Zajmujesz się sprzedażą mieszkań? Dobrze trafiłeś!

 

W swoim portfolio mamy szeroki zakres realizacji z branży deweloperskiej.

 

Korzystając z naszego doświadczenia, skutecznie doprowadzimy Twoich potencjalnych klientów do kontaktu z biurem sprzedaży. Dzięki nam otrzymasz szansę na dynamiczne zwiększenie sprzedaży mieszkań.

Kampanie reklamowe w Google i na Facebooku

 

Połączymy najnowsze możliwości reklamowe dostępne w Google i na Facebooku, tworząc dla Ciebie dedykowaną kampanię zintegrowaną, która pozwoli precyzyjnie dotrzeć do osób szukających nowych mieszkań w wybranym regionie. Ale to nie wszystko! Poszukamy dla Ciebie też dróg dotarcia do potencjalnych inwestorów, którzy kupują mieszkania pod inwestycje.

Optymalizacja i pozycjonowanie

 

Jeżeli realizujesz dużą inwestycję rozłożoną w czasie kilku miesięcy lub kilku lat, warto zadbać o pozycjonowanie w wynikach organicznych. Przeprowadzimy dla Ciebie szczegółowy audyt Twojej strony internetowej, wykonamy analizę słów kluczowych, a także wdrożymy szereg działań, które pozwolą zwiększyć widoczność Twojej oferty w Internecie. Dzięki temu każdy użytkownik, wpisując określoną frazę w wyszukiwarce będzie mógł trafić prosto do Ciebie!

Wsparcie graficzne

 

Stale współpracujemy z firmą rendart.pl, która wspomaga deweloperów w zakresie wizualizacji 3D. To ważne z punktu widzenia zwiększenia użyteczności strony i ma pozytywny wpływ na odbiór Twojej oferty w oczach internautów. Dzięki profesjonalnej oprawie graficznej zyskasz zaufanie wśród potencjalnych klientów!

Analityka internetowa

 

Poprzez specjalne narzędzia do analityki internetowej będziemy na bieżąco śledzić efekty prowadzony dla Ciebie działań. Jednocześnie zbierzemy dodatkowe informacje o Twoich klientach. To wszystko pozwoli na stałą optymalizację prowadzonej kampanii, wzmocni jej elastyczność i efektywność sprzedaży.

Dla dewelopera z Katowic dzięki naszej kampanii sprzedaliśmy 20 z 24 mieszkań. Dowiedz się, jak to zrobiliśmy!

Napisz do nas!

Skontaktujemy się z Tobą i dobierzemy odpowiednią ofertę

Marketing deweloperów

Jaka jest główna grupa odbiorcza dla branży deweloperskiej? Osoby w wieku powyżej 30 lat. Gdzie szukają informacji o inwestycjach? W Internecie! Dlatego marketing nieruchomości w sieci może być kluczem do skutecznej sprzedaży nowych mieszkań.

Które źródło przekazu jest najlepsze? Social media, płatne reklamy, a może pozycjonowanie stron pod konkretne frazy, tak aby trafić z ofertą do już potencjalnie zainteresowanych klientów? Z naszego doświadczenia wynika, że najlepiej sprawdza się wielokanałowość. Dlaczego? Stopień nasycenia rynku działaniami konkurencji, sprawia, że deweloperzy muszą walczyć o zainteresowanie, przebijając się w gąszczu innych ofert. Obecność w kilku kanałach przekazu wzmacnia widoczność i podnosi świadomość marki. Polecamy co najmniej czteroskładnikową kombinację: pozycjonowania, reklam Google Ads, social media (Facebook i Instagram), a także Facebook Ads, czyli płatnych reklam w tym serwisie. Odpowiednia optymalizacja tych czynników pozwoli na pozyskanie zapytań przy stosunkowo niewielkim budżecie. Pamiętajmy jednak, że podstawą tych działań musi być dobrze zaprojektowana pod kątem UX strona internetowa, która pozwoli na pozyskanie oczekiwanych konwersji.

