Zajmujesz si臋 sprzeda偶膮 mieszka艅? Dobrze trafi艂e艣!

W swoim portfolio mamy szeroki zakres realizacji z bran偶y deweloperskiej.

Korzystaj膮c z naszego do艣wiadczenia, skutecznie doprowadzimy Twoich potencjalnych klient贸w do kontaktu z biurem sprzeda偶y. Dzi臋ki nam otrzymasz szans臋 na dynamiczne zwi臋kszenie sprzeda偶y mieszka艅.

 

Kampanie reklamowe w Google i na Facebooku

Po艂膮czymy najnowsze mo偶liwo艣ci reklamowe dost臋pne w Google i na Facebooku, tworz膮c dla Ciebie dedykowan膮 kampani臋 zintegrowan膮, kt贸ra pozwoli precyzyjnie dotrze膰 do os贸b szukaj膮cych nowych mieszka艅 w wybranym regionie. Ale to nie wszystko! Poszukamy dla Ciebie te偶 dr贸g dotarcia do potencjalnych inwestor贸w, kt贸rzy kupuj膮 mieszkania pod inwestycje.

Optymalizacja i pozycjonowanie

Je偶eli realizujesz du偶膮 inwestycj臋 roz艂o偶on膮 w czasie kilku miesi臋cy lub kilku lat, warto zadba膰 o pozycjonowanie w wynikach organicznych. Przeprowadzimy dla Ciebie szczeg贸艂owy audyt Twojej strony internetowej, wykonamy analiz臋 s艂贸w kluczowych, a tak偶e wdro偶ymy szereg dzia艂a艅, kt贸re pozwol膮 zwi臋kszy膰 widoczno艣膰 Twojej oferty w Internecie. Dzi臋ki temu ka偶dy u偶ytkownik, wpisuj膮c okre艣lon膮 fraz臋 w wyszukiwarce b臋dzie m贸g艂 trafi膰 prosto do Ciebie!

Wsparcie graficzne

Stale wsp贸艂pracujemy z firm膮 rendart.pl, kt贸ra wspomaga deweloper贸w w zakresie wizualizacji 3D. To wa偶ne z punktu widzenia zwi臋kszenia u偶yteczno艣ci strony i ma pozytywny wp艂yw na odbi贸r Twojej oferty w oczach internaut贸w. Dzi臋ki profesjonalnej oprawie graficznej zyskasz zaufanie w艣r贸d potencjalnych klient贸w!

Analityka internetowa

Poprzez specjalne narz臋dzia do analityki internetowej b臋dziemy na bie偶膮co 艣ledzi膰 efekty prowadzony dla Ciebie dzia艂a艅. Jednocze艣nie zbierzemy dodatkowe informacje o Twoich klientach. To wszystko pozwoli na sta艂膮 optymalizacj臋 prowadzonej kampanii, wzmocni jej elastyczno艣膰 i efektywno艣膰 sprzeda偶y.

Dla dewelopera z Katowic dzi臋ki naszej kampanii sprzedali艣my 20 z 24 mieszka艅.
Dowiedz si臋, jak to zrobili艣my!

3 miesi膮ce na pr贸b臋 - sprawd藕 nas!

Wielu lokalnych przedsi臋biorc贸w rezygnuje z us艂ug agencji marketingu internetowego z obawy o d艂ugoterminowe zobowi膮zania. Z nami nie musisz si臋 o to martwi膰, bowiem nie narzucamy um贸w na rok, czy lata 鈥 ale na okres 3 miesi臋cy. W tym czasie przekonasz si臋, 偶e z nami warto si臋 pozycjonowa膰!

