Silence! ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085 668 518 537 info@silence.pl

Kiedy klient zamawia u nas usługę pozycjonowania, zawsze zaczynamy od audytu technicznego jego strony www, sprawdzamy m.in.:

  • widoczność strony – czy widać ją w Google,
  • kanoniczność adresów – pod iloma adresami się pokazuje,
  • treści na stronie – czy są, jeśli tak, jakie są długie, czy zawierają słowa kluczowe, czy nie są zduplikowane,
  • Google Analytics – czy jest zainstalowany,
  • wyszukiwarka wewnętrzna – czy działa poprawnie,
  • adresy URL podstron – czy są przyjazne,
  • szybkość ładowania strony oraz wyświetlanie na urządzeniach mobilnych,
  • stronę błędu 404 – czy działa poprawnie, wysyła odpowiedni nagłówek i jest użyteczna,

Po wykonaniu audytu wskazujemy elementy, które naszym zdaniem należy zmienić, aby poprawić widoczność strony w Google. Niezwykle duży nacisk kładziemy na dobór fraz kluczowych oraz optymalizację, czyli m.in. na: zmianę title, description, nagłówków h1, a także umieszczenie w treściach kluczowych fraz.

Nieczęsto zdarza nam się sytuacja, kiedy strona naszego nowego klienta jest tzw. świeżynką, czyli nigdy wcześniej nie była pozycjonowania.

Mając jednak okazję zaopiekować się witryną od samego początku, widzimy czarno na białym, które z podjętych przez nas działań mają bezpośredni wpływ na jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Chcielibyśmy pokazać Ci obrazującego to case’a.

Zgłosił się do nas klient z branży ślubnej. Jego strona nigdy wcześniej nie była pozycjonowana, a zależało mu na tym, żeby w krótkim czasie zająć wysokie pozycje, ponieważ sezon zbliżał się wielkimi krokami. Swoje początkowe działania oparliśmy na optymalizacji jego witryny: wybraliśmy dla niego słowa kluczowe, dodaliśmy na stronę nowe treści, zmieniliśmy title, description, a także nagłówki h1. W każdym ze wspomnianych elementów uwzględniliśmy frazy kluczowe. Po wprowadzeniu wspomnianych zmian, postanowiliśmy poczekać na efekty naszych działań – nie rozpoczynając jeszcze link buldingu. Długo czekać nie musieliśmy.

optymalizacja strony wwwNa screenie na czerwono zaznaczone został moment rozpoczęcia współpracy, a na zielono dzień po wprowadzeniu optymalizacji.

Jak widzisz, pozycje strony zmieniły się już następnego dnia po wprowadzeniu zmian optymalizacyjnych.

Co to oznacza? To, w jaki sposób zoptymalizowana jest strona www, ma duże znaczenie dla robotów Google, które wędrując po sieci, odwiedzają dodane do niej witryny. Im lepiej dana witryna jest dopasowana do wskazówek Google, im bardziej użyteczna jest dla użytkowników, tym większe ma szanse na to, aby znaleźć się na wyższych pozycjach wyników wyszukiwania. Nie warto więc pomijać etapu optymalizacji, a zalecane przez specjalistę zmiany, najlepiej wprowadzić od razu po otrzymaniu wytycznych. W ten sposób szanse na podniesienie pozycji strony zdecydowanie rosną.

Silence!

Biuro: ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085  Telefon: 668 518 537E-mail: info@silence.pl