O szkoleniu

Chcesz aby treści na twojej stronie dotarły do Twoich klientów? Zależy Ci na skutecznej sprzedaży? Nie potrafisz zbadać w jaki sposób twoja strona jest odczytywana przez wyszukiwarkę Google? Nie wiesz czy twoja strona jest użyteczna dla Internautów?
Na naszym szkoleniu dowiesz się jak to sprawdzić! Nauczysz się optymalizować treści pod kątem Google, a także tworzyć komunikaty skuteczne pod kątem sprzedaży!

Plan szkolenia

1. Optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarki Google

  • Jak działa Google
  • Jak przygotować treści na stronę by generowały ruch?
  • Optymalizacja treści po kątem wyszukiwarki
  • Duplicate Content

2. Rola treści w UX

  • – Czytelne menu
  • Ilość i jakość treści na stronie
  • Co nam mówi analityka?
  • Treści a zachowanie użytkownika na stronie

3. Jak pisać treści, które konwertują?

  • AIDA
  • USP
  • CTA
  • Marketing potrzeb

4. Content Marketing

  • Strategie contentowe
  • Przegląd narzędzi wspomagających Content Marketing
  • Jak mierzyć efekty Content Marketingu
img-plan

Szkolenie przygotowałam dla:

  • Pracowników Działów Marketingu

Odpowiadasz za działania marketingowe w swojej firmie? Na szkoleniu poznasz wiele trików oraz inspiracji, które pozwolą Ci lepiej zaopiekować się stroną www, wesprzeć jej pozycjonowanie, a także wzmocnić pozostałe działania promocyjne za pomocą dobrze przygotowanej treści. A co za tym idzie uzyskać wyższe współczynnik konwersji!

  • Przedsiębiorców

Chcesz lepiej zadbać o marketing swojej firmy? Sprawdź w jaki sposób możesz poprawić swoją stronę www pod kątem treści, wesprzeć jej pozycjonowanie w Google! Ponadto, dowiesz się dlaczego warto inwestować w UX, postawić na analitykę internetową, a także jak wielkie znaczenie w procesie sprzedaży ma dobrze skonstruowany tekst!

  • Project Managerów

Czuwasz nad realizacją projektów reklamowych? Uzupełnij swoją wiedzę o ciekawostki z zakresu copywritingu, seo copywritingu oraz content marketingu. Pozwoli Ci to sprawniej dopiąć prace nad stroną www, a także poszczególnymi kampaniami reklamowymi.

Co nas wyróżnia?

Praktyczna wiedza

Pokażemy Ci jak treść wpływa na użyteczność Twojej strony;

Najnowsze trendy

Przekonasz się, jak ważna jest optymalizacja treści pod kątem Google;

Pomoc

Wspólnie przygotujemy treści na Twoją stronę, które będą konwertować!

Organizatorzy

 

Patroni medialni

 

logo_RGB_M+logo
iconmonstr-location-19-96

Gdzie: Moniuszki 3/7 Katowice

Kiedy: 30 marca 2017

Cena: 700 zł netto (861zł brutto)

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, całodniowy catering.

 

Prowadząca – Dagmara Szkudlarek- Nowatkowska

Specjalista ds marketingu i PR. Absolwentka Filologii Polskiej na Uniwersytecie Śląskim oraz Studiów Podyplomowych w zakresie marketingu i PR na Uniwersytecie Ekonomicznym. Już od 10 lat realizuje projekty z zakresu Copywritingu oraz Content Marketingu, wspierając działania e-marketingowe (SEO;SEM;UX).

Ponadto, w ramach stworzonego przez GARR projektu: „FaceIT, zrealizowała  szereg szkoleń z zakresu copywritingu, adresowanych do przedsiębiorców z sektora MSP. Ma również za sobą kilkaset godzin doradztwa i konsultacji z przedsiębiorcami w zakresie e-marektingu.

 

 

Dagmara-Nowatkowska

Zapisz się

grafika-02

Zapisz się już dziś!

Silence Sp. z o.o.grafika-11 ul. Mickiewicza 29, Katowice 40-085 grafika-13 668 518 537 grafika-12 info@silence.pl