Doradztwo i szkolenia

 

Prowadzisz własny biznes? A może odpowiadasz za marketing w swojej firmie? Poszukujesz nowoczesnych rozwiązań dotyczących promocji w Internecie? Chcesz wzmocnić swoją strategię, wdrażając elementy e-marketingu?

 

Zapraszamy cię na szkolenia i konsultacje!

Tematy i programy szkoleń

Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google

 

  • możliwości wyszukiwarki Google,
  • czynniki rankingowe,
  • optymalizacja stron internetowych,
  • strategie i metody zdobywania linków,
  • pozycjonowanie lokalne,
  • narzędzia SEO,
  • pozycjonowanie grafiki

Kampanie Google AdWords

 

  • wprowadzenie do Google AdWords,
  • wyznaczanie celów kampanii,
  • strategie doboru słów kluczowych,
  • przygotowywanie treści reklam,
  • reklamy graficzne w Google AdWords oraz ich kierowanie,
  • kampanie na YouTube,
  • remarketing

Google Analytics

 

  • instalacja Google Analytics
  • metryki, dane, zmienne
  • jak nie dać się oszukać przez Google Analytics
  • cele, mikrocele i konwersja
  • automatyzacja pracy w Google Analytics
  • wstęp do Google Tag Managera

Copywriting internetowy

 

  • copywriting internetowy – na czym polega,
  • specyfika odbioru treści internetowych,
  • przygotowanie treści pod kątem marketingowym,
  • standardy optymalizacji tekstu pod kątem wyszukiwarki Google,
  • schemat AIDA,
  • schemat odwróconej piramidy,
  • marketing natywny,
  • strategie lokowania contentu,
  • omówienie specyfiki różnego rodzaju treści

Nasi trenerzy

Dagmara Szkudlarek-Nowatkowska

 

Specjalista ds e-marketingu, certyfikowany specjalista Google Analytics. Już od 2007 roku realizuje projekty z zakresu szeroko rozumianej kreacji reklamowej obejmujące działania tj. media relations, copywriting, event marketing.

 

Obecnie w firmie Silence zajmuje się działaniami z zakresu planowania kampanii reklamowych w Google i na Facebooku, analityką internetową, wspiera również dział SEO w zakresie optymalizacji treści pod kątem wyszukiwarki Google.

 

Interesuje się trendami w marketingu internetowym, szczególnie tematyką kampanii PPC, User experience, a także szeroko pojętą komunikacją w Internecie. Jest absolwentką Filologii polskiej na Uniwersytecie Śląskim, a także Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Grzegorz Skiera

 

Certyfikowany specjalista Google AdWords oraz Google Analytics. Założyciel firmy Silence realizującej szeroko zakrojone kampanie reklamowe w Internecie. Działaniami z zakresu marketingu internetowego zajmuje się już od 2004 roku. Na swoim koncie posiada wiele sukcesów w obszarze praktycznych realizacji projektów wizerunkowych.

 

Jest autorem wielu cieszących się uznaniem artykułów traktujących o nowoczesnych formach reklamy w sieci publikowanych w portalach tj.: Bankier, Marketer Plus, Sprawny Marketing. Ponadto bierze czynny udział w konferencjach branżowych tj. Silesia SEM czy Akademia Dla Przedsiębiorczych. Szkoleniowiec i trener.

 

Swoją wiedzą dzieli się, współpracując przy projektach realizowanych przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej, GARR (projekty tj. Akademia Przedsiębiorczych; FaceIT – kompleksowy program warsztatów i doradztwa z e-marketingu) czy też ASBIRO.

 

Ukończył Politechnikę Śląską oraz studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Szkoliliśmy dla wielu firm

Poniżej przedstawiamy instytucje i firmy, dla których szkoliliśmy lub też z którymi współpracowaliśmy w ramach projektu szkoleniowego.

Co zyskasz zapisując się na szkolenie?

 

  • Otrzymujesz pakiet aktualnej wiedzy dotyczącej nowoczesnych form marketingu.
  • Możesz na miejscu skonsultować z naszymi specjalistami swoją strategię marketingową.
  • Podczas warsztatu zyskujesz możliwość przygotowania wybranych działań bezpośrednio dla swojego biznesu.

Napisz do nas!

Skontaktujemy się z Tobą i dobierzemy odpowiednią ofertę