widzisz, audyt SEO to bardzo dobra inwestycja. Musisz bowiem zdać sobie sprawę, że szczegółowa analiza Twojej strony wymaga szerokiej wiedzy i zrozumienia mechanizmów rządzących pozycjonowaniem. Do jej wykonania niezbędna jest więc specjalistyczna wiedza i doświadczenie.
Szczegółowe informacje na: www.silence.pl
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Dodaj komentarz