Najcz臋艣ciej zadawane pytania

1Marketing deweloper贸w - jak dzia艂a?
Jaka jest g艂贸wna grupa odbiorcza dla bran偶y deweloperskiej? Osoby w wieku powy偶ej 30 lat. Gdzie szukaj膮 informacji o inwestycjach? W Internecie! Dlatego marketing nieruchomo艣ci w sieci mo偶e by膰 kluczem do skutecznej sprzeda偶y nowych mieszka艅. Kt贸re 藕r贸d艂o przekazu jest najlepsze? Social media, p艂atne reklamy, a mo偶e pozycjonowanie stron pod konkretne frazy, tak aby trafi膰 z ofert膮 do ju偶 potencjalnie zainteresowanych klient贸w? Z naszego do艣wiadczenia wynika, 偶e najlepiej sprawdza si臋 wielokana艂owo艣膰. Dlaczego? Stopie艅 nasycenia rynku dzia艂aniami konkurencji, sprawia, 偶e deweloperzy musz膮 walczy膰 o zainteresowanie, przebijaj膮c si臋 w g膮szczu innych ofert. Obecno艣膰 w kilku kana艂ach przekazu wzmacnia widoczno艣膰 i podnosi 艣wiadomo艣膰 marki. Polecamy co najmniej czterosk艂adnikow膮 kombinacj臋: pozycjonowania, reklam Google Ads, social media (Facebook i Instagram), a tak偶e Facebook Ads, czyli p艂atnych reklam w tym serwisie. Odpowiednia optymalizacja tych czynnik贸w pozwoli na pozyskanie zapyta艅 przy stosunkowo niewielkim bud偶ecie. Pami臋tajmy jednak, 偶e podstaw膮 tych dzia艂a艅 musi by膰 dobrze zaprojektowana pod k膮tem UX strona internetowa, kt贸ra pozwoli na pozyskanie oczekiwanych konwersji.
2Marketing nieruchomo艣ci - jakie s膮 etapy dzia艂a艅?
Rynek mieszkaniowy to trudny biznes, a ka偶da inwestycja od momentu rozpocz臋cia budowy, a偶 do powstania i faktycznej sprzeda偶y mieszka艅 to proces d艂ugotrwa艂y, na kt贸ry wp艂ywa wiele zmiennych. Wiemy, 偶e kluczem do sukcesu jest odpowiednia strategia i dzia艂ania zaplanowane na kilka etap贸w. Marketing dla deweloper贸w mo偶na podzieli膰 na trzy podstawowe okresy.
3Przygotowanie do inwestycji 鈥 jak rozpocz膮膰 marketing dla deweloper贸w?
Z punktu widzenia formalno-prawnego to przede wszystkim czas starania si臋 o pozwolenie na budow臋. Dla marketera to ju偶 jednak pierwsze pole dzia艂a艅. Stawianie 鈥 nomen omen 鈥 fundament贸w pod przysz艂膮 aktywno艣膰 w Internecie. Cho膰 mieszkania jeszcze fizycznie nie istniej膮, inwestycja powinna mie膰 ju偶 swoj膮 stron臋 internetow膮. W po艂膮czeniu z ni膮 warto za艂o偶y膰 fanpage na Facebooku, a w miar臋 mo偶liwo艣ci tak偶e konto na Instagramie. Wizualizacje potrzebne do stworzenia projektu nieruchomo艣ci mog膮 by膰 idealnym elementem przyci膮gaj膮cym uwag臋 potencjalnych klient贸w. Wzbud藕 ich zainteresowanie, przekieruj na stron臋 internetow膮, a tam zadbaj, by zapisali si臋 do newslettera (przypilnuj czytelnego CTA). W ten spos贸b zdob臋dziesz pierwsz膮 baz臋 klient贸w, do kt贸rych ju偶 wkr贸tce zaczniesz kierowa膰 skonkretyzowan膮 ofert臋. Na etapie budowania strony zadbaj o SEO. Przeprowad藕 analiz臋 s艂贸w kluczowych, kt贸ra b臋dzie drogowskazem dla ca艂ego przysz艂ego contentu, a tak偶e wykonaj audyt techniczny strony, tak aby od pocz膮tku osi膮ga膰 wysok膮 widoczno艣膰 w Gooagle.
4Rozpocz臋cie budowy - gdzie w tym rola marketera?
Fachowcy weszli na plac budowy, a dla marketera ju偶 nie ma czasu do stracenia - zaczyna si臋 walka o klienta. To czas kiedy trzeba si臋 wyr贸偶ni膰 spo艣r贸d innych ofert. Je艣li dobrze zosta艂 przepracowany pierwszy etap, wiemy ju偶 jakie s膮 cechy naszej grupy odbiorczej. W ten spos贸b 艂atwiej mo偶emy targetowa膰 nasz przekaz reklamowy. Zadbaj o to, aby Twoja strona internetowa zawiera艂a wszystkie wa偶ne dane na temat inwestycji (opisy i wymiary mieszka艅, grafiki, cennik). W Google Ads zaplanuj kampanie pod wybrane frazy kluczowe i postaw na remarketing (uwzgl臋dnij tak偶e tzw. 鈥瀌艂ugi ogon鈥). Dzi臋ki temu, Tw贸j przekaz b臋dzie pod膮偶a艂 za klientem i przypomina艂 mu o Twojej inwestycji. Rozkr臋膰 te偶 ju偶 na powa偶nie social media. Publikuj regularnie posty, postaw na responsywno艣膰 i odpowiadaj na pytania. Pilnuj te偶 autentyczno艣ci 鈥 wizualizacje zosta艂y zaprezentowane, teraz warto na bie偶膮co informowa膰 o post臋pach na budowie (grafiki, zdj臋cia, filmy). Warto te偶 prezentowa膰, jak wygl膮da najbli偶sza okolica, podkre艣la膰 walory lokalizacji i wskazywa膰 dlaczego to dobre miejsce do zamieszkania. Obserwuj konwersj臋, optymalizuj bud偶ety na kampanie p艂atne i w razie problem贸w si臋gaj po promocje lub okazjonalne rabaty.
5Zako艅czenie inwestycji - czy dalsza reklama ma sens?
To czas przekazywania nowych lokatorom pierwszych kluczy do mieszka艅. Marketing nieruchomo艣ci trwa jednak nadal. Dla deweloper贸w to pierwszy powa偶ny test skuteczno艣ci dzia艂a艅 reklamowych. Ile mieszka艅 uda艂o si臋 sprzeda膰 w trakcie realizacji inwestycji? Najcz臋艣ciej to ok. 70-80%. Dlatego w dalszym ci膮gu powinny by膰 prowadzone prace pozycjonerskie i w social mediach. W reklamach p艂atnych mo偶esz zmieni膰 przekaz. Daj jasno do zrozumienia w CTA, 偶e mieszkania s膮 ju偶 dost臋pne od r臋ki, a klientowi nie pozostaje nic innego ni偶 klikn膮膰 鈥瀔up teraz!鈥. Je艣li chcesz wiedzie膰 wi臋cej, zajrzyj na naszego bloga, gdzie w szczeg贸艂ach opisujemy na czym polega skuteczna promocja w sieci dla bran偶y deweloperskiej. Nie czekaj, pozw贸l sam znale藕膰 si臋 swoim klientom!

Zwi臋ksz z nami sprzeda偶
w swojej firmie!


Nie czekaj, wype艂nij formularz

 

 
DARMOWA KONSULTACJA