Silence! ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085 668 518 537 info@silence.pl

To sprawi, że się wyróżnisz – niestandardowe reklamy na Facebooku

To sprawi, że się wyróżnisz – niestandardowe reklamy na Facebooku

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego prowadzone przez ciebie kampanie reklamowe na Facebooku nie są wystarczająco efektywne, sprawdź, czy w pełni wykorzystujesz potencjał tego kanału. Pierwszym krokiem na drodze do (…)

Więcej

Punkty styku – oto dlaczego kampanie emarketingowe mogą być efektywniejsze

Punkty styku – oto dlaczego kampanie emarketingowe mogą być efektywniejsze

W dzisiejszym świecie konsument potrzebuje czasu na to, aby zaufać marce, a co za tym idzie kupić jej produkty/usługi. Jednak im częściej widzi spersonalizowany komunikat przypominający mu o korzyściach (…)

Więcej

Jak zwiększyliśmy liczbę zapytań ofertowych jednemu z klientów

Jak zwiększyliśmy liczbę zapytań ofertowych jednemu z klientów

Poniższy case pokazuje działania, jakie są prowadzone dla klienta z branży eventowej. Wspomniany klient posiada stronę internetową, dla której początkowo prowadziliśmy działania reklamowe za (…)

Więcej

8.06 zapraszamy do Katowic na warsztaty w Akademii Silence!

8.06 zapraszamy do Katowic na warsztaty w Akademii Silence!

Jako agencja interaktywna działająca na rynku już od ponad 10 lat, chcemy podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu marketingu internetowego. W ramach Akademii Silence pokażemy, jak (…)

Więcej

Czy content marketing może wspomóc działania pozycjonujące?

Czy content marketing może wspomóc działania pozycjonujące?

Strategia link buildingowa powinna być dokładnie przemyślana i szczegółowo zaplanowana – poruszanie się po omacku generuje koszty, jednak nie przynosi większych konwersji. Na chwilę obecną coraz większy (…)

Więcej

Jak optymalizacja działa na pozycję strony w Google? – case study

Jak optymalizacja działa na pozycję strony w Google? – case study

Kiedy klient zamawia u nas usługę pozycjonowania, zawsze zaczynamy od audytu technicznego jego strony www, sprawdzamy m.in.: widoczność strony – czy widać ją w Google, kanoniczność adresów – pod (…)

Więcej

Copywriting internetowy – jak pisać treści na stronę www

Copywriting internetowy – jak pisać treści na stronę www

Seo copywriting stanowi część działań optymalizacyjnych, które mają na celu przygotowanie strony www w taki sposób, aby była czytelna dla wyszukiwarki Google. Jednocześnie, za pomocą Seo copywritingu (…)

Więcej

Google AdWords: 6 zmian, na które warto zwrócić uwagę

Google AdWords: 6 zmian, na które warto zwrócić uwagę

Google AdWords 2017? W porównaniu do lat ubiegłych wiele się zmieniło – szczególnie w zeszłym roku. Po pierwsze – wyniki wyszukiwania Google postanowiło ujednolicić wygląd wyników wyszukiwania dla (…)

Więcej

Czy duplikacja treści negatywnie wpływa na pozycje strony w Google? – case study

Czy duplikacja treści negatywnie wpływa na pozycje strony w Google? – case study

Pewnego dnia zgłosił się do nas klient z branży automatyki przemysłowej. Chciał, żeby strona internetowa jego firmy znalazła się w wynikach wyszukiwania Google. Przyjęliśmy to wyzwanie. Rozpoczynając pracę (…)

Więcej

O tym, jak rok 2016 minął w Silence!

O tym, jak rok 2016 minął w Silence!

grafiki: Bitmoji.com Od zmiany biura i przekształcenia formy prawnej firmy, przez szkolenia wewnętrzne oraz wdrożenie nowych rozwiązań i narzędzi, po ligę mistrzów w lotki i przelatujące unicorny, czyli o tym (…)

Więcej

5 zasad, o których musisz pamiętać, tworząc treści na firmową stronę www

5 zasad, o których musisz pamiętać, tworząc treści na firmową stronę www

Jeśli współpracujesz z agencją SEO, z pewnością nie raz słyszałeś, że treść na stronie Twojej firmy odgrywa znaczącą rolę w procesie optymalizacji serwisu, a odpowiednio zoptymalizowany serwis ma (…)

Więcej

Współczynnik odrzuceń w statystykach – jak optymalizować?

Współczynnik odrzuceń w statystykach – jak optymalizować?

Współczynnik odrzuceń w statystykach stron jest to informacja, która wskazuje, jaki procent internautów opuszcza naszą stronę www zaraz po wejściu na nią. Czyli w momencie, gdy użytkownik odwiedzi naszą (…)

Więcej

Silence!

Biuro: ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085  Telefon: 668 518 537E-mail: info@silence.pl