Marketing nieruchomości – etapy działań

Rynek mieszkaniowy to trudny biznes, a każda inwestycja od momentu rozpoczęcia budowy, aż do powstania i faktycznej sprzedaży mieszkań to proces długotrwały, na który wpływa wiele zmiennych. Wiemy, że kluczem do sukcesu jest odpowiednia strategia i działania zaplanowane na kilka etapów. Marketing dla deweloperów można podzielić na trzy podstawowe okresy.

Przygotowanie do inwestycji – marketing dla deweloperów

Z punktu widzenia formalno-prawnego to przede wszystkim czas starania się o pozwolenie na budowę. Dla marketera to już jednak pierwsze pole działań. Stawianie – nomen omen – fundamentów pod przyszłą aktywność w Internecie. Choć mieszkania jeszcze fizycznie nie istnieją, inwestycja powinna mieć już swoją stronę internetową. W połączeniu z nią warto założyć fanpage na Facebooku, a w miarę możliwości także konto na Instagramie. Wizualizacje potrzebne do stworzenia projektu nieruchomości mogą być idealnym elementem przyciągającym uwagę potencjalnych klientów. Wzbudź ich zainteresowanie, przekieruj na stronę internetową, a tam zadbaj, by zapisali się do newslettera (przypilnuj czytelnego CTA). W ten sposób zdobędziesz pierwszą bazę klientów, do których już wkrótce zaczniesz kierować skonkretyzowaną ofertę. Na etapie budowania strony zadbaj o SEO. Przeprowadź analizę słów kluczowych, która będzie drogowskazem dla całego przyszłego contentu, a także wykonaj audyt techniczny strony, tak aby od początku osiągać wysoką widoczność w Gooagle.

Rozpoczęcie budowy

Fachowcy weszli na plac budowy, a dla marketera już nie ma czasu do stracenia - zaczyna się walka o klienta. To czas kiedy trzeba się wyróżnić spośród innych ofert. Jeśli dobrze został przepracowany pierwszy etap, wiemy już jakie są cechy naszej grupy odbiorczej. W ten sposób łatwiej możemy targetować nasz przekaz reklamowy. Zadbaj o to, aby Twoja strona internetowa zawierała wszystkie ważne dane na temat inwestycji (opisy i wymiary mieszkań, grafiki, cennik). W Google Ads zaplanuj kampanie pod wybrane frazy kluczowe i postaw na remarketing (uwzględnij także tzw. „długi ogon”). Dzięki temu, Twój przekaz będzie podążał za klientem i przypominał mu o Twojej inwestycji. Rozkręć też już na poważnie social media. Publikuj regularnie posty, postaw na responsywność i odpowiadaj na pytania. Pilnuj też autentyczności – wizualizacje zostały zaprezentowane, teraz warto na bieżąco informować o postępach na budowie (grafiki, zdjęcia, filmy). Warto też prezentować, jak wygląda najbliższa okolica, podkreślać walory lokalizacji i wskazywać dlaczego to dobre miejsce do zamieszkania. Obserwuj konwersję, optymalizuj budżety na kampanie płatne i w razie problemów sięgaj po promocje lub okazjonalne rabaty.

Zakończenie inwestycji

To czas przekazywania nowych lokatorom pierwszych kluczy do mieszkań. Marketing nieruchomości trwa jednak nadal. Dla deweloperów to pierwszy poważny test skuteczności działań reklamowych. Ile mieszkań udało się sprzedać w trakcie realizacji inwestycji? Najczęściej to ok. 70-80%. Dlatego w dalszym ciągu powinny być prowadzone prace pozycjonerskie i w social mediach. W reklamach płatnych możesz zmienić przekaz. Daj jasno do zrozumienia w CTA, że mieszkania są już dostępne od ręki, a klientowi nie pozostaje nic innego niż kliknąć „kup teraz!”.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zajrzyj na naszego bloga, gdzie w szczegółach opisujemy na czym polega skuteczna promocja w sieci dla branży deweloperskiej. Nie czekaj, pozwól sam znaleźć się swoim klientom!